2017-08-06, 22:58
Medlem
Amex88s avatar
Vi får väl helt enkelt hoppas på att Hammarby visar resten av säsongen hur man ska uppträda på planen. Inga maskningar, långsamma byten eller trötta spelare på resterande 12 omgångar.
Citera
2017-08-06, 22:59
Medlem
Marskens avatar
Fan vad ni är ute och cyklar nu bajen, det är inte alls vanligt att inte spela tillbaks bollen efter en skada.

Jag har fan aldrig sett ett så jävla vidrigt beteende som ert jävla lag ägnar sig åt.

Ni har satt en helt egen nivå efter detta osportsliga och oärliga beteende.

Ni ska fan inte grina nu grinbajen när ni satt Fair Play och oskrivna regler ur bruk.

Som man sår får man skörda.
Citera
2017-08-06, 22:59
Avslutad
Är det bara jag, eller är AIK ett otroligt målsnålt lag? Det känns som om AIK aldrig får till ett fungerande och regelbundet målskytte över en hel säsong. Jag har haft dessa känslor i över 10 år.

AIK känns lite som mitt Juve, sett till popularitet, impopularitet, stabilt försvar, målsnåla matcher och välskött förening. Den stora skillnaden är väl att Juve vinner titlar på löpande band.
Citera
2017-08-06, 23:00
Medlem
Det roligaste med situationen är ändå Anders Andersson, inte ofta man hör en expertkommentator vara så uppriktigt förbannad.
Citera
2017-08-06, 23:08
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det roligaste med situationen är ändå Anders Andersson, inte ofta man hör en expertkommentator vara så uppriktigt förbannad.
Klart han blir förbannad, han är gammal fotbollsspelare och det bajen gjorde idag går tvärt emot allt vad Fair Play och anständighet gäller inom fotbollen.
Citera
2017-08-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Som man sår får man skörda.

Kommer nog inte bli så mycket sådant att skörda för Bajen då det är en oskriven regel som de flesta följer, Bajen är ju lite undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2017-08-06, 23:13
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Det handlar om anständighet och god sportsmannaanda. Men sådant vet väl inte ni vad det är?
För att motståndaren har kramp, spelar ut bollen och sedan vill ha den tillbaka? Är du allvarlig?
Citera
2017-08-06, 23:21
Medlem
zerxezs avatar
Haha gott åt Ifk Göteborg som förlorade mot Kalmar, ska de sparka sina tränare igen eller? Eller ger de honom 1-2 förluster till innan yxan faller? Vilka pajasar, hoppas de åker ur Allsvenskan
Citera
2017-08-06, 23:26
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
För att motståndaren har kramp, spelar ut bollen och sedan vill ha den tillbaka? Är du allvarlig?

Ja, man brukar spela tillbaka bollen till det lag som spelade ut den vid skada. Om man har någon heder i kroppen vill säga.
Citera
2017-08-06, 23:30
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Är du allvarlig?

Ja, det är så man gör liksom.

Problemet här tror jag är att bajens hipster-publik har tittat på fotboll i två år och inte förstår regler och outtalade normer som är fullständigt självklara för övriga lags supportrar.

Kämpa bajen.
Citera
2017-08-06, 23:33
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Ja, man brukar spela tillbaka bollen till det lag som spelade ut den vid skada. Om man har någon heder i kroppen vill säga.
Om man kallar kramp skada...
Citera
2017-08-06, 23:39
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Om man kallar kramp skada...
Sluta skäm ut dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera