Citat:
Så du menar att skapandet av 1 miljon jobb är dåligt? Vänta till han har fått igenom muren, skatteminskningarna etc så ska du se på höga siffror. Haha sluta med dina patetiska förminskningar om att det inte är han som skapat jobben, företagen kommer tillbaka dom är glada över att ha en president som bryr sig om folket och därför skapas nya jobb.
Att du tar polls från CNN och andra fake news stationer gör att du är diskad från debatten direkt. Sen hur jag stavar och skriver borde inte spela någon roll då detta är flashback och inte något prov, alla har inte hela dagarna att sitta här inne som du verkar ha. Du är bara en patetisk följare av etablissemanget och tror på allt som CNN spyr ur sig. Du är fortfarande i chock efter valresultatet erkänn?
Bara att erkänna att din kandidat förlorade det blir ingen förstörelse av USA, #MAGA nerd
Att du tar polls från CNN och andra fake news stationer gör att du är diskad från debatten direkt. Sen hur jag stavar och skriver borde inte spela någon roll då detta är flashback och inte något prov, alla har inte hela dagarna att sitta här inne som du verkar ha. Du är bara en patetisk följare av etablissemanget och tror på allt som CNN spyr ur sig. Du är fortfarande i chock efter valresultatet erkänn?
Bara att erkänna att din kandidat förlorade det blir ingen förstörelse av USA, #MAGA nerd

'Inte något prov' naaaww vad gulligt. Se bara till att inte sluta skolan direkt efter gymnasiet så blir det nog ordning på dig med. Så behöver du inte sitta hela dagen för att få till stavningen och det.
Men du fattar alltså inte att ingen kan 'skapa' en miljon jobb på ett halvår? Eller? Har USA blivit en planekonomi helt plötsligt?
Varför skulle företagen vara glada för att få högre kostnader? Är det folket eller företagen Trumps reformer är till för? Nu blev jag lite osäker.
Pollen var från Rasmussen tackar som frågar.
Sen fortsätter du att prata om det som 'ska komma'. Märker du inte att Trump inte ens kan ena sitt eget parti? Superförhandlaren, guds kukavtryck på jorden, emperorn klarar ju inte att styra sitt land. Högst motvilligt var han tvungen att skriva under på ökade sanktioner mot Sovjet, trots att han suger Putins kuk både bildligt och bokstavligt. Man kan föreställa sig telefonsamtalet när han var tvungen att meddela sin lillefar att han inte klarade av att leverera.