Citat:
Ursprungligen postat av
vigillarfitta
Gudrun Avskyrman pissade på röda mattan och klarade sig. Kanske även Kuk-Anders kan ta sig igenom detta.
Schymans urinering på röda mattan välkomnades av tredje vågens feminism, kvinnoförrädarna.
Svenska kvinnor drack förr betydligt mindre än män, det var ännu större skam att vara kvinnlig alkoholist än manlig.
Schymans hantering av sitt svineri välkomnades av Sveriges skåpsuperskor, fick dom att stolt komma ut.
"Får en partiledare så får jag", har också rekryterat en himla massa alkoholister. Helt plötsligt blev det en jämställdhetsfråga att bete sig som ett svin
--Du är ju för faan mamma, har jag både svurit och bönat.
--Kan Schyman, kan jag, kan Shyman kan jag.
--Han har ju bara dig.
--Ja, därför är det extra viktigt att jag kan koppla av som en människa, Schyman vet bäst, Schyman förstår.
Det märks också på Borgs polska att hon förmodligen tror att det tillhör oss att supa lika mycket som hon(?), som män.
--Alla var jättefulla på festen, nåt sånt skrev hon.
Nej, alla var säkerligen inte jättefulla, de allra flesta svenska kvinnor gillar inte att vara jättefulla, i synnerhet inte om vi har barn med oss.
Borg har inte samma läge som Schyman, det finns inte ett uppdämt behov bland svenska män att "dra fram kuken i affekt" som nån så poetiskt uttryckte det.
De enda som ser hans beteende som sitt är ockupanterna, dom har kallat oss för horor sen dag ett.
Det kan ju också vara nåt med att polskan vill få kunder till sitt otrohetsforum, att han ska jobba heltid för det.
Jag tror inte att svenska kvinnor lockas dit av det pr-tricket.