2017-08-11, 00:36
Medlem
Har inte hunnit med att läsa så mycket av vad som skrivits i tråden, läste igår att "barnen" förflyttade sig till ett nytt område, och bjöds på saft och kakor i medborgarplatsen ?
Är dom där och sittstrejkar nu ?
Citera
2017-08-11, 00:39
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vi ska absolut inte strunta i afghanerna.

Verkligen inte men kanske i denna tråd som handlar om smällkaramellen.

Jag förväntar mig också att en praktskandal briserar.

Denna cirkus är så extremt fånig på så många plan. Ungdomar som inte ens har asylskäl kallas barn för att tilldelas boende på barnhem och extramorsor.

Tänk om svenska gubbar hade lurat till sig en extramorsa samtidigt som han skickar pengar till sina riktiga föräldrar ?

Nu är det tusentals ungdomar som borde ha gått ut grundskolan men inte ens kan klara av första terminen på hemkunskapen och laga sin egen mat.

Detta är så extremt fånigt . De apatiska barnen var några fåtal, dessa är överallt.
Senast redigerad av Eurypterida 2017-08-11 kl. 00:43.
Citera
2017-08-11, 00:42
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Har inte hunnit med att läsa så mycket av vad som skrivits i tråden, läste igår att "barnen" förflyttade sig till ett nytt område, och bjöds på saft och kakor i medborgarplatsen ?

Ser ut som det Barnen får dock inte vara där efter 22:00 då tillståndet enbart gäller mellan 08:00-22:00 om polisen som har anmält barnen har någon ryggrad följs det.
Citera
2017-08-11, 00:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX

Öl hade nog lockat dem mer.
Citera
2017-08-11, 00:44
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag har läst det men kommer tyvärr inte ihåg var. Kan garantera att det är mycket tröstande i sängen då dom sover tillsammans. Det heter att dom ska dämpa barnens ångest och så ligger dom sked och kramar varandra så hårt att ångesten försvinner. Så gör vi allihop var det någon av tanterna som skrev då en häxa frågade om dom gjorde rätt.

Måste få se det där. Någon här som har kvar länken? Jag Var inne på en imgur i en annan tråd en gång där kvinnorna i en grupp hyllade dom ensamkommande och pratade lite läskigt om dom, fina ögon osv. Det du beskriver är ju skrämmande. Någon som har screenprint eller nåt från den gruppen?
Citera
2017-08-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Öl hade nog lockat dem mer.

Antagligen (kanske krockar med nån religion), men bortsett från det, vet du om det stämmer att dessa bytt plats till medis ?
Citera
2017-08-11, 00:47
Medlem
Bra att den flyttades, nu kan den öka i omfattning.
Citera
2017-08-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Ser ut som det Barnen får dock inte vara där efter 22:00 då tillståndet enbart gäller mellan 08:00-22:00 om polisen som har anmält barnen har någon ryggrad följs det.

Okej, det där gällande tillståndet fans ju lite olika meningar kring. Det hävdades ju igår att "barnen" hadde tillstånd , medans Polisen menade att de "inte" hade fått det beviljat, men att det inte fanns skäl nog att avvisa dem.
Är det liknande på nya adressen ?
Citera
2017-08-11, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Vilka är små barn? Vi kan fortfarande inte outa dessa kvinnor som pedofiler. Du måste förstå vad en äcklig pedofil är i ordets rätta bemärkelse. Det är väldigt unga barm det handlar om då och inte nästan myndiga eller myndiga afghaner. Jag tycker det är vansinne och äckligt jag också men rätt ska vara rätt.
Jag kan förtydliga för dig att dom här tanterna ser dom som små barn och behandlar dom som sådana. Vägrar att inse hur gamla dom är trots skäggväxt och rynkor. En del har inge tänder men det tror dom väl är mjölktänderna som lossnat. Läste på deras facebooksida nyss där en artikel i någon asylvänlig tidning skrev att dom små barnen säljer sig för 300 kronor istället för att ta emot 30.000 och dra härifrån. Till både män och kvinnor stod det. Tror det är ett mörkertal och många av dom här tanterna var tidigare resenärer till Gambia. Varför skulle det bara vara kärringar som skriker ut bönerop och samma fraser sida upp och sida ner. Varför är det bara enstaka gubbar som också fått sig en liten gobit? Sånt här går inte att trolla bort och en vacker dag kommer sanningen uppdagas.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-11 kl. 01:21.
Citera
2017-08-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Måste få se det där. Någon här som har kvar länken? Jag Var inne på en imgur i en annan tråd en gång där kvinnorna i en grupp hyllade dom ensamkommande och pratade lite läskigt om dom, fina ögon osv. Det du beskriver är ju skrämmande. Någon som har screenprint eller nåt från den gruppen?
Jag tror jag fick fram sidan när jag gick in på Ledarsidorna eller vad det heter och det finns en tjej där som har en sådan . Många som har kommenterat där men någonstans finns det. Ska kolla upp och återkommer.
Citera
2017-08-11, 01:05
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Jag har läst det men kommer tyvärr inte ihåg var. Kan garantera att det är mycket tröstande i sängen då dom sover tillsammans. Det heter att dom ska dämpa barnens ångest och så ligger dom sked och kramar varandra så hårt att ångesten försvinner. Så gör vi allihop var det någon av tanterna som skrev då en häxa frågade om dom gjorde rätt.

https://www.sydsvenskan.se/2017-07-22/deras-vanskap-blev-hans-raddning
Citera
2017-08-11, 01:06
Medlem
Citat:
Jag tror jag fick fram sidan när jag gick in på Ledarsidorna eller vad det heter och det finns en tjej där som har en sådan . Många som har kommenterat där men någonstans finns det. Ska kolla upp och återkommer.
Såg nu att jag svarat och kommenterat mig själv men det funkar också.

Nu var det gjort och du kan gå in på Ledarsidorna.se och hon som skrev ledaren heter Ann Herlein. Tror det gick och få fram genom länk i hennes skrift men det var ett tag sen jag själv gjorde det och har ingen aning om allt är intakt. Tror man måste logga in och ha ett Facebook-konto för att komma åt. Har själv ett falskt sådant som funkar bra.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-11 kl. 01:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in