2017-08-06, 01:22
Medlem
frank-costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump verkar tala direkt till utlänninger'n att dem inte ska tatta på välfärden och utnyttja USA. Satan vad Trump är bra. Bästa som har hänt. Fattar inte att folk kan vara emot han?
Det var ungefär samma som han sa under sitt rally i West Virginia förra veckan, fast nedbantat till tre minuter. Ska bli intressant att höra eventuella kommentarer kring det hela på TV-program som t.e.x. Morning Joe nu på måndag. Sen även höra vad de säger om Mueller, och allt det där med "grand jury."
Senast redigerad av frank-costello 2017-08-06 kl. 01:27.
2017-08-06, 01:29
Medlem
Citat:
Du är enormt oseriös. Demokraterna vinner senatvalet 2018 utan problem.

Men herregud, Tompa...

Du vet ju ingenting om senatsvalet 2018. Låt mig berätta för dig. Det är 25 demokrater uppe för omval i senaten. Det är 8 republikaner uppe för omval. Menar du alltså att ingen av dessa 25 demokraterna kommer att förlora?

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Senate_elections,_2018

Nu har du verkligen nått botten.
2017-08-06, 01:31
Medlem
Pågår det en konflikt mellan Mc Master och Bannon?
http://www.thedailybeast.com/white-house-enemies-list-drove-mcmasters-bannon-feud
2017-08-06, 01:32
Medlem
Citat:
Självklart har jag rätt, jämfört med "experten"10.

Ok, Tompa. Jag tror att du behöver spana in min signatur igen.

Citat:
Folket i USA består av liberaler och icke-liberaler. De som är liberaler är hycklare utan skam och moral. De kan rösta för att all makt ska centraliseras i Washington, och de gör det också. Liberaler bryr sig inte om andra människor, utan bara sig själva. De bryr sig aldrig om krig när Demokraterna styr. Liberaler kallar sig för frihetsmänniskor, men andras frihet ska istället inskränkas. Slöseri med pengar är dem duktiga på. Vi ser samma tendenser här på Flashback där folk är emot Trump, utan att veta varför. De har bara beslutat sina beslut grundat på andras beslut - flockbeteende.

Har du helt missat att det var ett val i november förra året??

Citat:
Det ser mörkt ut för USA. Demokraterna är partiet som vill ha det som det ser ut nu och GOP vill införa Jesus på riktigt. Vilket är bäst vet jag inte. Jag tycker att USA borde gå i en nationalistisk linje vid namn Bannon.

Var vänlig belägg att GOP vill "införa Jesus på riktigt". Bannon kan ens inte bli vald till hundfångare. Vad är det du ens föreslår? Att Bannon ska.... vad? Göra vad? Deklarera sig själv president? Han kanske får en knäpp och faktiskt gör det. Men då är det inte presidentposten han hamnar på, det är på torken eller i psykvården.
2017-08-06, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Pågår det en konflikt mellan Mc Master och Bannon?
http://www.thedailybeast.com/white-house-enemies-list-drove-mcmasters-bannon-feud

Det är samma dramaturgi som utspelats sig i media i över ett halvår nu. Nej, det finns ingen "konflikt", annat än att det naturligtvis finns lite olika viljor i Vita huset. Extremt konstigt vore det annars.
2017-08-06, 02:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Ok, Tompa. Jag tror att du behöver spana in min signatur igen.

Har du helt missat att det var ett val i november förra året??

Var vänlig belägg att GOP vill "införa Jesus på riktigt". Bannon kan ens inte bli vald till hundfångare. Vad är det du ens föreslår? Att Bannon ska.... vad? Göra vad? Deklarera sig själv president? Han kanske får en knäpp och faktiskt gör det. Men då är det inte presidentposten han hamnar på, det är på torken eller i psykvården.

Jag tror att DU behöver läsa min signatur.

Nej.

GOP är korrupt, svagt och tänker bara på en västerländsk vit version av Jesus. Inget annat. Inte ens Trump kan få GOP ned på knäna.
Trump och GOP bör lyssna på Bannon mer.
2017-08-06, 02:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Men herregud, Tompa...

Du vet ju ingenting om senatsvalet 2018. Låt mig berätta för dig. Det är 25 demokrater uppe för omval i senaten. Det är 8 republikaner uppe för omval. Menar du alltså att ingen av dessa 25 demokraterna kommer att förlora?

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Senate_elections,_2018

Nu har du verkligen nått botten.

Är du 100% säker att GOP kommer vinna senatval och därmed kommer Trump sitta kvar ?

Säg inte att du tror Trump eller en liknande Trump vinner valet 2020?
2017-08-06, 02:15
Medlem
Citat:
GOP bör lyssna på Bannon mer.

Det är allt du har att säga? Inget mer?

Jag tror nog att de försöker jobba på det. De jobbar nämligen där i vita huset förstår du.
2017-08-06, 02:17
Medlem
Citat:
Är du 100% säker att GOP kommer vinna senatval och därmed kommer Trump sitta kvar ?

Läste du ens vad jag skrev? Det är 8 republikanska senatorer för omval, de flesta i säkra delstater. Det är 25(!) demokratrater uppe för omval. Förstår du vad det betyder?

Citat:
Säg inte att du tror Trump eller en liknande Trump vinner valet 2020?

En liknande Trump? Va fan ska det betyda? Trump är ju president nu!
2017-08-06, 03:04
Medlem
HelloChrists avatar
Trump <3 sessions

Donald J. Trump ✔ @realDonaldTrump
After many years of LEAKS going on in Washington, it is great to see the A.G. taking action! For National Security, the tougher the better!

Nicole <3 Trump!
https://twitter.com/Protrump45/status/893964534729388032
2017-08-06, 03:08
Medlem
Sperssons avatar
.
Ekonomin i USA har fått en rejäl kick sedan Donald Trump blev president.
Arbetslösheten sjunker och intäkterna ökar.
Det skulle förvåna mig om inte Donald Trump vinner även nästa val.
2017-08-06, 03:09
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Sedan Trump blev president har exempelvis årsavgifterna på Mar-a-Lago fördubblats. Han tjänar mer på en betalande medlem där än vad han skulle ha gjort på ett års presidentlön.
Ok, så det är hans omåttliga popularitet som gör att hans familj kan dubbla priserna?
Låter såklart rimligt i mina öron

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in