2017-08-10, 23:40
Medlem
Sperssons avatar
.
Jag skyller inte på alla de svenska kvinnor som tagit ensamkommande barn till sina hjärtan.
Dessa kvinnor har förmodligen inte haft det så lätt med svenska pojkvänner genom sin uppväxt.

I min kommun har många tjejer/kvinnor som jag aldrig sett med någon pojkvän nu äntligen hittat killar som ger dem den uppmärksamhet som alla tjejer behöver för att må bra inombords.
De ensamkommande verkar glada de också.

Sen att jag tycker de ska utvisas omedelbart är en annan sak.
Citera
2017-08-10, 23:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clidjur
Skit i afghanerna, påpeka i stället att alla batikfittor på mynttorget är antagligen "pedofiler" eftersom de ligger och knullar med "barn" enligt sina egna FB grupper. Då upphör det här kommunist orkestreade jippot väldigt fort. Kommunistpress har sen WWII hängt ut nationalister, varför inte hänga ut kommunistpedofiler?
Vi ska absolut inte strunta i afghanerna.

Det har gjorts seriösa försök att bryta den kvinnliga pedofiltrenden men media står emot så här långt. Framåt nästa sommar förväntar jag att det kommer att spricka. Allt som krävs är ännu en skandal på ett boende och det är ofrånkomligt under de förutsättningar som råder, speciellt nu när staten börjar att på riktigt strypa pengaflödet till kommunerna. De två kommande budgetarna är avgörande för huruvida de barn-vurmande och indoktrinerade svenska kvinnorna får fortsätta med sina äventyr eller inte. Det är väl kanske då som vi får se hur många som är öppna för att ta in afghanerna i sina hem eftersom en hel del kommer att bli av med sina jobb som assistent för dem.
Citera
2017-08-10, 23:47
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clidjur
Skit i afghanerna, påpeka i stället att alla batikfittor på mynttorget är antagligen "pedofiler" eftersom de ligger och knullar med "barn" enligt sina egna FB grupper. Då upphör det här kommunist orkestreade jippot väldigt fort. Kommunistpress har sen WWII hängt ut nationalister, varför inte hänga ut kommunistpedofiler?

Hur äckligt det än är med dessa kvinnor så kan som inte ses som pedofiler. Dom är ju som minst byxmyndiga (15) dom här "barnen" vi pratar om.
Citera
2017-08-10, 23:52
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Jag var inte där eftersom att jag också är rädd för nazister och detta säger hur modiga de här killarna är. Jag litar dock mer på mina vänner än på någon flashbackrasist. Dessutom har min vän blivit jagad av nazister och fått smällare, skräp, frukt kastat efter sig också av just nazister.

Du är alltså en internetkrigare som lämnar barnen åt sina öden Småbarn mot waffen-SS Med vänner som dig

http://imgur.com/a/FTUpm
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-10 kl. 23:54.
Citera
2017-08-10, 23:52
Medlem
Clidjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hur äckligt det än är med dessa kvinnor så kan som inte ses som pedofiler. Dom är ju som minst byxmyndiga (15) dom här "barnen" vi pratar om.

Ok, vara lögnhals är väl bättre än pedofil men så fort de säger "baaaaarn" säg då pedofil.
Citera
2017-08-10, 23:57
Medlem
Citat:

Politiskt korrekt är hebefil närmast. Nu måste det ligga något mer bakom, djupare diagnoser då dessa kvinnor gör en Benjamin Button. Oidipus mummy issue's? Vad säger Freud?
Citera
2017-08-10, 23:59
Medlem
Vart är de tanterna som tycks öppet säga att de ligger med dem? Alltså vilken FB grupp som nån påstod?
Citera
2017-08-11, 00:02
Medlem
Så har Ribbenvik svarat.
Citat:
Migrationsverkets generaldirektör Mikael Ribbenvik svarar nu demonstranterna som vill att utvisningarna till Afghanistan ska stoppas.
”Vi har inte möjlighet att tillgodose de önskemål ni har om ett generellt beslut om att alla människor från Afghanistan ska få stanna i Sverige”, skriver han i ett brev till talespersonen för de manifesterande.
Citat:
Mikael Ribbenvik träffade de sittstrejaknde ungdomarnas talesperson Fatemeh Khavari i Almedalen på Gotland tidigare i somras och tycker att det räcker så.

”Jag besvarade era frågor och försökte förklara varför vissa människor behöver skydd i Sverige och andra inte. Svaren jag gav då är de samma som idag”, skriver Mikael Ribbenvik i brevet till Khavari.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/vi-har-inte-mojlighet-att-tillgodose-era-onskemal
Citera
2017-08-11, 00:10
Medlem
Citat:
Blir inte förvånad att SD-posten censurerar nazisternas ansikte

Varför vill du brännmärka påstådda nazister? Vi är i Sverige här visar vi hänsyn till nazister? och jihadister.

Citat:
Det är ju tonårsgrabbar. Alla som sitter är ju dessutom inte dem utan även andra människor som vill visa solidaritet.

Jag vet inte hur noga du är med juridiska benämningar annars när några av dina tonåringar har varit uppemot 40år NU är en högerextrem gruppering som är nationalister precis som Özz Nûjen och Soran Ismail.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-11 kl. 00:16.
Citera
2017-08-11, 00:25
Medlem
Citat:
Men snälla! Fråga dom själva och dom svarar att det är små barn. Klart dom gillar unga gossar och dom svenska barnen är svårare att få i säng.
Citera
2017-08-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Vart är de tanterna som tycks öppet säga att de ligger med dem? Alltså vilken FB grupp som nån påstod?
Jag har läst det men kommer tyvärr inte ihåg var. Kan garantera att det är mycket tröstande i sängen då dom sover tillsammans. Det heter att dom ska dämpa barnens ångest och så ligger dom sked och kramar varandra så hårt att ångesten försvinner. Så gör vi allihop var det någon av tanterna som skrev då en häxa frågade om dom gjorde rätt.
Citera
2017-08-11, 00:35
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men snälla! Fråga dom själva och dom svarar att det är små barn. Klart dom gillar unga gossar och dom svenska barnen är svårare att få i säng.

Vilka är små barn? Vi kan fortfarande inte outa dessa kvinnor som pedofiler. Du måste förstå vad en äcklig pedofil är i ordets rätta bemärkelse. Det är väldigt unga barm det handlar om då och inte nästan myndiga eller myndiga afghaner. Jag tycker det är vansinne och äckligt jag också men rätt ska vara rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in