Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
"Precis"!!!... det kommer just från rätt käft, du som nyss utförligt beskrev hur Helena gallskrek, blev våldtagen och strypt, hur ska du ha det?
Vet du vad, du har en väldigt otrevlig ton! Jag har hela tiden sagt att man ska vara öppen för olika scenario! För när man är det och diskuterar dem här i lugn och saklig ton så kommer man gemensamt fram till att det kan vara så eller nej det är inte tänkbart därför att..
Jag har inte facit, och inte du heller såvida du inte är GM. Det vi sysslar med är teorier och spekulationer! Allt är möjligt. Vissa scenarion som exempelvis påkörningsteorin skulle absolut kunna stämma speciellt eftersom många bilar var i omlopp och det kördes på cykelvägen utan körkort osv. Mycket som hände med bilar inblandade just den kvällen som sagt. Som jag skrev på ett annat ställe så det som talar emot en påkörningsolycka är väl att hon lastas in i bilen och göms undan vilket väl inte är det mest vanliga förfarandet utan det brukar vara smitning från platsen snabbast möjligt. Får man inte vara här om man diskuterar olika teorier? Måste man ha bestämt sig för hur det gick till? Och bestämmer du det?
Och hur tycker du tråden mår när man bara rackar ner på folk som du gör? VA? Tror du andra fb användare som vill få reda på vad som hände Helena vill se sånt jävla tjafs i tråden?