2017-08-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Den enda som finns i samma årskull såvitt jag kan se är Karin Ekman.

Är det omöjligt att det kan vara hon?
Frejja kanske vet?
Citera
2017-08-12, 22:44
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Ytterligare klargörande.
H=H*gstr*m
Ja det stämmer att GS tog livet av sin dåvarande flickvän.
Jag har skrivit tidigare att GS är en av förövarna eftersom han hållit tyst
om dådet så är han lika skyldig som H.
Men du har ju också hållt tyst, är du också skyldig då, enligt dig?
Citera
2017-08-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Hur många punkter är det som pekar på MR nu igen? En? Följande punkter besvärar KM
*Flera i tråden har fått bekräftat att KM suttit anhållen från nära invigda. Freija har det naturligtvis från MYCKET nära håll.
*KM är med i bilen till förfesten i Töreboda. KB kör bilen. Han är med på festen och troligen även i bilen till stadt.
*KM klänger på HA på stadt
*KM är född 66 vilket stämmer till fullo med ålder på den anhållne, 32 år 92.
* KM var inte på den arbetsplats han borde varit 2/6.
*KM var tillsammans med KB som red med HA vid hassle-säby, vilket är KMs uppväxtort.
* KB och HA är goda vänner.
* INGEN i KMs stora släkt dementerar honom som pilot utan stänger ned Fb-konton och tar bort bilder.
*Minst två av KMs systrar bor på lockerud 92. Två av dessa sätts av två oberoende källor i samband med en mindre vit bil, "typ Nissan micra."
* KM är kusin med U Ahlin vilket kan förklara mörkläggning.

Fyll gärna på även med motbevis ni som sitter på det. Jag har gärna fel. Jag menar dock att det är mycket besvärande för KM.

Inte 32 år -92
Citera
2017-08-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Men du har ju också hållt tyst, är du också skyldig då, enligt dig?
En s.k pilotman var inkallad på förhör i våras.
Därför ville jag läsa lite om vad som skrivits i fallet på den här sidan. Och lämna uppgifter som jag vet är sanna. Eftersom det mesta som skrivs här
är rent nonsens.
Citera
2017-08-12, 22:57
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Är det omöjligt att det kan vara hon?
Frejja kanske vet?

Den enda Karin Ekman som jag kan hitta på Facebook som är 47 år (ursprungligen från Töreboda) tog studenten 1989 på Vadsbogymnasiet och måste då ha gått ett treårigt program - Helena gick ju tvåårigt och tog studenten 1988.
Citera
2017-08-12, 22:57
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Därför ville jag läsa lite om vad som skrivits i fallet på den här sidan. Och lämna uppgifter som jag vet är sanna. Eftersom det mesta som skrivs här
är rent nonsens.

Då kontaktar du polisen bums!
Citera
2017-08-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ytterligare klargörande.
H=H*gstr*m
Ja det stämmer att GS tog livet av sin dåvarande flickvän.
Jag har skrivit tidigare att GS är en av förövarna eftersom han hållit tyst
om dådet så är han lika skyldig som H.

SH, eller TH 63 år i Mariestad tro??
Citera
2017-08-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danskekarsten
SH, eller TH 63 år i Mariestad tro??
Vet ej H s förnamn, vet inte var han bor idag. Men bodde i Ullervad 1992.
Citera
2017-08-12, 23:06
Medlem
Citat:
Vet ej H s förnamn, vet inte var han bor idag. Men bodde i Ullervad 1992.
Okej... då får du ge oss mer om GS? Samt hur du vet och vad du vet? Främst av allt, Vart finns Helena enligt dig?
Citera
2017-08-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Så var det med den tvärsäkerheten när det egentligen handlade om att du alltså "tog för givet". Då undrar man om man kan lita på ditt tvärsäkra uttalande att KM är den som suttit anhållen eller du bara tagit det också för givet?

Visste att jag skulle få den frågan!
Så här är svaret! Detta med vilken skola Helena gick på innan jag kände henne och information som jag fått i nutid om vem som suttit frihetsberövad på sannolika skäl misstänkt för mord på min vän !!! ÄR SÅ VIKTIG som jag har fått från säker källa är helt två olika saker!

Nej nu har jag suttit här tills klockan 11 på kvällen .. försvarat mig från anklagelser för att vara ett troll..
Jag är ledsen ugglan att mitt minne från nästan 30år tillbaka i tiden när jag inte kände till Helena inte var helt korrekta uppgifter ..

Du har fått mitt förtroende och jag har gett dig uppgifter som ingen annan har fått ifrån första början.
Jag har inget mer att komma med för tillfället.
Jag har inget behov av att försöka övertala folk att tro på mina källor.

Godnatt!
Citera
2017-08-12, 23:17
Medlem
Rudges avatar
Citat:
är rent nonsens.
Du var tyst till nu och om du talar sanning så borde du vänt dig till polis om du ej vill framstå som lika hemsk. Du gillar inte dessa killar, är det så? Du försöker ge dem ett helvete med hjälp av FBmänniskor som går igång?
Citera
2017-08-12, 23:21
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Visste att jag skulle få den frågan!
Så här är svaret! Detta med vilken skola Helena gick på innan jag kände henne och information som jag fått i nutid om vem som suttit frihetsberövad på sannolika skäl misstänkt för mord på min vän !!! ÄR SÅ VIKTIG som jag har fått från säker källa är helt två olika saker!

Nej nu har jag suttit här tills klockan 11 på kvällen .. försvarat mig från anklagelser för att vara ett troll..
Jag är ledsen ugglan att mitt minne från nästan 30år tillbaka i tiden när jag inte kände till Helena inte var helt korrekta uppgifter ..

Du har fått mitt förtroende och jag har gett dig uppgifter som ingen annan har fått ifrån första början.
Jag har inget mer att komma med för tillfället.
Jag har inget behov av att försöka övertala folk att tro på mina källor.

Godnatt!
Vad ville du uppnå med dina uppgifter på FB, seriöst?
God natt! Du är en tapper kvinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in