2017-08-03, 14:59
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Sättet hon mördades på visar på stark ilska från GM, likaså bevisar GM att han inte bryr sig om vittnen mm.

Nåt stämmer inte här.

Ska bli intressant få reda på vem 30 åldringen är..
På vilket sätt tyder sättet hon mörades på att GM hade stor ilska? Menar du att knivmord tyder på stor ilska...jämfört med vad? Strypmord och mord medelst skjutvapen?

Vad är det som inte stämmer menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Ja absolut, men det är förmodligen ett vansinnesdåd. Det finns absolut ingenting som talar för nån av de teorier som varit uppe här i tråden just pga omständigheterna och mordplatsen.
Ingen av teorierna som varit uppe hitintills har någon bäring på verkligheten? Kan du då säga vilket scenario som skulle kunna vara troligt?
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2017-08-03 kl. 15:02.
Citera
2017-08-03, 15:00
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Norra Vallbyskolan Läsåret 2017-2018:

Intervju med BO 2010:

Jag tror inte på din tämligen säkra källa.

Jag du kan ha rätt, jag berättar bara det jag fått återberättat.

Finns en R*nzo G*ri (E och O) på FB, han började jobba i april på Norra Vallbyskolan med tanke på kopplingen till N*clas G*ri (I och O) som bor på adressen ovan.
Senast redigerad av Broskbulle 2017-08-03 kl. 15:01. Anledning: Glömde kommatecken
Citera
2017-08-03, 15:01
Medlem
OSOs avatar
Passerar stentorpsgatan 5 nästan varje dag. Ofta har har jag sett en lettiskreggad vit skåpbil stå parkerad efter gatan.
Citera
2017-08-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle

Finns en R*nzo G*ri (E och O) på FB, han började jobba i april på Norra Vallbyskolan med tanke på kopplingen till N*clas G*ri (I och O) som bor på adressen ovan.

Far och son
Citera
2017-08-03, 15:05
Medlem
Broskbulles avatar
Finns lite att läsa här om NG
http://osynligtbarn.blogg.se/2008/august/igar.html
Citera
2017-08-03, 15:07
Medlem
Citat:

Vad jobbade han med på skolan? Hade han fast anställning?
Citera
2017-08-03, 15:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Vad jobbade han med på skolan? Hade han fast anställning?

Fritids verkar det som. Kan det vara därför BO sjukskrev sig? Bråk på arbetsplatsen.
http://www1.vasteras.se/norravallbyskolan/praktisk/NV-foldern-081203.pdf
Citera
2017-08-03, 15:12
Medlem
Men vad i all världen skulle sonen ha otalt med kvinnan som är död? Haft en relation? Svartsjuka? Gjorde Pappan illa och vill hämnas? Brytit upp familjen?
Var ju gärna Pappan som arbetade med henne så att man ser ju inte solklar förklaring till varför han skulle ha ihjäl henne?
Citera
2017-08-03, 15:16
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Men vad i all världen skulle sonen ha otalt med kvinnan som är död? Haft en relation? Svartsjuka? Gjorde Pappan illa och vill hämnas? Brytit upp familjen?
Var ju gärna Pappan som arbetade med henne så att man ser ju inte solklar förklaring till varför han skulle ha ihjäl henne?

Konstigare saker har ju skett. Det finns dock en koppling, gripandet vid NG:s adress, pappans arbetsplats och BO som jobbade på samma skola.
Citera
2017-08-03, 15:18
Medlem
Citat:
Konstigare saker har ju skett. Det finns dock en koppling, gripandet vid NG:s adress, pappans arbetsplats och BO som jobbade på samma skola.

Jotack, är väl medveten om detta. Men att sonen skulle vara gm, hade ju varit mer rimligt om Pappan hade gjort det med tanke på att det var han som arbetade med BO
Citera
2017-08-03, 15:18
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Ja, har en känsla av att polisen blivit mer benägen att gripa istället för att ta in folk för att höras upplysningsvis. Har för mig att det var alternativet förr om man inte hade mer på fötter.

Finnen är fortfarande inte avförd från utredningen trots att en ny kille gripits. Intressant. Har dessa två någon koppling?

Det är absolut åt det hållet man jobbar nu verkar det som. Och det förvånar mig att man inte inledningsvis tar in på förhör bara och sedan sätter span på personen. Känns som att det vore ett alternativ för att få mer på fötterna ifall man nu misstänker rätt person.

Man kan ju fan inte få och låsa in folk till höger och vänster. Vittnen som sett detta lär ju ha kunnat avfärda honom som GM på 10 minuter ifall dom fick lämna signalement.
Citera
2017-08-03, 15:32
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OSO
Passerar stentorpsgatan 5 nästan varje dag. Ofta har har jag sett en lettiskreggad vit skåpbil stå parkerad efter gatan.
Aha, det är en balt som utfört mordet! Balten stod och dumpade en massa skit på återvinningscentralen som man inte får. Elena sade till honom på ett argt sätt (ryskor kan vara rätt hetlevrade) varpå balten blev jättearg och knivmördade henne. Kniven hade han i bältet eftersom han är hantverkare. Vansinnet stammade förmodligen från alkoholism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in