Citat:
Ursprungligen postat av
Eroticon6
Kommer ihåg den fula mellanöstern jude-snuten som gick åt nmr hårt med sin batong, för ett par år sedan. Polisen kommer att bli sjukt korrupt och äcklig tack vare anställningen av mig mena,. Och det är inte bars "nazister" de
kommer att ge sig på, dom är verkligen helt jävla värdelösa för sverige,
Jag minns den också. Han slog upprepade gånger på en individ som satt ner på huk med knäppta händer över huvudet. Var väl ungefär då som jag tänkte att en karriär som internutredare kanske inte vore så dum ändå.
Denne arab-polis som har misshandlat denne nationalist får förhoppningsvis sparken nu.
Men jag antar att detta inte är dokumenterat, utan att ord står mot ord, och då läggs det ner givetvis.
Sedan ser jag det som ofrånkomligt att det skär sig emellan polismyndigheten och svenska folket.
Det var ju en annan arab-snut som fungerade som mullvad åt sina kriminella anhöriga. Hon åkte ju ut tillslut då hon ertappades med att göra obehöriga sökningar i diverse register. Inte att förglömma.
Otvivelaktigen finns det många andra som inte gör den typ av idiotiska misstag utan smusslar ut obehörig information i en strid ström till det klientel som absolut inte ska ha den.
Finns säkerligen många fler liknande fall som vi aldrig ens får höra talas om.