2017-08-08, 13:38
Medlem
Censeres avatar
Jag vet inte om detta diskuterats här tidigare men hittades inte BO.s man drunknad i sin bil i Västerås för ett antal år sedan?
Citera
2017-08-08, 14:17
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milossse
Så AK är inte hans syster överhuvudtaget?
MGM:s föräldrar heter HA och AQ och är skilda.
MGM heter FA och har en syster som heter A-K B
Var dom jobbar vet inte jag.
Mamma AQ har en gemensam FB-sida tillsammans med sin man/sambo LA
Senast redigerad av Grandpa 2017-08-08 kl. 14:21.
Citera
2017-08-08, 14:29
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Jag vet inte om detta diskuterats här tidigare men hittades inte BO.s man drunknad i sin bil i Västerås för ett antal år sedan?

Jo
Citera
2017-08-08, 15:20
Medlem
Broskbulles avatar
Jag får ändå inte ihop det med att MGM befann sig i Suahammar på en liten återvinningsstation i ett bostadsområde i centrum. Åker man för att slänga saker utomsocknes åker man lämpligen till den stora återvinningscentralen som ligger ca 1-2km i från centrum.
MGM kan omöjligen åkt till den lilla återvinningsstationen av en slump då den platsen inte är helt lätt att hitta.
Citera
2017-08-08, 16:00
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Jo

Är det en slump eller finns det någon teori om detta? Känns lite halv skumt
Citera
2017-08-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Jag får ändå inte ihop det med att MGM befann sig i Suahammar på en liten återvinningsstation i ett bostadsområde i centrum. Åker man för att slänga saker utomsocknes åker man lämpligen till den stora återvinningscentralen som ligger ca 1-2km i från centrum.
MGM kan omöjligen åkt till den lilla återvinningsstationen av en slump då den platsen inte är helt lätt att hitta.

Går man längst bak på återvinningsstationen finns en liten stig som leder ner mot tågrälsen. Den är väldigt undanskymd av buskar men följer man stigen kommer man fram till en liten grönyta, vet att vissa personer brukar hänga där och dricka alkohol osv. De har ställt dit ett bord och bänkar. Upptäckte detta förra sommaren så vet inte om den fortfarande är kvar. Har säkert inte med saken att göra, men en tanke är att det kanske fanns sömntabletter att få tag i där..
Citera
2017-08-08, 16:48
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:

Han kanske var där för att hämta sin "medicin" och tog fel på kran.
Citera
2017-08-08, 16:55
Medlem
Hur lång tid tog anfallet? Vapen? Hur gick det till?
Citera
2017-08-08, 17:58
Medlem
Censeres avatar
Finns det bild på BO och MGM?
Citera
2017-08-08, 18:00
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jossie-Jos
Går man längst bak på återvinningsstationen finns en liten stig som leder ner mot tågrälsen. Den är väldigt undanskymd av buskar men följer man stigen kommer man fram till en liten grönyta, vet att vissa personer brukar hänga där och dricka alkohol osv. De har ställt dit ett bord och bänkar. Upptäckte detta förra sommaren så vet inte om den fortfarande är kvar. Har säkert inte med saken att göra, men en tanke är att det kanske fanns sömntabletter att få tag i där..

Finns de även koks där?
Citera
2017-08-08, 18:24
Medlem
Fitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Finns de även koks där?

Bara smarta svar från dig hela tiden....du tillför inte mycket direkt till denna tråd....
Vill du köpa koks finns det väl andra forum för det
Citera
2017-08-08, 20:42
Medlem
Citat:
JA det verkar långsökt precis som du skriver, - kan han verkligen vara rätt person ? han har visat okontrollerat uppträdande, men kanske ändå inte gjort det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in