2017-08-12, 14:42
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Jo, situationen är mycket komplicerad, men det finns ett barn med i bilden som kommer (tror jag, jo, jag vetför sådana är folk) att få mycket stora problem när skolan börjar.

Nummer ett, första prioritet borde därför vara att avfärda KM som pilot men inget har ju hänt???

Nä det har det inte, o slutklämmen kan lite "välvilligt" då bli att detta faktum riskerar utgöra ännu en "spik i KM's kista", vilken består i att han faktiskt är Pilot. Inte heller nu innebär detta (ännu) att han även skulle vara GM även om det, som redan påpekats, skulle vara en ganska så naturlig tolkning.
Citera
2017-08-12, 14:53
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Den vardagen lever de i men de är också VÄLDIGT lokalfixerade och känner sin lilla värld MYCKET bra.
Här på tråden finns det ju användare som inte ens vet vad Hjorten är för sorts krog...

Jag vet inte vad Hjortens krog är för ngt speciellt? Vad är krogen då? Knarklangare?
Citera
2017-08-12, 15:00
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Messade precis en vän och frågade det första hon sa var men varför vill du veta det!?
Jag tänker iallafall inte följa med dig dit det är bara en massa fyllon och raggare som går dit!
Not very classy Mao!!
Nu till saken !! Hon sa att det är ett sånt ställe som är öppet på typ fredagar och lördagar bara!

Har man inte bättre lokalkännedom än såhär förlorar en del av sin trovärdighet tyvärr. Sen om det tillför något att påpeka detta är en annan sak. Vi får se.
Citera
2017-08-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Han var 32 år 1998. Då stämmer det med att han är 51 år idag.
Du har så rätt mitt dyskalkylerings misstag
Citera
2017-08-12, 15:05
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Har man inte bättre lokalkännedom än såhär förlorar en del av sin trovärdighet tyvärr. Sen om det tillför något att påpeka detta är en annan sak. Vi får se.

Säg vad du tycker och tror, byt ut ordet lokalkännedom mot människokännedom kanske du förstår, förklara nu vad du menar tack.
Citera
2017-08-12, 15:13
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Säg vad du tycker och tror, byt ut ordet lokalkännedom mot människokännedom kanske du förstår, förklara nu vad du menar tack.

Jag menar att Freija inte känner till Mariestad så väl. Det kanske inte har betydelse alls men nu är det i alla fall påpekat.
Citera
2017-08-12, 15:14
Medlem
Några klargörande:
Kroppen finns INTE vid Timmersdala-korset, utan i Skövde.
Förövarna har INTE råkat köra på henne, hon blev strypt av misstag i bilen av H, G S körde.
Glöm Mikael Rönnlund
Bilen var gul.
Ingen av förövarna skulle nånsin skriva en rad här , glöm "lobotomist" !
H är idag alkoholist
Citera
2017-08-12, 15:21
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Några klargörande:
Kroppen finns INTE vid Timmersdala-korset, utan i Skövde.
Förövarna har INTE råkat köra på henne, hon blev strypt av misstag i bilen av H, G S körde.
Glöm Mikael Rönnlund
Bilen var gul.
Ingen av förövarna skulle nånsin skriva en rad här , glöm "lobotomist" !
H är idag alkoholist

Ok, vi noterar detta. Men var i Skövde? Och vilken var anledningen/motivet till att ge sig på Helena? Vad hände då på vägen hem och kan du beskriva händelseförloppet? Detta är frågor som behöver svar.

Och så en fråga till: Du registrerade dig 2006. Varför skriver du om detta just nu, nu när KM kom upp i tråden? Du har ju haft hur många år som helst på dig. Och har du varit i kontakt med polisen? Ytterligare frågor som behöver svar.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-12 kl. 15:32.
Citera
2017-08-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det är fullständigt orimligt att 10 nick frenetiskt skulle försvara "pilot"/KM när man äntligen efter 10 år har hittat honom... God natt!

Försvarar? JA jag har sett att vissa "försvarar"
Pilot. Men 10st?

Sen verkar det inte gå in i din lilla hjärna att vissa bara vill ha lite mer konkret på just KM innan man hoppar på det tåget HELT.

Märkligt att man försvarar någon bara för att man ifrågasätter och vill få lite mer matnyttigt innan man slår sig till ro.

Bara för att Freija säger att hon vet att KM är pilot så litar jag bara inte fullt ut på det ÄN!!
KAN DU FÖRSTÅ det.
Freija var tydligen vän med HA men har bara varit här i snart 2månader och har redan hittat denna PILOT.
Starkt jobbat måste jag säga. Nästan fascinerande.
Hoppas att hon pratar sanning och att det är som det har skrivits här men det får väl tiden ev utvisa
Citera
2017-08-12, 15:31
Medlem
Det var ett dråp, H drog in henne i bilen hon ropade" nej, så får ni inte göra ",tappade ringarna och ena skon, granne hörde bildörren slås igen. Sen uppstod en fajt hon skrek och H tryckte henne på halsen, troligen ett övergreppsförsök
Citera
2017-08-12, 15:36
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Det var ett dråp, H drog in henne i bilen hon ropade" nej, så får ni inte göra ",tappade ringarna och ena skon, granne hörde bildörren slås igen. Sen uppstod en fajt hon skrek och H tryckte henne på halsen, troligen ett övergreppsförsök

Hej.

Hur gammal är denna H?
Bor H i ullervad?
Kan du ge mer ang GS?

//lugnås
Senast redigerad av lugnås 2017-08-12 kl. 15:39.
Citera
2017-08-12, 15:39
Medlem
Citat:
Och när lämnade de den andra skon på platsen och framförallt varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in