2017-08-10, 08:29
Medlem
Ruggeugglans avatar
Är det någon sorts motdemonstration planerad eller ska vi fega Svenskar bara se på när detta sker? Jag vill delta
Citera
2017-08-10, 08:30
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Det här är väl en sidodiskussion och inte riktigt relevant för tråden, men självklart har jag inte någon lista, men genom åren stött på och hört talas om så pass många journalister boendes på Södermalm, att det kan betraktas som ett faktum.

Man kan ju också se på röstetalen för innterstan och SD har väldigt låga siffror där. Därför är det inte mer än rättvist och logiskt att innerstan generellt och Södermalm särskilt, som i det här fallet med Afgahnernas protester, får känna av konsekvenserna av det de i många fall propagerat för och i de flesta fall röstat för.

Varför startade du denna sidodiskussion då? För att spy ut hat mot dina landsmän?
Sitt inte och påstå saker bara för att "du hart talas om" nåt.
Här har du lite fakta.
http://journalisterna.mediestudier.se/?id=S%C3%B6dermalm
Seså, fram med lista på vilka på Södermalm som är glada över hazarockupationen.
Citera
2017-08-10, 08:36
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Att både V och MP har, efter en snabb googling, långt över 20% där kan ju ha något med det uttalandet att göra.

Ja, 20 % inflyttade miljödårar ska alltså förstöra livet för resterande 80%?
Känns det OK?
Utvisa Miljödårarna till Bakomkapenmåla och Jordekuleby dör dom kommer från och hazarerna till Afghanistan, tack.
Citera
2017-08-10, 08:38
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Ja, varför inte. Befolkningen på Söder har ju bett om det i åratal... någon konsekvens av sitt beteende måste det väl ändå finnas?

Ja området är ökänt för att den vita medelklassen bosätter sig där och vurmar för att hela världen ska komma till Sverige med vetskapen om att de som inte har råd att bo på södermalm hamnar i förorten.

De får väl ta hand om sina egna om de ska kalla sig världsmedborgare ?

Nu har de dessutom ett kulturberikande islamiskt konsulat i närheten som de kan rådfråga vad de ska göra med afghanerna om de nu inte ska vara i afghanistan.

Ge dom kaffe och bulle och ta dit varenda en !
Citera
2017-08-10, 08:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
1. Jag tror inte det kommer funka. Våra styrande må vara idioter men de vet (förhoppningsvis) bättre än att ge efter för just den här typen av påtryckningar. Zigenarna utanför Malmö stadshus sittstrejkade ju några månader men när de blev totalt ignorerade slutade de. Med det inte sagt att vi garanterat kommer bli av med hazarerna i fråga, men en kollektiv asyl för de sittstrejkande kan jag inte tänka mig att det blir tal om.

2. Nej, tvärtom retar det bara upp folk. Att åldersljugandet är så påtagligt blir uppenbart för allt fler ju mer de exponeras.

Plus, godhetsknarkarna kommer inte palla mer än nån vecka högst. Det var likadant med ziggarna i malmö. Lokala V-föreningar satte upp kaffebord och unga blivande batikhäxor tågade från Möllan med vattenflaskor, kuddar och gosedjur, och plakat givetvis. Men de vill snart tillbaks till surdegsbakandet och soja-latten, de pallar inte med att gulla med vare sig ziggar eller hazarer längre än max några veckor.

När uppmärksamheten i media minskar och de goda redan tagit sina selfies och fått sina likes i sociala medier för sin "medmänsklighet" så tappar det sitt syfte att sitta kvar. Detta eftersom syftet hela tiden var ego-onani, inte genuin omsorg om hazarer eller ziggar.
Mycket bra inlägg, spot on!

Var är kändisarna denna gången? Tänker på Tex Malena Ernman , Kjell Bergkvist och Henrik Schyffert?
Har Schyffert berättat hur många pizzor det kostar om skäggbarnen från afghanistan får stanna?
Kan han inte inhysa några barn själv? Han är ju tillsammans med en arabisk hora själv , så det borde ju fungera rent integrationsmässigt

Varför visar han inte medmänsklighet?
Citera
2017-08-10, 08:39
Medlem
LaScalas avatar
Nån missnöjd hade lagt eller tappat ett plakat på Folkungagatan i natt.
Det stod "Taharusch -usch-usch-ut" på det enligt upphittaren.
Nån lite missnöjesyttring att glädja sej åt i a f.
Citera
2017-08-10, 08:43
Medlem
Citat:
1. Jag tror inte det kommer funka. Våra styrande må vara idioter men de vet (förhoppningsvis) bättre än att ge efter för just den här typen av påtryckningar. Zigenarna utanför Malmö stadshus sittstrejkade ju några månader men när de blev totalt ignorerade slutade de. Med det inte sagt att vi garanterat kommer bli av med hazarerna i fråga, men en kollektiv asyl för de sittstrejkande kan jag inte tänka mig att det blir tal om.

