Citat:
Ursprungligen postat av
radice
Det är ju just det man kan som svensk. Men som många svenska vita män har svårt att ta till sig.
Intressant att flera i denna tråd ser scenariot att angripa sig på en kvinna pga feminist som en rimlig förklaring trots att det är en nordisk man i detta fall vi pratar om. Hur kan så många se den bilden? Jo, kanske för att ni är just nordiska män. Då är det legitimt att våldföra sig på kvinnor? De som anklagar offret i detta fall är exakt varför feminister som Kim behövs. Så ge upp.
Yada, yada, yada...svenska vita feminister har nu en ny verklighet att se fram emot. Inom 20 år är feminism förbjudet i Sverige enligt de då rådande sharialagarna och feminister blir offentligt stenade till döds på våra gator och torg. En framtid de själva kämpar för. Bra jobbat!!
Men för att återgå till ubåten så är slumpen lite för stor för att PM inte ska vara inblandad på något sätt.