Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Självklart har jag rätt, jämfört med "experten"10.
Ok, Tompa. Jag tror att du behöver spana in min signatur igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Folket i USA består av liberaler och icke-liberaler. De som är liberaler är hycklare utan skam och moral. De kan rösta för att all makt ska centraliseras i Washington, och de gör det också. Liberaler bryr sig inte om andra människor, utan bara sig själva. De bryr sig aldrig om krig när Demokraterna styr. Liberaler kallar sig för frihetsmänniskor, men andras frihet ska istället inskränkas. Slöseri med pengar är dem duktiga på. Vi ser samma tendenser här på Flashback där folk är emot Trump, utan att veta varför. De har bara beslutat sina beslut grundat på andras beslut - flockbeteende.
Har du helt missat att det var ett val i november förra året??
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Det ser mörkt ut för USA. Demokraterna är partiet som vill ha det som det ser ut nu och GOP vill införa Jesus på riktigt. Vilket är bäst vet jag inte. Jag tycker att USA borde gå i en nationalistisk linje vid namn Bannon.
Var vänlig belägg att GOP vill "införa Jesus på riktigt". Bannon kan ens inte bli vald till hundfångare. Vad är det du ens föreslår? Att Bannon ska.... vad? Göra vad? Deklarera sig själv president? Han kanske får en knäpp och faktiskt gör det. Men då är det inte presidentposten han hamnar på, det är på torken eller i psykvården.