2017-08-06, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det här är det ultimata beviset för att det spår som vi är inne på är HELT rätt, jag tror dessutom att det som tagits upp den allra senaste tiden ligger väldigt nära sanningen.

Mer än så måste det finnas för att kallas ultimat bevis?
Oavsett vilka så är det de skyldiga vi vill få fram.
Vem det än är så är det viktigaste att sanningen får utrymmet och inte vem som hade rätt eller fel. Det blir ytterst fånigt och opassande i det här sammanhanget.
Argument emot någon teori kan leda saken framåt. Det är så påståenden stärks och till sist blir bekräftade. Det är inte svart ELLER vitt utan svart OCH vitt.
Tacksam om du kunde svara på om de som såg KM hänga på H kan beskriva hans klädsel?
Citera
2017-08-06, 01:08
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Jag kan av ett flertal skäl inte berätta allt jag vet och inte heller svara på alla PM .Läget är mer komplicerat än ni nånsin kan ana. Det jag kan säga är att jag vet allt om bilen och var den finns

Är inte bilen skrotad?
Citera
2017-08-06, 01:09
Medlem
Jag fick veta 2002. Förövaren vet att personer i hans närhet vet,därför kan han bli farlig ,jag vet info om bilen som Gs vet att bara jag kan känna till.
Citera
2017-08-06, 01:11
Medlem
Citat:
Jag fick veta 2002. Förövaren vet att personer i hans närhet vet,därför kan han bli farlig ,jag vet info om bilen som Gs vet att bara jag kan känna till.

Så sätt honom på livstid då så är du säker sen.
Citera
2017-08-06, 01:13
Medlem
Citat:

Om flera personer vet... Vad är det som hindrar dig från att berätta det som andra också vet, men utelämna ex info om bilen?

Dessutom har du ju redan outat dig iom detta...
Citera
2017-08-06, 01:13
Medlem
Citat:

Är du inte rädd att han läser tråden och känner igen dej pga dina påståenden?
Citera
2017-08-06, 01:15
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Personer i GS:s närhet vet vad han (?) har gjort? Men det är bara för dig han berättat var bilen är?

Eller var du själv med?
Citera
2017-08-06, 01:16
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Mer än så måste det finnas för att kallas ultimat bevis?
Oavsett vilka så är det de skyldiga vi vill få fram.
Vem det än är så är det viktigaste att sanningen får utrymmet och inte vem som hade rätt eller fel. Det blir ytterst fånigt och opassande i det här sammanhanget.
Argument emot någon teori kan leda saken framåt. Det är så påståenden stärks och till sist blir bekräftade. Det är inte svart ELLER vitt utan svart OCH vitt.
Tacksam om du kunde svara på om de som såg KM hänga på H kan beskriva hans klädsel?

Nej om ett sånt här koordinerat spektakel sätter igång så finns det givetvis en mycket stark bakomliggande anledning till det eller vad tror DU? Vad som är ytterst fånigt och opassande just nu är ditt insnöade beteende, du tycker att det är bra att det här "nya heta" tipset har kommit in, som en räddning för tråden.... Det här handlar givetvis inte om vem som har rätt eller fel, du framstår ju som dummare än tåget!

Jag tror inte att någon som var på Stadt den kvällen för 25 år sen i dagsläget med 100% säkerhet kan beskriva KM:s klädsel tror du? Dessutom finns inga foton från den kvällen för polisen beslagtog alla kameror, foton och filmer, så lycka till!
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 01:21.
Citera
2017-08-06, 01:16
Medlem
Citat:
Vilken jädra historia du får till, inte trovärdig det minsta. Rädd?? Du har ju redan röjt dig då. Bilar som ändrar färg, mördat för 40 år sen osv osv. Nä ett gigantiskt troll dundrar in 😂😂
Citera
2017-08-06, 01:18
Medlem
Jag upprepar:det finns viktig info som bara JAG vet! Berättar jag det för polisen så vet GS att det är jag om de konfronterar honom med det!
Citera
2017-08-06, 01:22
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Jag upprepar:det finns viktig info som bara JAG vet! Berättar jag det för polisen så vet GS att det är jag om de konfronterar honom med det!

Och då hade jag i din situation FAKTISKT begärt skydd och sedan skyddad (ny) identitet - allt för att fallet ska klaras upp.

Det verkar ju finnas info som flera vet och den infon kan du ju droppa ganska enkelt, eller hur? För övrigt håller jag med flera andra: Du har ju redan "outat" dig med infon om mordet för 40 år sedan, GS och H, bilen ... Du tycker inte att det börjar se lite löjligt ut?
Citera
2017-08-06, 01:22
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Du är RÖKT, bara så du vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in