Citat:
Skulle vilja att Janne satsade på dessa spelare:
Målvakter:
Robin Olsen
Kristoffer Nordfeldt
Karl Johan Jonsson
Johannes Hopf
Högerbackar:
Mikael Lustig
Emil Kraft
Linus Wahlqvist
Mittbackar:
Victor Nilsson Linedelöf
Andreas Granqvist
Pontus Jansson
Filip Helander
Alexander Milosevic
Vänsterbackar:
Ludwig Augustinsson
Martin Olsson
Niklas Hult
Pierre Bengtsson
Balansspelare:
Jacob Johansson
Oscar Lewicki
Yttermittfältare:
Emil Forsberg
Jimmy Dumaz
Victor Cleasson
Centrala mittfältare:
Albin Ekdahl
Oskar Hiljemark
Robin Quison
Sebastian Larsson
Astrit Ajdarevic
Anfallare:
Marcus Berg
John Guidetti
Sam Larsson
Samuel Amainos
Christoffer Nyman
Ej tillgängliga:
Andreas Isaksson
Erik Johansson
Oscar Wendt
Kim Källström
Pontus Wernblom
Zlatan Ibrahimovic
Får inte tas ut (Man är fan Erik Hamrén då):
Ola Toivonen
Isak Thelin
Erkan Zengin
Vad säger ni om Fransson och Tibbling? De är inte riktigt där ännu?
Målvakter:
Robin Olsen
Kristoffer Nordfeldt
Karl Johan Jonsson
Johannes Hopf
Högerbackar:
Mikael Lustig
Emil Kraft
Linus Wahlqvist
Mittbackar:
Victor Nilsson Linedelöf
Andreas Granqvist
Pontus Jansson
Filip Helander
Alexander Milosevic
Vänsterbackar:
Ludwig Augustinsson
Martin Olsson
Niklas Hult
Pierre Bengtsson
Balansspelare:
Jacob Johansson
Oscar Lewicki
Yttermittfältare:
Emil Forsberg
Jimmy Dumaz
Victor Cleasson
Centrala mittfältare:
Albin Ekdahl
Oskar Hiljemark
Robin Quison
Sebastian Larsson
Astrit Ajdarevic
Anfallare:
Marcus Berg
John Guidetti
Sam Larsson
Samuel Amainos
Christoffer Nyman
Ej tillgängliga:
Andreas Isaksson
Erik Johansson
Oscar Wendt
Kim Källström
Pontus Wernblom
Zlatan Ibrahimovic
Får inte tas ut (Man är fan Erik Hamrén då):
Ola Toivonen
Isak Thelin
Erkan Zengin
Vad säger ni om Fransson och Tibbling? De är inte riktigt där ännu?
Är villig att hålla med på det flesta men Seb som Balansspelare och bort med Wahlqvist med tanke på hur horribel han vart senaste månaderna.
Dessutom tycker jag Ghoddos borde plockas in och testas. Tror han hade funkat bra och är redo. Armenteros/Nyman kan diskuteras båda 2. Jag hade personligen skippat 1 av dem för Ghoddos. Svårt som fan att säga dock. Nyman är kall. Armenteros är än otestad(bortsett från Norge matchen som var whatever) i landslaget.