2017-08-04, 16:33
Medlem
Tagelapas avatar
Undrar om han har en flashbackkuk?
Kanske därför det blev ett sådan ramaskri.
Citera
2017-08-04, 16:34
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Lär knappast vara första gången. Eller blir man sådär över en natt?

Nej, det är invant.
Citera
2017-08-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Ursäkta att visa sitt könsorgan, antasta andra och förnedra kvinnor är knappast att vara en "kul typ". Det är att spåra ur och bete sig svinaktigt.
Det händer inte alla, det händer inte bara "kul typer", det händer personer som förmodligen inte kan hantera alkohol.
Jag har varit på många fester, men jag har aldrig tyckt att det varit "kul" om någon spårat ur. Det är inte okej, det finns inga ursäkter.
Var var dessa ursäktande kommentarer över Gudrun Schyman eller Mona Sahlin?

Var du där eller? Isåfall så vet du ju inte hur det var.
Citera
2017-08-04, 16:35
Medlem
Sammansvetsats avatar
Varför sånt drev iom. detta? Det är prideveckan och vad Anders har gjort utmanar det heteronormativa genom en imponerande uppvisning av sexuellt liberalt beteende. Borde inte aftonbladet vilja ge honom medalj nu?
Citera
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Problemet är ju dom patriarkala strukturerna. En vet nog hur karlar är, speciellt med alkohol innanför västen. Då tappar karlarna kontrollen och börjar tafsa och tänka med nedre organet. Det bevisas ju på festivaler och konserter. Nu måste Anders B åka dit så det visslar om det. Tänk vilken rädsla och obehag barnen måste upplevt. Hur tänkte han? Är han polisanmäld än? Dessa karlar säger jag bara.

#vistårinteut

Rymdkram.
Kan försäkra dig om att det inte fanns en enda tafsande afghan på den festen som anders var på.
Varför skulle barnen känn rädsla? Dom dras ju med på bögparader där dom får bevittna den ena perversiteten efter den andra.
Du är otroligt naiv och dum.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Jaha. Det ger ju begreppet "borgare" en ny innebörd! Det enda som är synd är att Borg inte gjorde detta när han var statsråd; jävla vilka underbara rubriker det skulle genererat och vad roligt det hade varit och se Stridshingstens min när han var tvungen att entlediga sin finansminister för en katatefylla och blottning! Nu är Borg bara en vanlig medelåldrers pajas, om än i de finare kretasarna inom näringslivet. Om det inte väcks åtal för något Herr Helikopter gjorde kommer detta rinna ut i sanden tämligen omgående.
Citera
2017-08-04, 16:36
Medlem
elastikmandens avatar
Ja, så det var det ni ville ha honom till? I stället för en politiker som gjorde bort sig rejält, när han skulle "tjäna vår demokrati", så gör ni honom till en helt vanlig festprisse, som visar kuken, och grabbar gästerna i skrevet? Alltså en "svensson", som kan vara både det ene och det andra? Så gulligt. Oh ja, han är säkert både pedofil och annat än en avdankat politiker, som hade en sådan jävla fet lön, och som blev mutat in i en ännu bättre, nej han är inte pedofil, han är en landsförrädare! Skål! Sverige!

Ni skall fan inte glömma bort att han var FINANSMINISTER med fetelön! Därför festar han bäst fan han vill!

https://www.etc.se/ekonomi/hur-skick...en-anders-borg

Skål! Paparazzi älskar denna tråd!
Citera
2017-08-04, 16:36
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Kul!

Samma imbecilla kommentarer haglade när jag "försvarade" Putilov när drevet gick mot honom med överdrifter, paranoia, rysskräck, rent förtal och lögner även från riksdagsledamöter som helt tappade huvudet när de fått spår på ett lovligt byte som ingen skulle våga försvara. Jag blev också kallad rysk infiltratör och spion själv, när jag gjöt olja på vågorna i mina försök att mana till besinning och hejda eskalering i mytbildningen i den självbekräftande spiralen av lättledda ryggdunkare på forumet. Av den skandalen bidde till slut bara en tumme och det enda rättsliga efterspelet blev förtalsanmälningar från Putilov mot flera av dyngspridarna.