2. Nej, tvärtom retar det bara upp folk. Att åldersljugandet är så påtagligt blir uppenbart för allt fler ju mer de exponeras.

Plus, godhetsknarkarna kommer inte palla mer än nån vecka högst. Det var likadant med ziggarna i malmö. Lokala V-föreningar satte upp kaffebord och unga blivande batikhäxor tågade från Möllan med vattenflaskor, kuddar och gosedjur, och plakat givetvis. Men de vill snart tillbaks till surdegsbakandet och soja-latten, de pallar inte med att gulla med vare sig ziggar eller hazarer längre än max några veckor.

När uppmärksamheten i media minskar och de goda redan tagit sina selfies och fått sina likes i sociala medier för sin "medmänsklighet" så tappar det sitt syfte att sitta kvar. Detta eftersom syftet hela tiden var ego-onani, inte genuin omsorg om hazarer eller ziggar.
Jag lyssnade på P1 i morse och hörde att det skulle komma ett program om unga volontärer och föreningsarbetande som riskerar att bli utbrända.
Undra månde om det gäller volontärerna i denna demonstration?
Börjar de redan ledsna?
Vilket lyxproblem som dessutom är självförvållat...
När media uteblir då är godhetsknarkarna inte så goda längre...
Citera
2017-08-10, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Ja, 20 % inflyttade miljödårar ska alltså förstöra livet för resterande 80%?
Känns det OK?
Utvisa Miljödårarna till Bakomkapenmåla och Jordekuleby dör dom kommer från och hazarerna till Afghanistan, tack.

Faktum kvarstår. Majoriteten av folket på Södermalm har röstat för invällning.Inte mer än rätt att ni får lite "barn" att pyssla om.
Citera
2017-08-10, 08:46
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Var är kändisarna denna gången? Tänker på Tex Malena Ernman , Kjell Bergkvist och Henrik Schyffert?
Har Schyffert berättat hur många pizzor det kostar om skäggbarnen från afghanistan får stanna?

Hehe, ja det kan man fråga sig. Jag tycker inte ens media orkar arbeta upp någon särskild entusiesm för skäggisarna här. Något pliktskyldigt reporrtage i Aftonbladet men egentligen mest efter NU:s fina aktivitet.

SR och SVT är väl de enda som försökt hålla "barn"-vinkeln vid liv här. Jag skulle tippa på sommarvikarier från Södertörn som fått sina sommarjobb just för att de är de absolut mest indoktrinerade kulturmarxister som står att finna på hela jordklotet.
Citera
2017-08-10, 08:50
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Är det någon sorts motdemonstration planerad eller ska vi fega Svenskar bara se på när detta sker? Jag vill delta

Fy! Skräm inte barnen. De ensamkommande barnen är redan rädda enligt SvD
https://mobile.twitter.com/Skogkar/status/895394145010937857?p=v

En borde stötta barnen - de behöver ett gosedjur som tröst. Mot Medis!
Senast redigerad av envackerblomma 2017-08-10 kl. 08:53.
Citera
2017-08-10, 08:53
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Hehe, ja det kan man fråga sig. Jag tycker inte ens media orkar arbeta upp någon särskild entusiesm för skäggisarna här. Något pliktskyldigt reporrtage i Aftonbladet men egentligen mest efter NU:s fina aktivitet.

SR och SVT är väl de enda som försökt hålla "barn"-vinkeln vid liv här. Jag skulle tippa på sommarvikarier från Södertörn som fått sina sommarjobb just för att de är de absolut mest indoktrinerade kulturmarxister som står att finna på hela jordklotet.

Media är nog mest upprörda eftersom de har som enda land i världen blåst upp beskrivningen ensamkommande barn trots att inte ens afghanistan känner till några ensamkommande barn.

De har redan innan nordisk ungdom kastade smällkarameller tvingats ändra sig till ensamkommande ungdom av den enkla anledningen att samtliga ser ut att vara i mönstrings-ålder.
Citera
2017-08-10, 08:55
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Varför startade du denna sidodiskussion då? För att spy ut hat mot dina landsmän?
Sitt inte och påstå saker bara för att "du hart talas om" nåt.
Här har du lite fakta.
http://journalisterna.mediestudier.se/?id=S%C3%B6dermalm
Seså, fram med lista på vilka på Södermalm som är glada över hazarockupationen.
Lite fakta till sidodiskussionen, S+V+MP+FI skulle få ensam majoritet i riksdagen och FI och MP är väl de som sticker ut mest från riket i helhet men man ska inte dra alla över en kam och förstår att du ogillar att buntas ihop med vänstertomtar. Stå på dig.

http://www.val.se/val/val2014/prelresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in