2017-08-12, 23:25
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Visste att jag skulle få den frågan!
Så här är svaret! Detta med vilken skola Helena gick på innan jag kände henne och information som jag fått i nutid om vem som suttit frihetsberövad på sannolika skäl misstänkt för mord på min vän !!! ÄR SÅ VIKTIG som jag har fått från säker källa är helt två olika saker!

Nej nu har jag suttit här tills klockan 11 på kvällen .. försvarat mig från anklagelser för att vara ett troll..
Jag är ledsen ugglan att mitt minne från nästan 30år tillbaka i tiden när jag inte kände till Helena inte var helt korrekta uppgifter ..

Du har fått mitt förtroende och jag har gett dig uppgifter som ingen annan har fått ifrån första början.
Jag har inget mer att komma med för tillfället.
Jag har inget behov av att försöka övertala folk att tro på mina källor.

Godnatt!

Jag ber om ursäkt för "troll" och jag ändrade det faktiskt. Jag har fått uppfattningen att du hade väldigt bra koll på Helena och då blev jag lite fundersam när du inte hade koll på saker som jag trodde att du skulle ha koll på (och i PM bestämt hävdade). Det där med att du "antog" är aldrig bra - bättre då att direkt att ta höjd för sådant. Men vi gör alla misstag, givetvis jag också! Sedan kan jag tycka att det kan vara ok att ibland provocera lite, eftersom det då brukar röra runt och skapa reaktioner - vilket det ju nu också gjorde. Med ens återkom du, ivrig att förklara dig.

Du och jag har aldrig haft några problem i PM och jag ser ändå gärna att vi kan fortsätta med att dryfta diverse frågeställningar. Fallet med Helena måste klaras upp, och även om vi här i tråden kanske inte kan göra det på egen hand så är min förhoppning att vi ändå ska kunna hitta några pusselbitar som polisen inte har och som bidrar till att fallet löses.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-12 kl. 23:28.
Citera
2017-08-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Brukar du ofta rulla ringar i skogen? Skulle inte tro de rullar särkilt långt i terräng.
Nä men jag har tappat några under åren som jag inte hittadeförrän jag letar länge och några hittade jag aldrig
Citera
2017-08-12, 23:33
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Inte 32 år -92

Helt riktigt: 26 år 1992, 32 år 1998 och idag 51 år.
Citera
2017-08-12, 23:41
Medlem
Ugglan.s avatar
Jag måste en till gång få detta klarlagt och bekräftat av de som vet: Är KM alltså kusin med Urb*n Ahl*n, talmannen i Sveriges riksdag?
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-12 kl. 23:46.
Citera
2017-08-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Är det omöjligt att det kan vara hon?

Frejja kanske vet?

Det är en annan person
Citera
2017-08-12, 23:56
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag måste en till gång få detta klarlagt och bekräftat av de som vet: Är KM alltså kusin med Urb*n Ahl*n, talmannen i Sveriges riksdag?

JA
Citera
2017-08-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Ja och han har ju nämt i relation till TS. Han är dessutom lite otäck när han inte får som han vill.
Citera
2017-08-13, 00:11
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Visste att jag skulle få den frågan!
Så här är svaret! Detta med vilken skola Helena gick på innan jag kände henne och information som jag fått i nutid om vem som suttit frihetsberövad på sannolika skäl misstänkt för mord på min vän !!! ÄR SÅ VIKTIG som jag har fått från säker källa är helt två olika saker!

Nej nu har jag suttit här tills klockan 11 på kvällen .. försvarat mig från anklagelser för att vara ett troll..
Jag är ledsen ugglan att mitt minne från nästan 30år tillbaka i tiden när jag inte kände till Helena inte var helt korrekta uppgifter ..

Du har fått mitt förtroende och jag har gett dig uppgifter som ingen annan har fått ifrån första början.
Jag har inget mer att komma med för tillfället.
Jag har inget behov av att försöka övertala folk att tro på mina källor.

Godnatt!

Kanske inte så konstigt om inte KM minns allt från 25 år tillbaks heller, och han ska ha varit på inflyttningsfest och sen på Stadt och kanske druckit mer alkohol. Kanske avvisad av HA för sitt limmande och druckit ännu mer alkohol.
"Velig Spekulerar"
Citera
2017-08-13, 00:25
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
En s.k pilotman var inkallad på förhör i våras.
Därför ville jag läsa lite om vad som skrivits i fallet på den här sidan. Och lämna uppgifter som jag vet är sanna. Eftersom det mesta som skrivs här
är rent nonsens.

Som du "VET" är sanna? Dessa uppgifter hade du fått av din pappa sa du. Antagligen har din far nåt otalt med Hagström-killarna. Du ska lägga av att sprida osanningar i en redan kollapsad tråd. Ingen av bröderna är född 56. Du innehar första platsen som dyngspridare.
Sen antar jag att det är Gun_ar Ste_n som är mördaren enl. dej. Han är inte heller född 56. Lämna fan den familjen ifred. Dom har haft nog ändå. Idiot, gå och spela memory eller nåt.
Citera
2017-08-13, 00:31
Medlem
VelePetters avatar
Undra om SÄPO sitter och läser här nu....
Citera
2017-08-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Undra om SÄPO sitter och läser här nu....

Varför tror du det? Det är väl typ 0,5 poliser som jobbar på detta fallet (tyvärr) Den förhoppningen jag har är att polisens coldcase grupp tar upp detta fall och börjar med att gå igenom fallet ända från början. Tror man kommer hitta en hel del intressant...
Citera
2017-08-13, 00:42
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Varför tror du det? Det är väl typ 0,5 poliser som jobbar på detta fallet (tyvärr) Den förhoppningen jag har är att polisens coldcase grupp tar upp detta fall och börjar med att gå igenom fallet ända från början. Tror man kommer hitta en hel del intressant...

För att Sveriges talman har kommit på tal i denna tråd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in