Även då var det hatsajten Aftonslasken som drog igång drevet med försåtliga insinuationer utan egentlig substans.

I vanliga fall skulle bara en liten klick brytt sig och kanske tyckt att Anders var en dumjävel med extremt taskigt ölsinne eller om man tyckte om honom säga att han varit under omänsklig press och är nära att bränna ut sig - ett rop på hjälp om man så vill. I det här fallet så är det en av de främsta landsförrädare som aktivt medverkat att att kasta Sverige och svenskarna in i en framtid där blod riskerar forsa på gatorna, en framtid där en, två eller kanske många generationer kommer få växa upp utan framtidshopp, desillusionerade och leva ett liv i våld, otrygghet osv. Han ska vara jävligt tacksam så länge hatet tar sig former av att håna/häckla honom på nätet.

Det underliggande negativa som skrivs här handlar således mindre/ingenting om att drämma kuken i bordet och vara ful i munnen och mera/allting om att svika sitt folk/land och slänga oskyldiga människor in i en fasansfull framtid.
Citera
2017-08-04, 16:38
Medlem
När Borg lämnade fru och barn var det en reaktion på att han träffat sin fru tidigt och dessutom gift sig mycket ung. Stackarn, hade inte fått leva ut i 20-årsåldern. Alla hade sympati för det för det, för det är ju inte kul att leva med en fet fru och tonåringar i huset långt borta i obygden.

Nu visar det sig att det är flera stadier som saknas i Anders Borgs utveckling, från analstadiet och vidare i det som anses vara normal utveckling för en människa. Det kommer behövas långa plågsamma sessioner hos en psykolog för att ta igen alla bitar som saknas hos Anders Borg. Vi ha haft en finansminister som är en Dr Hyde och Mr Jekyll, inte undra på att tilliten till politiker är låg. Inför Pride kom Mr Jekyll ut ur garderoben.

Det jag finner värt att utreda är varför Anders Borg tar till ordet hora när han är full. Sen så är det ett allvarligt brott att sexuellt ofreda folk genom att ta dem på snoppen.

Man måste ju fråga sig hur det är ställt inom svensk politik om Anders Borg räknas till det bästa Moderaterna har fått fram i politiken.
Citera
Medlem
JokkMokks avatar
Alla har väl spårat på fyllan, det händer den bäste.
Citera
Medlem
Är det inte märkligt att de flesta inom media verkar fokusera på att Borg kallade kvinnor för hora?
Till exempel som den krönikör.

Citat:
När Anders Borg kallar kvinnor för ”hora” får han stöd

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...a-far-han-stod

Det måste väl ändå vara värre att han tafsade män på kuken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Och du tycker självklart likadant, vilket partis företrädare det än gäller, får jag tolka dig så? Detta är i paritet med Kenth Ekrots fylla där han sedermera blir dömd för ringa misshandel. Tycker nästan att Borgs övertramp är värre, eller lika illa, åtminstone. Dessutom skulle feministrörelsen gått bärsärk om det varit kvinnor han gett sig på och tagit mellan benen - nu var det enkom män, så skit samma, ungefär...

Som jag skrev i ett annat svar, ja, jag tycker att det är likadant oavsett parti.

Det är dessutom väldigt olika i vilka sällskap du befinner dig. I vissa kretsar är detta inget konstigt alls och i vissa blir man kränkt, anmäler och ringer pressen. Jag föredrar när man kan reda ut sådant här direkt mellan inblandade. Det är den sunda reaktionen. Blir folk skadade eller att det upprepas etc. då kan det väl vara lämpligt att ta in folk utifrån.

Det kanske märks att jag är uppvuxen på landet och inte Södermalm...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in