2017-08-04, 11:07
Medlem
Det går alltid illa för folk som har eller har haft "hästsvans", det är sen gammalt.

Jan Emanuel Johanson är samma skrot och korn. Samma hästsvans som ska transformera stort ego till idén om att bäraren är en "skön" empatisk kille.

Hästsvanskillarna hinner skina ett par år, sen kommer bakslaget, men det är ju sen gammalt!

Tittar man på Borg när han var gäst hos Skavlan är det nästan som att man kan se att hans leende viskar..

"I framtiden kommer jag i uppdämd ilska initiera kukmätartävlingar i åsyn av barnfamiljer"
Citera
Medlem
shevitas avatar
Ingen som funderat på att det kanske handlade om nåt mer än bara alkohol under kukuppvisningen?

Nåt säger mig att han var lite mer än bara full. Vet att kola får folk att bli dryga, hänsynslösa och totalt jävla orädda?

Just a thought.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nu är det ju oklart om du insinuant vill mena det, men det finns ju inget som bekräftar att Anders Borg var "drängfull" när han försökte med partytricket. Det är väl mest hans egen lögn om "blackout" och mytbildning i tråden som skapat den bilden. Ser man mer till Borgs eget – sannolikt mer sanningsenliga – påstående att han "inte dricker mer än de flesta", så var han väl bara lite uppsluppet småberusad.
Misstaget vara alltså, enligt mig, inte att han söp sig oredigt full, utan att han missbedömde situationen som varande mer privat och avskuren från det övriga samhället än vad den egentligen var.

En mer intressant fråga här är väl vem skvallerbyttan var. Anders Borg sitter nog nu och furiöst går igenom festens klientel efter ett svar på den frågan.
Hur många var på festen?
Runt 50 personer.
Citera
2017-08-04, 11:08
Medlem
Jag är själv ingen vän av att dra fram kuken eller tafsa på andra män, ens på fyllan, men jag utgår också ifrån att barnen sov. Så mer än en snefylla är det inte men fy fan vilken ångest.
Tror också missbruk ligger nära till hands.

Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Herre gud vilka torftiga människor ni i den här tråden verkar vara!

Att Anders Borg är en "kul kille" fattade man väl redan av hans hästsvans, ring i örat och val av sambo (och av Dominikas val av sambo).

Att snoppen åker fram tycker jag tyder på att man har haft en riktigt blöt och rolig fest, i goda vänners lag. Har hänt många gånger i mina umgängeskretsar. Det brukar inte vara något som någon gör en grej av, och definitivt inget som man sedan går och skvallrar om för folk som inte var med på festen.

Tyvärr verkar det som att någon eller några av festdeltagarna var lika torra och tråkiga skvallerbyttor som er i den här tråden. Alltid lika trist när man råkar hamna på en potentiell röjarskiva med såna typer.

Givetvis låg alla eventuella barn och sov när det här utspelade sig.

Kudos till Anders och Dominika, skulle gärna festa med dem till långt in på natten!
Citera
2017-08-04, 11:09
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Tycker det låter som att han tagit kokain. Samma svinbeteende som på Persbrandts glada dagar.

Kan säkert vara en kombo. Lite snortande och en massa alkohol på det, då kan det nog hända saker.
Citera
2017-08-04, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ok, så detta gör Trump immun mot kritik för kukar och fittor men inte andra?
Nej, jag skrev om just incidenten/uttalandet i Trumps buss om "grab'em by the pussy". Att kritik mot den typen av sexistiska uttalanden inte med trovärdighet kan komma från Alliansledare längre.

Däremot kan Allians-ledare mycket väl kritisera flashande av kuken av Löfvén, Åkesson eller Borg. Eftersom det är värre.

Förstår du nu vad jag menar?
Citera
2017-08-04, 11:10
Medlem
En del skribenter, även i "seriös" press, har ju tidigare antytt att han skulle vara en gränslös människa på många sätt. Han ska t ex ha setts på swingerfester. Verkar som det slutliga kvittot kom nu.

Roligt och samtidigt lite skrämmande att vi haft en sådan person som ytterst ansvarig för Sveriges ekonomi. Nu väntar vi bara på att Reinfeldt ska spåra ur på ett liknande sätt och skrika om hur han hatar Sverige och svenskar, så får vi alla våra aningar bekräftade.
Citera
2017-08-04, 11:12
Medlem
feemaxxxs avatar
Veckans roligaste tråd, en en bra början på helgen. Garvat högt på kontoret.

Kredit till Anders att han pudlar. Många hade försökt att gömma sig in något hål och inte kommenterat alls. Fin kommentar av Dominika Peczynski. Skulle gärna ha med dessa på min fest

Dock får mig Facebook-vännernas kommentarer att må illa. Tex från:
Mozhgan Jalali ”Du fick en ännu större respekt hos mig”
Liselott Hilding ”Det bevisar bara att du är normal” (tummen upp, hjörta)
Barbro Ergetie ”Kram”
Vilket lismande och smörande. Fy fan. Den gången jag ”bläckade” out och gjorde betydligt mindre dumheter,. gjorde tjejen gjorde slut och slängde skit på mig flera år
Citera
2017-08-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Löfven dricker inte så vitt jag vet.

OK, om han var nykter här;
https://youtu.be/YX1I9HrKH_c
så är han (om möjligt) ännu dummare än jag trodde...
Citera
2017-08-04, 11:13
Medlem
JustZlatans avatar
Det är så här finansmän och finanskvinnor festar. De tror att de kan göra vad som helst och komma undan med det. Just finansministrar verkar vara en speciell sort människor. Magdalena Andersson var ute och festade ner sig odrägligt för något år sen då hon fortfarande var minister.

Jag undrar vad Borgs polare Reinfeldt har att säga om det här. Borg vågar väl inte gå utanför dörren nu. Bäst att någon ser om honom så att han inte hänger ett rep runt halsen.
Citera
2017-08-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nu är det ju oklart om du insinuant vill mena det, men det finns ju inget som bekräftar att Anders Borg var "drängfull" när han försökte med partytricket. Det är väl mest hans egen lögn om "blackout" och mytbildning i tråden som skapat den bilden.
Jag har ingen aning, men jag misstänker starkt att karln var dyngrak. Snarare det än att han var arrogant och spydig mot sina vänner efter att ha druckit 3 öl ute på soldäcket vid grillningen. Men det kan ju ha eskalerat med ökat intag.
Citera
2017-08-04, 11:14
Medlem
vigillarfittas avatar
Vilka polare han verkar ha.
Denna Facebook-kommentar från "Boss at Stockholm Gruppen Bygg & Design"

Citat:
Ditt sällskap förtjänade säkerligen en kuk i facet!😝 Gnidna Press tjallare
Umgås alltid med sådant folk med vakande öga! Otherwise dont forget someone is always watching you
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in