Citat:
Jag vidhåller. Jag tror inte att det har med saken att göra. Jag utesluter det inte. För det första vet vi inte ens om hon är gay eller inte, för det andra finns väl ingen vettig tes om hur "gay" ska in i ekvationen alls. Det blir en massa antaganden med noll stöd och en "luftkedja" (gay(X)->MGM hatar gay(X)->MGM dödar kvinnan(Y)->kvinnan död(Y)) snarare än indiciekedja. "X" anger jag där noll och intet stöd finns och det dessutom finns en förklaring på tidiga uppgifterna av typen "felöversättning". MGMs hållning måste antas ur det blå. Y anger saker som är mer troligt, men som vi ändå inte vet. Säg inte det, säg inte det..
En socialt felkopplad raketforskare som PM, en nutty Professor Kalkyl, kan antagligen inte läsa av kvinnor och då allraminst en lesbisk kvinna. Professorn drabbades kanske av kortslutning när han möttes av ett Nej..?
Det var 'Jackflash' som i inlägget #297 skrev detta:
<Från början så angav media att journalistens "fru" anmält journalisten försvunnen. Trodde då att det handlade om en man.
Senare står det "partner" i media. Är vedebörande möjligtvis lesbian eller missuppfattade media allt i början?>
Svaret på Jackflashs frågor lär komma så småningom. Då lär vi också ha fått veta vad som hänt journalisten. Jag är mycket bekymrad. Det här reportaget borde hon inte nappat på. Ingen borde vara ensam med PM ombord på en ubåt.
Eller för den delen: i en rymdraket
En socialt felkopplad raketforskare som PM, en nutty Professor Kalkyl, kan antagligen inte läsa av kvinnor och då allraminst en lesbisk kvinna. Professorn drabbades kanske av kortslutning när han möttes av ett Nej..?
Det var 'Jackflash' som i inlägget #297 skrev detta:
<Från början så angav media att journalistens "fru" anmält journalisten försvunnen. Trodde då att det handlade om en man.
Senare står det "partner" i media. Är vedebörande möjligtvis lesbian eller missuppfattade media allt i början?>
Svaret på Jackflashs frågor lär komma så småningom. Då lär vi också ha fått veta vad som hänt journalisten. Jag är mycket bekymrad. Det här reportaget borde hon inte nappat på. Ingen borde vara ensam med PM ombord på en ubåt.
Eller för den delen: i en rymdraket
Därmed är spekulationer om hennes sexualitet tämligen meningslösa. Facit kommer vi ju snart få, när pojkvän/flickvän/fru/anhörig trakasserats nog av media så hen uttalar sig. När sexualiteten väl är etablerad, så behövs det fortfarande skäl att anta att den har med hennes bortavaro att göra.