2017-08-08, 13:31
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Det handlar om att han valde bort Sverige.

Konstigt att han valde Montenegro dock, hans föräldrar är väl albaner? Skitsamma, bryr mig inte speciellt mycket ifall en spelare, som väljer bort Sverige, blir bra eller dålig. Vill man inte spela för Sverige så vill jag inte ha dem i landslaget ändå.

Det tror jag inte hans föräldrar är. Det låter inte som ett albanskt efternamn. Kanske bosniak.
Citera
2017-08-09, 00:19
Medlem
Keita Balde från Lazio ska vara väldigt nära Tottenham enligt ett par av dom mest betrodda ITK:arna på spurscommunity.

16 mål 5 ass förra säsongen. Snabb som en jävla iller på testosteron.

JA TACK!
Citera
2017-08-09, 01:11
Medlem
gato12s avatar
Hazard till Barcelona? ; www.express.co.uk/sport/football/837763/Chelsea-Transfer-News-LIVE-Eden-Hazard-Frank-Lampard-Diego-Costa

Å andra sidan, vilken spelare är inte aktuell för Barca...?
Citera
2017-08-09, 02:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hazard till Barcelona? ; www.express.co.uk/sport/football/837763/Chelsea-Transfer-News-LIVE-Eden-Hazard-Frank-Lampard-Diego-Costa

Å andra sidan, vilken spelare är inte aktuell för Barca...?
Express är väl lägsta tiern när det kommer till trovärdighet, brukar aldrig bry mig om dom...

De som är närmast är; Dembele, Coutinho
Reservplan om nån av ovan inte går: Dybala
Spelare som i stort sett är klar men verkar ha blivit tvärvändning senaste dagarna: Inigo Martinez
Spelare som alla fans vill ha men snackas för lite om i ledningen: Seri
Spelare som tränare/ledning vill ha men inte fans: Paulinho
Spelare det snackas om men som av olika anledningar inte går: Verratti (psg), Di Maria (psg+ålder), Griezmann (atletico får inte sälja), Mbappe (ockerpris och oprövad), Hazard (chelsea, ockerpris, ej uttryckt önskan att lämna)
Citera
2017-08-09, 05:20
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Express är väl lägsta tiern när det kommer till trovärdighet, brukar aldrig bry mig om dom...

De som är närmast är; Dembele, Coutinho
Reservplan om nån av ovan inte går: Dybala
Spelare som i stort sett är klar men verkar ha blivit tvärvändning senaste dagarna: Inigo Martinez
Spelare som alla fans vill ha men snackas för lite om i ledningen: Seri
Spelare som tränare/ledning vill ha men inte fans: Paulinho
Spelare det snackas om men som av olika anledningar inte går: Verratti (psg), Di Maria (psg+ålder), Griezmann (atletico får inte sälja), Mbappe (ockerpris och oprövad), Hazard (chelsea, ockerpris, ej uttryckt önskan att lämna)

Dembele for 120+ möjligt.
Couthinho för 100 dock?
Känns ju inte vidare lockande.

Det bästa Barcelona kan göra är att komma överens med ATM om Greismann i januarifönstret när de antagligen får hem Costa. Tror inte Mbappe vill till Catalinerna.
Citera
2017-08-09, 06:24
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Dembele borde ju Barcelona ta oavsett. Sjukt snabb och teknisk och egentligen helt tvåfotad vilket gör honom perfekt att ha då han kan spela på båda kanterna.

Dembele, Seri och Inigo Martinez vore väl bra värvningar. Coutinho också även om han är ojämn, skadedrabbad och PL-hypad till skyarna.
Citera
2017-08-09, 07:52
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Dembele borde ju Barcelona ta oavsett. Sjukt snabb och teknisk och egentligen helt tvåfotad vilket gör honom perfekt att ha då han kan spela på båda kanterna.

Dembele, Seri och Inigo Martinez vore väl bra värvningar. Coutinho också även om han är ojämn, skadedrabbad och PL-hypad till skyarna.
Vill inte du att han stannar i Dortmund?
Till och med jag önskar det.
Citera
2017-08-09, 12:00
Medlem
Ingen Keita Balde till spurs... Fan.
Citera
2017-08-09, 13:15
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Dembele for 120+ möjligt.
Couthinho för 100 dock?
Känns ju inte vidare lockande.

Det bästa Barcelona kan göra är att komma överens med ATM om Greismann i januarifönstret när de antagligen får hem Costa. Tror inte Mbappe vill till Catalinerna.

Jag tror inte Atletico säljer till en rival och inte heller sin bästa spelare mitt under säsongen. Griezmann förlängde sitt kontrakt, vilket gör att Atletico inte har någon stress.
Citera
2017-08-09, 13:27
Medlem
Otto Flicks avatar
Tycker det är så spännade hur många kring Liverpool resonerar.
Coutinho - du skall inte få gå till en större klubb som Barcelona, respektera ditt kontrakt och stanna i Liverpool.
Van Dijk - självklart förtjänar han att gå till en större klubb. Att han har skrivit långtidskontrakt spelar ingen roll. Han förtjänar att gå till Liverpool som är en större klubb. Southampton är svin.
Citera
2017-08-09, 13:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Tycker det är så spännade hur många kring Liverpool resonerar.
Coutinho - du skall inte få gå till en större klubb som Barcelona, respektera ditt kontrakt och stanna i Liverpool.
Van Dijk - självklart förtjänar han att gå till en större klubb. Att han har skrivit långtidskontrakt spelar ingen roll. Han förtjänar att gå till Liverpool som är en större klubb. Southampton är svin.
Jag blir så trött på sådant hyckleri. Visst så här blir det alltid när spelare vill lämna för en större klubb men klubben de tillhör kan göra motstånd. Tycker att båda klubbarna gör rätt. Den stora skillnaden är ju hur spelarna agerar. En som för stunden åtminstone accepterar situationen medan den andre vill bråka sig bort. Generellt sett är det ju tråkigt att se att dåligt beteende ofta "belönas" med en flytt (de får sin vilja igenom). Visst kan spelare bli felbehandlade och man kan förstå deras frustration men ofta känns det mest som att de hittar på vad som helst för att genomföra en flytt.
Citera
2017-08-09, 14:05
Medlem
namerlesss avatar
Seb Larsson stannar i England och går till Hull City. Ingen PL-Klubb som var sugna då?

https://twitter.com/HullCity/status/895230788895166468

https://pbs.twimg.com/media/DGx_qE7W0AAAtQe.jpg:large
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in