2017-08-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Afghanerna hatar oss redan. Men våld är inte okej givetvis och ska bara användas som sista utväg.
Precis man ska inte reta upp dem med mild våld utan ska man använda våld måste rejäl våld användas , och den mot alla muppolitiker som ansvarar för denna situation
Citera
2017-08-10, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Ja, verkligen fegt att attackera dessa arma små barn. Tur att det finns många svenska kvinnor på plats för eventuellt blöjbyte och vilostund.
Nu skriver minsann förrädarblaskorna.

För 6-7 veckor sen när jag passerade Mynttorget stod där en grupp gamla svenska kvinnor och demonstrerade för att deras pensioner är för låga.

Jag tror inte att det var några braskande rubriker kring det.
Förmodligen nämndes dom inte alls.
Citera
2017-08-10, 15:12
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Du glömmer dock en sak, massmedia i utland brukar vara intresserade av all information de får, de kommer då upptäcka att dessa NU är de som fysiskt attackeras av afghanerna och deras medlöpare, vidare kommer de ganska snabbt upptäcka att det är en hel hög med gubbar som rollspelar barn.

Så kommer det till internationell medias kännedom så kommer det bli ännu tydligare hur svensk massmedia är fake news och svenska politiker är fiender till det svenska folket.

Om något så vill de nog INTE att det ska komma ut i internationell press, hela korthuset skulle falla ihop.

Absolut bjud in utländska media de är inte sådan PK-freakar som de svenska. De förstår direkt att en 45 årig afghan är en 45 årig afghan även om han givetvis är barn till sina föräldrar.

Flytten till medborgarplatsen var ur det perspektivet inte en segern för Nordisk Ungdom utan en smart reträtt från PK-freakarna så att de kan gömma undan de gamla afghanerna.
Citera
2017-08-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Samtidigt skall Migrationsverket och Regeringen hålla tyst..

Det ska de göra. Centern vill HA afghanerna Här i landet. Å alla andra partier som VILL ha de Här.
Jag vill inte ha de här.
Citera
2017-08-10, 15:16
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Manligt att kalla vuxna barn.
Manligt att sprida falska rykten om att barn är vuxna.
Citera
2017-08-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Precis man ska inte reta upp dem med mild våld utan ska man använda våld måste rejäl våld användas , och den mot alla muppolitiker som ansvarar för denna situation

Du uppmanar alltså människor till våld? Manligt.
Citera
2017-08-10, 15:19
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
På vilket sätt tycker du att det är bra för Sverige att man kastar farliga föremål mot demonstranter? När media skriver att det är barn som blev attackerade. Tycker inte det ger en positiv bild av Sverige om det skulle uppmärksammas i internationell media.

För att visa att de ej är välkomna och inte skall göra sig allt för bekväma i Sverige - de är, de facto, illegala invällare i detta nu - de har fått avslag på sina anökningar och skall därmed ej kunna "hota" sig kvar i landet! Dessutom - vilka barn? Och om det mot förmodan skulle finnas några få, RIKTIGA, barn i horden så är det väl katastrofalt dåligt föräldraskap av dem som tillåter de ev. barnen att sova ute om natten och sitta bland folk som kan vara kapabla till vad som helst, samt att de måste ha i bakhuvudet att slika aktioner såsom NU genomfört, kan inträffa - var är de sociala myndigheterna nu?

Vidare skall Sverige inte heller ha en bättre bild än vad som fallet är - om allt skit som gömmes undan kom fram i ljuset så skulle SD ha 60% utav rösterna...
Citera
2017-08-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Nu skriver minsann förrädarblaskorna.

För 6-7 veckor sen när jag passerade Mynttorget stod där en grupp gamla svenska kvinnor och demonstrerade för att deras pensioner är för låga.

Jag tror inte att det var några braskande rubriker kring det.
Förmodligen nämndes dom inte alls.

