2017-08-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Borgs och Peczynskis krishantering sågas.

http://www.realtid.se/kronika/trodde...med-berlusconi

Trodde Anders Borg att han var på bunga bunga-party med Berlusconi?
Källa. http://www.realtid.se/kronika/trodde...med-berlusconi

Peter Andersson krönika är dåligt skriven bygger enbart på uppgifter som han har hämtat från Flashback.
Citera
2017-08-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Ja ja, Anders kan ju trösta sig med att han alltid har Dominika vid sin sida.

"Löfte om evig kärlek i den eviga staden"..

Det kommer att vara intressant att se ifall bröllopet tidigareläggs nu när Anders inte är så upptagen längre.
Citera
2017-08-07, 21:17
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Det kan ju faktiskt vara så att han är förbannat trött på folket i och kring dom här bolagen.

Han kan ha bett om ursäkt för att ha brusat upp och varit packad . Men inte för annat som påstås

Så att han tog tilfället i akt menar du?

Möjligt, men jag köper inte det. De flesta sitter i styrelser så länge de kan, det är bra pengar.
Men allt är såklart möjligt, själv tror jag på en självrannsakan, en moralisk reträtt från offentligheten för att om möjligt komma tillbaka starkare i framtiden.

Tycker faktiskt synd om mannen, om det nu visar sig att han har sådana problem.
Citera
2017-08-07, 21:18
Anders "väljer" att avsäga sig sitt uppdrag för Citigroup nu också, om jag vore Anders och oskydig, så skulle jag böna och be polisen om att göra en utredning alt starta en egen.
Citera
2017-08-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Anders har varit känd för att kunna kröka till rejält i tjugotalet år utan att göra några större felsteg så jag tror att polskan introducerat andra substanser som AB inte hade helt koll på hur de påverkar och särskilt inte vid större alkoholintag.

Kan mycket väl vara så. Vilka substanser brukar polskan själv använda? Hon har ju sin ADHD-medicin som så vitt jag förstår innehåller amfetamin. Kanske har hon delat med sig ett par piller till mannen av sitt liv? Ett uppåttjack som hette duga för en oerfaren pojkspoling som Anders..
Citera
2017-08-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, det blir ju riktigt intressant att se om lojaliteten & "kärleken" varar längre än styrelseuppdragen som han fick i belöning för att ha sålt ut välfärden.
Har han inte redan lämnat dem?
Citera
2017-08-07, 21:25
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Borgs och Peczynskis krishantering sågas.

http://www.realtid.se/kronika/trodde...med-berlusconi

Klockren analys av Peter Andersson. Han har helt rätt i allt!
Citera
2017-08-07, 21:32
Medlem
perVers2.1s avatar
Nåväl,,
oaktat hur allt gick till, kan vi enas om att trådens namn är himla bra?
Svenska akademien o lyss! >Penisbärsärk<

Från Wiki: "Bärsärk kallades en kringströvande våldsverkare som utmanade folk till tvekamp."
Citera
2017-08-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, det blir ju riktigt intressant att se om lojaliteten & "kärleken" varar längre än styrelseuppdragen som han fick i belöning för att ha sålt ut välfärden.

Dominika kan ju alltid flytta till Katrineholm och bo där med sin eviga kärlek ifall livet i huvudstaden känns för jobbigt pga all uppståndelse.

Och om den "eviga kärleken" trots allt visar sig ha sitt slut innan döden, kan Anders alltid krypa till korset och slå en pling till Sanna. Exfrun är fortfarande singel. På något sätt tror jag att den lojaliteten kanske är mer långvarig än den här eviga kärleken..
Citera
2017-08-07, 21:45
Medlem
ElvisFans avatar
Borg är inte längre offentlig person och vem fan bryr sig vad han eller andra gör på sina privata fester?
Citera
2017-08-07, 21:51
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Inlägget: 2621

http://husarotomt.se/?p=299
Tack!

Då kan vi glömma alla kopplingar till årsmötet. Festen var fredag 28 juli, årsmötet söndag 6 augusti.

/Alplandskap
Citera
2017-08-07, 22:06
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriously?
Lugna ner er nu, det är detta MSM vill ska ske. Att lynchmobben ska göra ett karaktärsmord på väldigt ogrundat material, precis som med Sven-Otto Littorin.

Såvitt jag vet har ingen från festen gått ut och sagt vad som har skett, allt är tredjeparts-berättelser.
Polisanmälningen är anonymt (Förundersökningsledare är K.Samsing som verkar vara helt väck, säkert han som står för anmälan själv) och det måste finnas en målsägande för att det ska hända någonting.

Ni som hatar och går på detta med hull och hår går rakt på MSM linje, ni är lika goda kålsupare som dem.

Som sagt, ett riktigt karaktärsmord. Är det MSM's taktik för att släta över fiaskot med transportstyrelsen? Få pöbeln att fokusera på annat än om statsministern visste om detta direkt det var på tapeten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in