2017-08-07, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Sådana värderingar kommer väl inte från ingenstans bara för att man har druckit - de måste finnas under all polerad fasad.
Det är inte en värdering. Det är bara ni som ogillar ett ord.
Citera
2017-08-07, 18:37
Medlem
knazbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ok- om någon beskyller dig för att du blottat dig på festen och dessutom tafsat oss andra i skrevet- kallat värdinnan för hora-men du själv var så packad-och vet ingenting om detta-
du inser att rykten sprids-det börjar bli riktigt svettigt nu- du är en rätt offentlig person -du förstår att mycket står på spel-
hur skulle du göra?

Varför ska vi helt plötsligt diskutera hur Anders Borg bör agera när vi från början diskutera om det bör ha blivit ett polisfall eller ej?
Citera
2017-08-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Men här handlar det om BORGaren, och då tycks folk här gärna vilja dölja sina dubbla måttstockar
Nä inga förhöjda måttstockar, visar du provocerande kuken så handlar det om något annat, infantilt.
Citera
2017-08-07, 18:39
Medlem
Smegmas avatar
Undra hur lång tid det tar innan Slängtasken och dennes Polska slampiga Goldigger-luder går skilda vägar? Jag ger det två veckor. Max!

Fan alltså, att fimpa så här mycket på så lite tid är i sig en bedrift. Bra jobbat Anders!
Citera
2017-08-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
1) Jag har aldrig talat om "tjänstefolk" -- cateringpersonal är inte "tjänstefolk"

2) Jag har aldrig hävdat att de brutits mot något utskänkningstillstånd -- tvärtom, att fester av den typen inte kräver några utskänkningstillstånd och att det inte finns några regler om att man inte får servera berusade personer på privata tillställningar.
"Vi pratar om folk med pengar-de har folk på plats under hela serveringen". Slår de i glaset, så har de ansvar för utskänkningen. Även om Borg tog med pavan själv.

Rätt eller fel?

För mig är det en hypotetisk fråga eftersom jag betvivlar att det fanns sådan personal på plats.
Citera
2017-08-07, 18:43
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth
Nä inga förhöjda måttstockar, visar du provocerande kuken så handlar det om något annat, infantilt.

Beviset för kukvisandet har jag ännu inte sett, att det påstås är inte riktigt samma sak.
Vem spred ryktet först ??
Citera
2017-08-07, 18:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
"Vi pratar om folk med pengar-de har folk på plats under hela serveringen". Slår de i glaset, så har de ansvar för utskänkningen. Även om Borg tog med pavan själv.

Rätt eller fel?

För mig är det en hypotetisk fråga eftersom jag betvivlar att det fanns sådan personal på plats.
Fel
Läs på alkohollagen.
Citera
2017-08-07, 18:46
Medlem
NattJurs avatar
Hur mycket kan Borg vara god för, tro? Han måste väl ha nog med pengar för att kunna fly det här trista landet för all framtid?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det sägs att Tjajkovski är bög. Vem är då denna "K" (en blond anorektisk kvinna) som syns på hans Instagrambilder med texten att de minsann ska flytta till en viss ort inom 5 år?
Jag tror knappast att upprinnelsen till konflikten har att göra med kärleks- eller otrohetsaffärer. Snarare ekonomiska, eller att tungan slant på Borg i fyllan. Något taskigt judeskämt som kanske missuppfattades.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Det är inte en värdering. Det är bara ni som ogillar ett ord.

För Alexander Bard är det endast en yrkesbenämning men för oss andra är det ett nedsättande ord med värdering.
Citera
2017-08-07, 18:47
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Undra hur lång tid det tar innan Slängtasken och dennes Polska slampiga Goldigger-luder går skilda vägar? Jag ger det två veckor. Max!

Fan alltså, att fimpa så här mycket på så lite tid är i sig en bedrift. Bra jobbat Anders!

Äh han kommer fortfarande vara rik så om två veckor till har han hittat nån ny, yngre golddigger som gillar när man kan festa ordentligt

Så det kanske inte blir det sista vi ser av "Borgen", undrar vad som händer när kokainet åker fram med Mikael Persbrandt
Citera
2017-08-07, 18:47
Medlem
hängballens avatar
-Jag dricker inte mer än det flesta. = Jag är alkis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in