Citat:
Ursprungligen postat av
bananjukka
Det blir bra tror jag.
Skönt också för de chelseafans som ramlar in här och säger hur skönt det är att han inte gick dit nu inte behöver ändra sig i frågan.
Påminner lite om när hazard nobbade united som fick nöja sig med kagawa. En mycket bättre deal tyckte united supportrarna då. Ja vi vet ju hur det slutade.
Citat:
Ursprungligen postat av
pogba
Kommer nog bli säsongens värvning om du frågar mig. Lite kul även att folk var helt säkra på att det skulle bli "blått till blått" och Chelsea är laget i hans hjärta etc...
Ja ska man nu tro era källor om budkriget på lukaku så var chelsea hans förstaval men dem ville inte betala feta pizzabagaren 12 m pund. Något united mer än gärna gör årligen. "The united way" som man brukar säga. Från att ha sågat och hånat köpelagen och den moderna fotbollen har united nu blivit den absolut största syndaren. Nya världsrekord summor för spelare 2 år i rad lägg därtill rekordsummor till agenter. Lönerna ska vi inte ens prata om. Jesse, lukaku och pogba. Ledde av united legenden mourinho. Och jag som tycte förra årets united circus var underhållande.