Citat:
Ursprungligen postat av
dasneuemember
jag tycker det är vettigt att tillskriva det finaste till Gud.
Jag vill att sanningen tillskrivs en ev. Gud.
Det "finaste" säger mig inte så mycket, då du kan tycka det är fint att Gud är för slaveri och jag tycker inte det är fint.