2017-08-11, 00:06
Medlem
Ja, det där med att hota, köra ut "meningsmotståndare" på en ödslig plats, och dumpa dem där är ju ingen ny företeelse, finns ganska många som har varit med om liknande "åtgärder"

Almedalen ganska nydligen om jag inte har helt fel ?

Att rent fysiskt ge sig på i samma veva kan inte vara så vanligt.

Att köra ut folk på allmän plats är inget som ens snutarna förnekar, eller att uttrycka sig hotfullt i vissa sammanhang. Det senare när det gäller själva misshandeln är ju det svåraste att bevisa.

ord mot ord...
Vittnesuppgifter från ordningsstörande ungdommar, mot 3 poliser låter ganska kört.
Vi är många här som fortfarande väntar på bevisningen.
Filmsnutt, eller ljudinspelning från aktuell händelse. (lät som att det skulle prssenteras idag har inte sett av det ännu)
Citera
2017-08-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Nej som sagt, troligen handlar dokumentationen om att de har foto på några poliser.

Vilket inte säger något...

Så är det nog.
Att de skulle tillåta sig att bli filmade finns inte på kartan. Har suttit i piketen, och även varit haffad på yngre dar, i vanliga bilar, och då var man inte ens tillåten att ställa frågor, eller ens röra på sig. ;(
Citera
2017-08-11, 00:56
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skakagaller
Tvivlar på att vi kommer att få reda på om det rör sig om svenska eller "svenska" poliser som begått det aktuella dådet.

Det hemlighölls vad det var för etnicitet på polisen som mördade Fabian i Trollhättan.

(FB) 151022: Trollhättan: Man med svärd gick amok på skola. Flera skadade. GM skjuten, död

Fabian? Menar du Anton?

Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Varför har inte NU tillgång till sitt eget filmmaterial? Det var mycket märkligt. Nästa sak vi får höra är väl "åh nej, den gick sönder men vi lovar att det hände".

Oj vad pinsamt...
Citera
2017-08-11, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooberman
Man kan undra hur länge det dröjer till det uppstår falanger i poliskåren med invandrare på ena sidan och svenskar på den andra.
Problemet är att svennepoliserna kommer vara skadad genom en livstid utan en etnisk identitet men med en stark identitet som polis. Därför kommer de att stå på dom utländska poliserna sida eftersom dom är poliser och tro att dom också tänker likadant och sätter kårandan framför allt, medan dom utländska har en stark etnisk identitet där kårandan kommer i andra hand.
Citera
2017-08-11, 01:18
Medlem
Vintergrisens avatar
Problemet här är väl att det aldrig kommer att gå att bevisa något. NU kan säkert peka ut några poliser men när det gäller själva misshandeln lär ord stå mot ord. Även om skador kan dokumenteras kommer poliserna förstås att hävda att de uppkommit på något annat sätt, alternativt att de inte har någon aning om hur de uppkommit, och alla vi som inte är parter i det hela kommer aldrig bli klara över vem som talar sanning.
Citera
2017-08-11, 01:23
Medlem
JustZlatans avatar
Löjligt. NU som tror att dom är stora starka vikingar får alltså spö av en arabpolis ute i skogen. Jag tror faktiskt inte ett dugg på det. Man kan inte lita på nazister då de ljuger och överdriver om det mesta. De framstår som rena barnungar när de håller på att gnäller om övervåld hela tiden. Polismannen tog väl bara tag i armen på en av dom och det tålde inte veklingen.
Citera
2017-08-11, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RhynoX
Fallet kommer läggas ned direkt - fanns förmodligen en anledningen till att åka ut i skogen och bruka deras monopol på våld.

Vilken "anledning" då frågar man sig när blåljuspersonal blir stenade av den "andra sidan" utan straff?
Citera
2017-08-11, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
När Afghaner och häxor demonstrerade utanför slottet kommer inte ihåg om det var i april-maj, dom dök upp mycket snabbt och skanderade: "Ut med packet"..."Ut med packet" och en massa Vänsterhäxor käftade emot. NU attackerade inte men dom motdemonstrerade framgångsrikt.

Sedan stoppade man upp Prideparaden och det tog lång tid för Polisen att få undan aktivisterna fast dom var endast 15 st. Lyckad banderoll: "Rädda barnen"

Jag tror dom var framme även förra året på Mynttorget och motdemonstrerade men jag har glömt detaljerna.

Det är för mycket utlänningar och improduktivt folk utanför våra kulturbyggnader. Bort med avskummet. Håll Sverige Svenskt! Turister välkomna liksom arbetskraftsinvandring.

