2017-08-03, 19:38
Medlem
dippsis avatar
Van Drongelen 18 årig mittback ifrån Holland skrev precis på för HSV, ingen koll på honom men HSV och Holländare brukar sluta bra!
Citera
2017-08-03, 22:23
Medlem
xtroes avatar
Vad håller Freiburg på med!? Ligger under med 2-0. Behövs visserligen bara ett mål men ändå. Slarvigt om dom ska slarva bort det precis som Hertha förra året.
Citera
2017-08-04, 06:29
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Vad håller Freiburg på med!? Ligger under med 2-0. Behövs visserligen bara ett mål men ändå. Slarvigt om dom ska slarva bort det precis som Hertha förra året.

Uselt riktigt jävla uselt det hade varit bättre om Gladbach eller Schalke hade knipit 7e platsen.

Kommer Dembele hamna under Barcas radar nu när dom tappade Neymar? Hoppas han blir kvar Dortmund kommer vara titelkandidat med hela laget intakt nu när Philipp, Dahoud och Toprak anslutit och Götze verkar vara tillbaka efter sin sjukdom hoppas verkligen att han lyckas nå dom gamla höjderna det var fel av Anchelotti att inte vilja ha kvar honom i Bayern och nu när vi vet orsaken till hans problem så finns det stora förhoppningar.
Citera
2017-08-04, 06:49
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Uselt riktigt jävla uselt det hade varit bättre om Gladbach eller Schalke hade knipit 7e platsen.
.
Jag undrar nästan om Freiburg inte såg till att åka ur EL med flit. Det var ju egentligen det bästa som kunde hända klubben. Nu när de får koncentrera sig på ligan blir de förmodligen ett stabilt mittenlag. Om de hade haft "Doppelbelastung" så hade de nog krigat i botten av tabellen.
Citera
2017-08-04, 07:07
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Jag undrar nästan om Freiburg inte såg till att åka ur EL med flit. Det var ju egentligen det bästa som kunde hända klubben. Nu när de får koncentrera sig på ligan blir de förmodligen ett stabilt mittenlag. Om de hade haft "Doppelbelastung" så hade de nog krigat i botten av tabellen.
Jo det ligger ju lite i det Bild skriver.
Klar ist jetzt nur eins: Freiburg ist raus! Und kann sich nun ganz auf die Bundesliga und den DFB-Pokal konzentrieren.
Kanske men nog fan hade dom klarat av att gå lite längre i alla fall.

Det var ett riktigt publiklag dom åkte ut mot 5000 på läktaren av dom 12000 invånarna.
Citera
2017-08-04, 09:49
Medlem
cyberkalles avatar
Det verkar inte bli någon snabb lösning i Tyskland angående Eurosport och Sky i alla fall.
http://www.sueddeutsche.de/sport/bundesliga-wende-im-streit-zwischen-eurosport-und-sky-1.3615486
Citera
2017-08-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Vad menar du? Eller skrev du fel?

Nej, jag skrev inte fel.

Här har du hela inlägget igen. Läs igen - noga - och du kommer att finna vad jag menar med James Rodriguez.

Ja, du. Jag är ett stort Bayern-fan och är inte road av vad jag sett under försäsongen.

Träningsmatcherna samt China Cup och nu Audi Cup får mig att faktiskt börja undra om Bayern helt enkelt inte är bättre. Det skulle vara - ja det är mycket. Thiago betyder mycket, och han är skadad, Lewandowski är mindre farligt att han inte sätter målen än, såvida han håller sig frisk från skador, James Rodrigues har sett bra ut, nu såg jag inte matchen igår, men förmodligen en "dålig" affär för Bayern, jag är ärlig för jag älskar Bayern, James känns verkligen som Renato, ett ännu dåligt köp med andra ord.

Jag gillar Martinez, och hoppas mycket på den positionen Pep avslutade med att han ge honom - längst bak. Kul att Ribéry har sett bra ut.

Kort sagt, jag är MYCKET orolig.
Citera
2017-08-05, 21:53
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Nej, jag skrev inte fel.
Okej. Du skrev inte fel. Vad menade du då när du först skriver att "James Rodrigues [sic] har sett bra ut" för att sedan skriva "ett ännu dåligt [sic] köp med andra ord"? Svara nu inte med att jag ska läsa ditt inlägg igen; förklara i stället varför dessa diametrala påståenden förekommer i samma mening och vad du menade med det.
Citera
2017-08-05, 22:55
Medlem
Germanofils avatar
Grattis Bayern till plastbucklan!

Nästa helg kör säsongen igång på riktigt med DFB-Pokal.
Citera
2017-08-06, 09:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Grattis Bayern till plastbucklan!

Nästa helg kör säsongen igång på riktigt med DFB-Pokal.
Jag har firat hela natten.
Rätt svag match av Bayern speciellt andra halvlek.
Citera
2017-08-06, 17:58
Medlem
cyberkalles avatar
Enligt l'equipe är Barcelona över
överens med Dembele om en övergång.
Trist jag hade hoppats på ett starkare BvB denna säsong.
Citera
2017-08-07, 00:14
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Enligt l'equipe är Barcelona över
överens med Dembele om en övergång.
Trist jag hade hoppats på ett starkare BvB denna säsong.
Vad konstigt. Enligt Dembeles facebook så stannar han kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in