Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Någon som vet om det pågår något sökande alls, på den plats där M säger att han satte iland kvinnan? För hon kan ju ha ramlat och brutit foten, eller råkat på en våldsman eller något.
Citat:
Ursprungligen postat av
werdo
Och vad gjorde han ute hela natten och morgonen fram till han hittades? Kan ju haft gott om tid att sänka kroppen i havet.
Förstår att det inte är kul att läsa igenom hela tråden nu. Nästan allt som tas upp i tråden nu har redan varit uppe flera gånger! Men jag ska vara lite snäll och svara på er två iaf!
Nej det verkar inte som att det är någon from av sök alls! Vilket är lite konstigt för om nu det stämmer det han säger så ligger man ju lite efter kan jag tycka.. Men jag antar att polisen inte behöver söka för dom är så säkra på att hon inte kommit i land.. Dom har ju med all säkerhet kollat hennes mobil om den kommit i land, dom har kollar på övervakningen där hon släpptes samt att dom har haft en hel natt med PM så...
Någon länkade i början av tråden att han tycker om att "mys" köra lite själv och till och med sova ute i ubåten när han känner för det.. Jag har inte bevis på att detta stämmer men jag har för mej att det las fram med konkreta belägg! Sen om han gjorde det denna gången eller om han gjorde dumma saker det vet jag ju inte.
Sen en annan sak som jag kom på nu.. endast 7m djupt, ubåten var typ 5-6? inte super lätt att ta sig runt i vissa områden med mycket folk utan att bli upptäckt.. detta har också diskuterats om innan.