2017-08-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Väldigt synd faktiskt , nu vet jag inte vad tennis tv kostar men säkert för dyrt för att va värt det.
Challenge kan man se gratis , så katastrof dålig är inte den tennisen
Går att köpa ett helt år för typ 750kr med kod, så är inte så farligt. Köpte dock en månad för 15 dollar.
Citera
2017-08-08, 20:17
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Funkar inomhusskor (för fotbolll) bra att använda på grusbanor?
Citera
2017-08-08, 21:03
Medlem
barnets avatar
Pröjsar runt en tusenlapp om året för Tennis TV. Tycker definitivt det är värt det om man är intresserad av inte bara Slams. Bra videokvalitét och funkar utmärkt på Apple tv etc.
Citera
2017-08-08, 22:01
Medlem
Jo,men man jobbar ju också så man har ju inte tid se alla turneringar precis, :P max hälften skulle jag gissa men troligen långt från det ens.
Citera
2017-08-09, 17:36
Medlem
Federer som första match idag, blir ju perfekt det. Möter ytterst mediokert motstånd i form av Polansky så det lär bli uppvisningstennis.

Nishikori-Monfils är en grym match för att vara andra omgången. Går tyvärr samtidigt som Federer, men borde väl hålla på längre å andra sidan.

Shapovalov - Del Potro kan också bli okej. Nadal borde städa av Coric utan större bekymmer. Hoppas det går som det ska så att vi får se Del Potro mot Nadal i nästa omgång.
Citera
2017-08-09, 19:49
Medlem
Federer såg inte dålig ut, så mycket kan man säga.
Citera
2017-08-09, 20:17
Medlem
barnets avatar
Synd att Monfils är så fruktansvärt dålig nuförtiden.
Citera
2017-08-09, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barnet

Matchen är ju inte slut. På serve i andra set. Men jag har å andra sidan inte set matchen, såg istället Bautista-Agut spöa Ryan Harrison i två raka.

Nishikori imponerade för övrigt inte heller i Washington, där A. Zverev slog honom enkelt. Vann tio raka poäng i inledningen.

Nu bröt dessutom Monfils.

Del Potro mot Shapovalov kan bli intressant.
Citera
2017-08-09, 20:30
Medlem
barnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Matchen är ju inte slut. På serve i andra set. Men jag har å andra sidan inte set matchen, såg istället Bautista-Agut spöa Ryan Harrison i två raka.

Nishikori imponerade för övrigt inte heller i Washington, där A. Zverev slog honom enkelt. Vann tio raka poäng i inledningen.

Nu bröt dessutom Monfils.

Del Potro mot Shapovalov kan bli intressant.

Ja nu lyckades han bryta tillbaka. Men detta är två spelare som båda är helt under isen. Ifs kan värmen spela in. Men de spelar så långt under sin förmåga och har gjort så hela året.

Varför valde du förresten att se Agut-Harrison ist. för Monfils-Nishikori?
Citera
2017-08-09, 20:40
Avslutad
Citat:
Varför valde du förresten att se Agut-Harrison ist. för Monfils-Nishikori?

Haha, jag har en liten besatthet med Harrison, hoppas alltid han torskar. De var på nån sidobana med kanske 40 åskådare totalt. Helt tomt. Ingen hawkeye, och när Bautista-Agut bröt tillbaka i första efter en boll som Harrison tyckte var ut började han som vanligt klaga, och efter det rann matchen iväg.

Harrison har dock växt ett snäpp detta år. Är rätt stark på HC. Han och Venus vann ju dubbeln i RG, även om de torskade i första omgången här mot Del Potro och Dimitrov (skönt dubbelpar, förresten; och Monfils spelar med Paire! )

Slökollar nu dock på Nishikori (och friidrott).

Mitt intryck är att du har rätt angående Nishikoris och Monfils form. Monfils kanske börjar bli gammal (30), men Nishikori hade man kunnat hoppas på mer från.

Edit: Monfils slog just en helt onödig tweener, från en position mitt i banan. Tror förvisso han låg under 0-40, men det där ger ändå ett rätt dåligt intryck, lite som i senaste semifinalen, var det väl, i US Open mot Djokovic, där man fick intrycket att han inte ens försökte.
Senast redigerad av fryskyl 2017-08-09 kl. 20:44.
Citera
2017-08-09, 21:11
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Han är ju en clown, han borde ha satsat på något annat. Han har inte psyket som krävs för denna hårda sporten.
Citera
2017-08-09, 21:22
Medlem
Så jävla sjuk Tiebreak mellan Nishikori och Monfils
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här