2017-08-04, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Kan ju vara tjackballe i så fall?

Ja, men så jävla mycket påverkar väl inte det?
Har själv inte vetskap om tjackballe annat från att ha testat efedrin där snabeln mer eller mindre dör.

Men har själv sett Borgs pjäs och den är massiv.
Citera
2017-08-04, 13:03
Medlem
losfers avatar
https://goo.gl/images/wsvQur
Citera
2017-08-04, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Har vi någon annan svensk politiker som i likhet med Anders Borg har visat sina manliga genitalier så publikt?
Lars Ohly, Vpk, visade sin och då var han inte ens onykter. Hyllad blev han också för bedriften. Olika blir belöningen för vad man gör beroende på vem man är!

Vet någon här ens hur det hela gick till? Var det på dansgolvet eller slog han en drill på en buske?
Senast redigerad av KamratBlue 2017-08-04 kl. 13:07.
Citera
2017-08-04, 13:05
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Hur FAN kan dina vänner vara positiva till detta SJUKA beteende?

Beteendet är avskyvärt, och inte alls föredömligt. Vi är mycket negativa till det.

MEN vi är positiva så in i helvete till att han erkänner helt öppenhjärtat och med sanning om hela händelsen.

Det, och faktumet att han är vår bästa finansminister någonsin, gör att vi ÄLSKAR honom.

Han är motsatsen till FAKE-NEWS. Vi vill ha sanning oavsett om den är smutsig. Det gör honom mänsklig och verklig.

Statsminister direkt.
Citera
2017-08-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag tror att han bara var osäker, när han skulle tala engelska med de högdjuren i främmande länder. Jag är ingen vän av Löfvens politik, men jag tycker att man ska ha förståelse för att han har arbetarklassbakgrund och ingen akademisk utbildning. Det är inte så himla lätt då.

Jag har mött många arbetare/ med arbetarbakgrund som verkar betydligt smartare än statsministern. Många "självlärda" politiker framstår dessutom som mkt mindre tafatta än statsministern. Han är väl egentligen bara lite smådum dvs ngt lägre IQ än genomsnittet men nu är det faktiskt ämbetet statsminister vi talar om och då borde vi kunna ställa lite högre krav.... Sorry för off topic!

Som nämnts kan Borg inte skylla på fylla. Alkohol förstärker bara ens personlighet. Också väldigt pubertalt att han är så nöjd med sin kuk att känner att han borde visa upp den.
Citera
2017-08-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonpartiet
Ja, men så jävla mycket påverkar väl inte det?
Har själv inte vetskap om tjackballe annat från att ha testat efedrin där snabeln mer eller mindre dör.

Men har själv sett Borgs pjäs och den är massiv.

Det påverkar enormt mycket, kan gå från FB-dase till ostbåge på någon timme. Men seriöst så ska man väl inte flippa så här totalt med bara alkohol? Han är ju inte helt retarderad ändå, inte många som kan säga att de varit en hyfsat framgångsrik finansminister, hade inte Stridshingsten varit med i spelet så hade utvecklingen nog blivit en annan. Så hur kunde denna härdsmälta ske? Knaprar han lugnande, i så fall lär han få öka dosen rejält efter detta, ångesten kan inte vara nådig.
Senast redigerad av powddder 2017-08-04 kl. 13:10.
Citera
2017-08-04, 13:09
Medlem
Sunimods avatar
Citat från Anders Borgs uttalande

”Jag har fått höra i efterhand att jag betedde mig mycket olämpligt” skrev Borg på sociala medier"

Låter som skitsnack. Knappast så full att han inte kommer ihåg sådant här skit.

Dessutom, vem är så jävla dum att bjuda in en sådan dryg jävel
Citera
2017-08-04, 13:10
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod

”Jag har fått höra i efterhand att jag betedde mig mycket olämpligt” skrev Borg på sociala medier"

Follow the money...
Citera
2017-08-04, 13:11
Medlem
Citat:
Knaprar han lugnande?

Hoppas han har ett gäng stavar tillhands. Kan bli en sväng PTSD av det hela.
Citera
2017-08-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod

"Minns inget" är ju en klassiker. Då behöver man diskutera saken och detaljer, för man minns ju ändå inget. Men är 100 % säker att han minns allt för väl.
Citera
2017-08-04, 13:15
Medlem
Jofs avatar
Känner besvikelse över mitt beteende. Säger BB.
Hur tänker han då?

Som om det var någon honom närstående som han nu tappat förtroende för?
Som om det inte var han själv.

(Ja, jag vet att man ofta uttrycker sig så).

Polskan säger på liknande sätt att det inte var hans rätta jag som visade sig.
Vems jag var det då??
Tänker hon att man ha ett orätt jag.
Man har har då dubbel uppsättning jag.

Ja, det är en gammal mytologi. Som speglas i storyn Dr Jekyll och mr Hyde.

Nä, detta är lekmannaförnekande av sanningen. Detta finns inom Borg och kom nu i öppen dager. Sidor som han annars lyckas kontrollera (troligen).
Men som kanske spelar en stor roll för honom. Inte minst i val av partner som tidigare jobbat under namnet Polska Horan (I alla fall om jag får tro uppgifter tidigare i tråden).
Citera
2017-08-04, 13:15
Medlem
Citat:
Det påverkar enormt mycket, kan gå från FB-dase till ostbåge på någon timme. Men seriöst så ska man väl inte flippa så här totalt med bara alkohol? Han är ju inte helt retarderad ändå, inte många som kan säga att de varit en hyfsat framgångsrik finansminister, hade inte Stridshingsten varit med i spelet så hade utvecklingen nog blivit en annan. Så hur kunde denna härdsmälta ske? Knaprar han lugnande?
Anders Borg har visat nu sitt sanna jag, svär, förtalar kvinnor och tycker att kvinnor är horor, slampa... Man undrar över om han tilltalar Dominica också med dessa ord och vad har han och Dominica för kommunikationsspråk ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in