Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Fan vad synd det är om Borgs barn. Stackars satar. Det vrider sig i magen när man tänker på dom. Plötsligt har dessa tonåringar en farsa som slagit svenskt rekord (om inte nordiskt rekord eller världsrekord) i total urflippning. Hur tusan ska dom någonsin kunna känna den minsta respekt för sin farsa när de får upp bilderna i huvudet på pappa asfull med snoppen dinglande utanför skrikande otidigheter till civiliserade festdeltagare...?
Borg knäppa uppträdande är avsevärt värre än misshandel, kissa på sig, spy ner sig, knarka, otrohet eller i stort sett vad som helst. Det enda jag kan komma på som skulle vara mer skämmigt är avslöjade nazisympatier och barnvåldtäkt.
Det där håller jag inte med om alls.
Det skulle ha varit avsevärt värre ifall Borg hade slagit sönder och samman någon. Låt oss säga sina barns mamma (sin exfru) eller Dominika. DÅ skulle barnen ha haft svårt att respektera honom i framtiden. Särskilt om förklaringen skulle ha varit den bedömda "black outen".
Att han har varit på en fest som har renderat till olika "rykten" som sen har tvingat farsan att säga upp sig från vissa kontrakt är inget som ett barn fäster större vikt på.
Dessutom finns det massor och massor av barn i vårt land för vilka spy, kiss och gräl -fester är vardagsmat.
Det som alla barn skulle kunna lära sig av detta är att ge fan i att knarka. Testa inta. Detta som (inte) hände kan agera skolexempel på att min INTE har koll när man gör det. Och när man inte har koll - då tar någon annan koll över ens liv. Vad som helst kan hända. Och det är inte "cool" hur mycket dominatrixet eller Alexander Bard och resten av liberalerna än skulle försöka påstå.
Nu har AB ett gyllene tillfälle att förklara för sina barn att även han - fast han är vuxen (åtminstone på pappret) - TRODDE att det gick bra att knarka/supa utan konsekvenser, men han hade FEL.
Särskilt om du har en högre position i samhället, då måste du vara på din vakt JÄMT.
Dominatrixet har velat testa gränserna och även AB tycks ha varit av åsikten att man ska utmana visa regler i vårt samhälle. Nu vet båda två vad det är som händer när man trampar över gränsen och råkar trampa på någons infekterade lilltå..