2017-07-08, 09:55
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kommer nog bli säsongens värvning om du frågar mig. Lite kul även att folk var helt säkra på att det skulle bli "blått till blått" och Chelsea är laget i hans hjärta etc...

https://www.youtube.com/watch?v=f4am34QOrYI

Verkar ha blivit rätt bra kompisar, ska bli spännande och se de spela tillsammans på de gröna fältet.

Han är/var ju dock ett stort Chelseafan så det är inte så konstigt att folk skriver så.
Citera
2017-07-08, 09:56
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Tror ni Rooney går andra hållet?

Ja.
Citera
2017-07-08, 09:56
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Ja.
Verkar konstigt enligt mig. Är inte han avskydd av Evertonfansen?
Citera
2017-07-08, 10:08
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

https://m.youtube.com/watch?v=Iqn1L8fP928
Citera
2017-07-08, 10:21
Medlem
Auunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag var ironisk. Han är väl deras största flopp de senaste fem åren?

I stark konkurrens med Arda Turan kanske?
Citera
2017-07-08, 10:27
Medlem
Giggsys avatar
Gillar att Mou tänker långsiktigt: Bailly, Lindelöf, Poggy, Lukaku, alla är 23-24 år. Känns som att är det någon klubb Mourinho stannar länge i så är det United, en skam att han inte fick jobbet direkt efter SAF.
Citera
2017-07-08, 11:09
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag var ironisk. Han är väl deras största flopp de senaste fem åren?
Då är jag med på banan. Chygrynskiy är väl med en femårsperiod preskriberat vid det här laget.
Citera
2017-07-08, 12:37
Medlem
TKD_1337s avatar
Att kräva ett rejält överpris för Morata straffade sig. Han var högst delaktig i våra titelvinster och kan gärna stanna.

Man skulle göra klart med Mbappe så fort man fick Morata såld. Vad händer nu? Chelsea kan utnyttja situationen till sin fördel.

http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2017/07/06/595e85f146163f736a8b45e3.html
Senast redigerad av TKD_1337 2017-07-08 kl. 12:40.
Citera
2017-07-08, 12:53
Medlem
Cambijaos avatar
Ceballos är typ klar för Real Madrid. Tråkigt för Betis som inte bara förlorar en viktig spelare men får inte så mycket deg för honom heller. Roligare för Real så har sånt sinnesjukt mittfält just nu att man blir mörkrädd.
Citera
2017-07-08, 12:57
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Chelsea kan utnyttja situationen till sin fördel.

http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2017/07/06/595e85f146163f736a8b45e3.html

Det är inte säkert. United har satt Chelsea i en knivigare situation än Real. Conte har ju klart o tydligt talat om för Costa att han är oönskad. Morata däremot är enligt mig minst lika bra som Benzema så det vore bara dumt att sälja honom.
Citera
2017-07-08, 13:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

Nja det är väl lite av en hatkärlek. Efter han nu sagt "Once A Blue, Always A Blue" och sedan med åren gjort det tydligt att det snarare är Man United han älskar. Många kommer väl dock förlåta honom (om nu han kommer "hem" igen) och han kommer säkert åter att ändra sig till att han nu egentligen alltid var en Evertonian och bara ljög under de massa åren han spelade i Man United
Citera
2017-07-08, 16:01
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Det blir bra tror jag.

Skönt också för de chelseafans som ramlar in här och säger hur skönt det är att han inte gick dit nu inte behöver ändra sig i frågan.
Påminner lite om när hazard nobbade united som fick nöja sig med kagawa. En mycket bättre deal tyckte united supportrarna då. Ja vi vet ju hur det slutade.
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kommer nog bli säsongens värvning om du frågar mig. Lite kul även att folk var helt säkra på att det skulle bli "blått till blått" och Chelsea är laget i hans hjärta etc...

Ja ska man nu tro era källor om budkriget på lukaku så var chelsea hans förstaval men dem ville inte betala feta pizzabagaren 12 m pund. Något united mer än gärna gör årligen. "The united way" som man brukar säga. Från att ha sågat och hånat köpelagen och den moderna fotbollen har united nu blivit den absolut största syndaren. Nya världsrekord summor för spelare 2 år i rad lägg därtill rekordsummor till agenter. Lönerna ska vi inte ens prata om. Jesse, lukaku och pogba. Ledde av united legenden mourinho. Och jag som tycte förra årets united circus var underhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in