2017-08-07, 19:55
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Sead Haksabanovic ser ut att vara förlorad för allsvenskan.
Enligt ESPN är HBK-talangen klar för West Ham i Premier League.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/haksabanovic-lamnar-hbk-for-premier-league-det-ar-korrekt/
Citera
2017-08-07, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/haksabanovic-lamnar-hbk-for-premier-league-det-ar-korrekt/

Hoppas han floppar totalt nu när han valde bort Sverige.
Citera
2017-08-07, 20:00
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Hoppas han floppar totalt nu när han valde bort Sverige.

Tja, han är knappast tillräckligt bra för PL så det blir väl utlåning tänker jag.
Citera
2017-08-07, 20:00
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Om man ska tro Liverpool Echo, så är texten i länken VvD egna i ord i hans transferbegäran.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/virgil-van-dijk-transfer-request-13444536

Citat:
Ursprungligen postat av foool13

Van Dijk har ju dock lämnat in en transferbegäran såsom ovanstående inlägg redogör:
För ett år sen skrev han ett nytt 6 årskontrakt. Nu vill han lämna. Skyll dig själv säger jag. Gissar att han fick en ordentlig löneökning med det nya kontraktet ochså. Som så många gånger tidigare ser spelarna nya lönen på kontraktet och signar utan att tänka en extra gång.
Citera
2017-08-07, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Tja, han är knappast tillräckligt bra för PL så det blir väl utlåning tänker jag.

Precis. Lånekarusell i flera år utan att utvecklas och sen vända hem med svansen mellan benen är det jag hoppas på. Når han sin fulla potential är han ju definitivt en man för en klubb som West Ham i framtiden. Den potentialen hoppas jag inte att han når nu som sagt.
Citera
2017-08-07, 22:49
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Precis. Lånekarusell i flera år utan att utvecklas och sen vända hem med svansen mellan benen är det jag hoppas på. Når han sin fulla potential är han ju definitivt en man för en klubb som West Ham i framtiden. Den potentialen hoppas jag inte att han når nu som sagt.

West Ham har ganska fullt på hans position också så det blir nog harvande i matcher utanför PL eller utlåning.
Citera
2017-08-07, 23:16
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Missunnar du honom framgång för att han väljer bort Sverige?

Fattar inte den inställningen. På vilket sätt är det självklart att speltid på låg nivå i Halmstad i AS/SE skulle vara det klart bästa? För varje Ødegaard-typ går det lika många som istället blir kvar och vissnar hemma istället.
Senast redigerad av hoboken 2017-08-07 kl. 23:20.
Citera
2017-08-07, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Missunnar du honom framgång för att han väljer bort Sverige?

Japp. Fått all sin fotbollsfostran i Sverige och väljer att pissa på landet. Då kan han dra åt helvete enligt mig. Åtminstone om han blir så bra som han kan bli. Annars är det skitsamma.
Citera
2017-08-08, 08:37
Medlem
Arons avatar
Citat:
Japp. Fått all sin fotbollsfostran i Sverige och väljer att pissa på landet. Då kan han dra åt helvete enligt mig. Åtminstone om han blir så bra som han kan bli. Annars är det skitsamma.

gäller det ochså personer som väljer att jobba utomlands efter gymnasie/universitetexamen
Citera
2017-08-08, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
gäller det ochså personer som väljer att jobba utomlands efter gymnasie/universitetexamen
Jag kan ha fel, men jag tror att det grundar sig på att han valt att spela för Montenegro.
Citera
2017-08-08, 09:24
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag kan ha fel, men jag tror att det grundar sig på att han valt att spela för Montenegro.

jag uppfattade det att det var för att han skrev på för west ham
Citera
2017-08-08, 10:24
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
jag uppfattade det att det var för att han skrev på för west ham

Det handlar om att han valde bort Sverige.

Konstigt att han valde Montenegro dock, hans föräldrar är väl albaner? Skitsamma, bryr mig inte speciellt mycket ifall en spelare, som väljer bort Sverige, blir bra eller dålig. Vill man inte spela för Sverige så vill jag inte ha dem i landslaget ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in