Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Hörrudu Sherlock ( Pudelfrillan). Har du och dina lakejer inte märkt att "nåt" hänt med M.R:s konto på flaschback. Dåligt av en privatspanare som du.
Från den 30 Juli-7 Augusti var det stendött. INGEN inloggning alls. 7 Augusti var det en liten kort inloggning. Av vem tro?

Efter det är det dött igen.
Hur jag vet det? Jo, jag har haft span på honom och vet att han alltid gjort minst en inloggning per dag.
När man frångår sina rutiner så är det skäl att bli misstänksam. Men ingen av er har väl noterat det?
Hoppas farbror blå kollar fler konton här.
Ditt inlägg var inte riktat mot mig men svarar ändå att det nog inte är så konstigt att han är trött på att utpekas som pilot och trött på (vad han förmodligen anser) "idioter" i tråden. Dessutom att han (enligt dig) loggade in var kanske att se om han fått ngt pm.
Inget konstigt alls med andra ord, som jag ser det.
För övrigt så vet vi alla som känner A-lagare och de typerna därikring de kretsarna att det folket får man ta med en redig nypa salt om vad som sägs vad beträffar sanningshalten. Mytomaner i de kretsarna är snarare mer regel än undantag. (källa: mig själv).
Se nu till att skaka fram ett trovärdigt vittne nu som kan sätta dit MR eftersom det är det du tycks vilja, det borde inte vara ngt problem alls eftersom du påstår att han var på statt aktuell natt, många måste då sett honom? Eller hur?
Jag tror du pratar Bullshit!