Tror att om nazisterna slagit ner dessa damer så hade de nog fått rubriker.
Hade inte hört ett skit om dessa afganer innan nazisterna gjorde reklam för deras kamp.
Idag stödjer jag afganerna fullt ut. Sverige ska inte skicka ut människor till en säker död.
Duktiga individer ska göra nytta här. Skicka ut nazisterna till Afganistan istället så kan de slåss med både barn, kvinnor och getter.
Citera
2017-08-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
För att visa att de ej är välkomna och inte skall göra sig allt för bekväma i Sverige - de är, de facto, illegala invällare i detta nu - de har fått avslag på sina anökningar och skall därmed ej kunna "hota" sig kvar i landet! Dessutom - vilka barn? Och om det mot förmodan skulle finnas några få, RIKTIGA, barn i horden så är det väl katastrofalt dåligt föräldraskap av dem som tillåter de ev. barnen att sova ute om natten och sitta bland folk som kan vara kapabla till vad som helst, samt att de måste ha i bakhuvudet att slika aktioner såsom NU genomfört, kan inträffa - var är de sociala myndigheterna nu?

Vidare skall Sverige inte heller ha en bättre bild än vad som fallet är - om allt skit som gömmes undan kom fram i ljuset så skulle SD ha 60% utav rösterna...

Djävlar vad du själv gnäller när motdemonstranter står och skränar när Åkesson bräker på en scen.
Då hotas demokratin.

men när nazister beter sig som neandertalare, förlåt... de beter sig inte som, de är ju neandertalare, men men... när de beter sig som as då tycker du det är ok för att göra det obekvämt.
Troligen så får dessa afganer så mycket stöd från så många individer och från världens bästa samhälle så att de känner sig stärka i sin kamp.
Tror det får motsatt effekt faktiskt.

Om nån slår mig i ansiktet så kommer jag ju inte sluta vara jag, utan jag kommer slå tillbaka dock inte genom våld utan på ett mer sofistikerat sätt. Men inte fan blir jag rädd utan tvärtom stärkt i att jag vill krossa skiten ur aset som förnedrade mig.

Troligvist kommer det komma ganska mycket obehagliga överraskningar för de "bräkande fåren" (nazisterna) Det kommer nog bli ganska obekvämt för de.
Citera
2017-08-10, 15:25
Medlem
christallqhulaaas avatar
Dessa afghaner har givetvis inget i sverige att göra.det finns en anledning att dom utvisas det är inget krig där nere.dom som försvarar dessa afghaner är vänsterextrema miljonärer där deras pappor har betalat för deras dyra bostadsrätter på söder.vi övriga som inte har miljoner på banken får gott stå i kö i 10 år för att få lägenhet.desto mindre parasiter i sverige desto bättre det borde gå utvisa massor mer folk som inte har här att göra.NM gör något bra nu...även om jag inte håller med dom i alla deras åsikter.
Citera
2017-08-10, 15:26
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Är stor skillnad på att ha några aspiranter som övervakar där än att kontrollera en jävla massa folk mot Migrationsverket. Skulle bli en jävla massa kontorsjobb för polisen att kolla allas ärenden. Nu står man ju bara där och ugglar och blir inte belastade med massa pappersarbete.
Ja varför ska polisen behöva arbeta för skattepengarna vi betalar till dom..
Citera
2017-08-10, 15:27
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Tror att om nazisterna slagit ner dessa damer så hade de nog fått rubriker.
Hade inte hört ett skit om dessa afganer innan nazisterna gjorde reklam för deras kamp.
Idag stödjer jag afganerna fullt ut. Sverige ska inte skicka ut människor till en säker död.
Duktiga individer ska göra nytta här. Skicka ut nazisterna till Afganistan istället så kan de slåss med både barn, kvinnor och getter.
Hur var det nu igen? Arbete ger frihet?

Jag håller med om att Sverige aldrig ska utvisa en vettig människa till en säker död. Det är bara det att många av dessa personer ljuger om både ålder och ursprung så lite förståelse för att det finns motsättningar tycker jag att du borde ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in