Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
För att visa att de ej är välkomna och inte skall göra sig allt för bekväma i Sverige - de är, de facto, illegala invällare i detta nu - de har fått avslag på sina anökningar och skall därmed ej kunna "hota" sig kvar i landet! Dessutom - vilka barn? Och om det mot förmodan skulle finnas några få, RIKTIGA, barn i horden så är det väl katastrofalt dåligt föräldraskap av dem som tillåter de ev. barnen att sova ute om natten och sitta bland folk som kan vara kapabla till vad som helst, samt att de måste ha i bakhuvudet att slika aktioner såsom NU genomfört, kan inträffa - var är de sociala myndigheterna nu?
Vidare skall Sverige inte heller ha en bättre bild än vad som fallet är - om allt skit som gömmes undan kom fram i ljuset så skulle SD ha 60% utav rösterna...
Djävlar vad du själv gnäller när motdemonstranter står och skränar när Åkesson bräker på en scen.
Då hotas demokratin.
men när nazister beter sig som neandertalare, förlåt... de beter sig inte som, de är ju neandertalare, men men... när de beter sig som as då tycker du det är ok för att göra det obekvämt.
Troligen så får dessa afganer så mycket stöd från så många individer och från världens bästa samhälle så att de känner sig stärka i sin kamp.
Tror det får motsatt effekt faktiskt.
Om nån slår mig i ansiktet så kommer jag ju inte sluta vara jag, utan jag kommer slå tillbaka dock inte genom våld utan på ett mer sofistikerat sätt. Men inte fan blir jag rädd utan tvärtom stärkt i att jag vill krossa skiten ur aset som förnedrade mig.
Troligvist kommer det komma ganska mycket obehagliga överraskningar för de "bräkande fåren" (nazisterna) Det kommer nog bli ganska obekvämt för de.