Fan vad lågintellektuell du låter när du skriver detta. Ser du dessa clownerier som "lyckade auktioner"? Det är väl knappast invandrarnas fel att våra politiker är helt o-ansvarslösa. Bara för att de är invandrare så behöver de inte vara pack och avskum. Finns många riktigt bra invandrare som antagligen knegar hårdare än du gör. Och varför ens ge sig på bögarna? De är mycket låg brottslighet och väldigt hög arbetsmoral bland homosexuella. Varför måste ni bry er om deras läggning för? Dessa auktioner som du nämnt är ju rent utav skämmigt. Allt du har nämnt här är rena dagisnivån och åstadkommer ingenting alls? När jag gick i låg/högstadiet så brukade vi ha snöbollskrig som är snarlika det du kallar för lyckade auktioner.

Ont: Jag har väldigt svårt att tro att detta faktiskt hänt. Ifall det har hänt så är det antagligen klart överdrivet. Ifall det nu har hänt så måste han bettet sig som en idiot i polisbilen då en aktivist inte blir påhoppad. Det krävs mycket för att få tre poliser att spåra ur. Sveriges polis är väldigt professionella och för det mesta korrekta i sitt agerande.
Citera
2017-08-11, 01:31
Medlem
IceEyess avatar
Egentligen är väl denna aktivistgrupp inte vattentätt tillförlitlig, men å andra sidan förvånar det inte i fall utsagan stämmer för det är ju knappast första gången det sker. Vem minns inte Baseballigan eller Osmo Vallo?
Citera
2017-08-11, 01:35
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Sånt här ska man tro på men allt annat är ljug och fake? Hehe

Att polisen avlägsnar folk från platser och kör iväg med dom är väl inte direkt ovanligt. Helt omöjligt är det väl inte att denne juvel till invånare inte riktigt gillade idén. Han ville ju slå på barnen så han gjorde motstånd. Då fick han lite tillbaka.

Personligen tycker jag dom kunnat slå honom lite hårdare men det är ju bara ja, avskräde till folk.

Precis, + lämnat vederbörande med byxorna nere o en tjusig bengal i rumpan.

Mitt inlägg är inget inlägg i flyktingdebatten. Men är utvisningsbeslut taget så lär det finnas någon orsak där till.
Citera
2017-08-11, 02:47
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Kommer ihåg den fula mellanöstern jude-snuten som gick åt nmr hårt med sin batong, för ett par år sedan. Polisen kommer att bli sjukt korrupt och äcklig tack vare anställningen av mig mena,. Och det är inte bars "nazister" de
kommer att ge sig på, dom är verkligen helt jävla värdelösa för sverige,

Jag minns den också. Han slog upprepade gånger på en individ som satt ner på huk med knäppta händer över huvudet. Var väl ungefär då som jag tänkte att en karriär som internutredare kanske inte vore så dum ändå.

Denne arab-polis som har misshandlat denne nationalist får förhoppningsvis sparken nu.

Men jag antar att detta inte är dokumenterat, utan att ord står mot ord, och då läggs det ner givetvis.

Sedan ser jag det som ofrånkomligt att det skär sig emellan polismyndigheten och svenska folket.

Det var ju en annan arab-snut som fungerade som mullvad åt sina kriminella anhöriga. Hon åkte ju ut tillslut då hon ertappades med att göra obehöriga sökningar i diverse register. Inte att förglömma.

Otvivelaktigen finns det många andra som inte gör den typ av idiotiska misstag utan smusslar ut obehörig information i en strid ström till det klientel som absolut inte ska ha den.

Finns säkerligen många fler liknande fall som vi aldrig ens får höra talas om.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-08-11 kl. 02:57.
Citera
2017-08-11, 03:15
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Jag minns den också. Han slog upprepade gånger på en individ som satt ner på huk med knäppta händer över huvudet. Var väl ungefär då som jag tänkte att en karriär som internutredare kanske inte vore så dum ändå.

Denne arab-polis som har misshandlat denne nationalist får förhoppningsvis sparken nu.

Men jag antar att detta inte är dokumenterat, utan att ord står mot ord, och då läggs det ner givetvis.

Sedan ser jag det som ofrånkomligt att det skär sig emellan polismyndigheten och svenska folket.

Det var ju en annan arab-snut som fungerade som mullvad åt sina kriminella anhöriga. Hon åkte ju ut tillslut då hon ertappades med att göra obehöriga sökningar i diverse register. Inte att förglömma.

Otvivelaktigen finns det många andra som inte gör den typ av idiotiska misstag utan smusslar ut obehörig information i en strid ström till det klientel som absolut inte ska ha den.

Finns säkerligen många fler liknande fall som vi aldrig ens får höra talas om.

Vem var denna snut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in