2017-08-03, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Var det inte du som kallade administrationen(Trump) för clowner nyss? Du ändrar dig hela tiden, förrädare

Trump kommer alltid vara en clown men de kan göra rätt ibland också.

Trump har några bra killar i administrationen miller är en av dem.
2017-08-03, 02:01
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Trump kommer alltid vara en clown men de kan göra rätt ibland också.

Trump har några bra killar i administrationen miller är en av dem.

Då kan du knappast kalla dig en Supporter, du är bara en medgångare
2017-08-03, 02:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Trump är nu nere på 33% av de som stödjer han. CNN har gjort mätningar.

Vad kan man dra för slutsats av detta? Trump hade först 50-55% något, men nu nere på 33%?

Jag menar...vad är det som han har gjort dåligt? Obama hade också låga siffror på slutet, men det hade med att Obama gav ut en mycket dålig och dyr politik.

Trump ser till så arbetsmarknaden blomstrar och Trump tar tag i säkerheten. Så vad är det för fel Trump gör?

Är det Twitter?
2017-08-03, 02:32
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nu ska Green-Card invandrare ut från landet igenom att ställa krav på invandrare

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/892814520942460928

The Rise Act - Handlar om att invandrare kan inte bara komma in i landet och jobba billigt till skitlöner. Jobben ska först gå till folket i första hand!

MAGA!

Detta måste ni liberaler gilla?

Edit:

Citat:
Den amerikanska regeringen planerar nu att ta upp kampen mot den raskvotering som många universitet i USA tillämpar. Kvoteringen innebär att studenter från folkslag med lägre intelligens och sämre skolresultat gynnas vid antagningen på bekostnad av mer högpresterande vita.

http://www.friatider.se/trump-utreder-stopp-f-r-diskriminering-av-vita-studenter

Trump motverkar rasdiskriminering!
2017-08-03, 03:01
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Klart som fan att han fick ett tacksamtal för att han kom och höll ett tal. Vad tror du? Att scoutledaren skulle ringa och skälla ut honom? Men du har ju inte ens lyssnat på talet, där scouterna fullkomligt vrålar i extas över Trump. De är gossar och tyckte givetvis att detta var ett fantastiskt coolt och spännande tal. Eftersom du inte lyssnat på det, kan du göra det här. Ljublet vet inga gränser. Men det är klart, en liberal journalist vet mer än scouterna.

https://www.youtube.com/watch?v=Lch4Bql6Baw

Att jämföra med Obama som inte ens åkte dit, utan skickade en två minuters video istället.
https://www.youtube.com/watch?v=FWNyp_-2D78
Du har lika svårt med sanningen som din idol tydligen. Trump påstår alltså att chefen för scouterna ska ha ringt till honom i efterhand och sagt "it was the greatest speech that was ever made to them".

Sa jag ett djävla ord om jublande barn kanske? Citera mig där jag gör det, det kan ju inte vara så svårt eftersom jag bara skrivit ett enda inlägg i frågan. Nej, däremot säger jag att Trump ljuger om samtalet från scoutchefen. Jag citerade scoutchefens egna ord då han ber medlemmarna om ursäkt för det opassande talet som blandade in politik i ett sammanhang där sådant inte hör hemma.

Då kanske du tänker att han kan ju ha ringt Trump och berömt honom men ändå fördömt samma sak offentligt. Jo du, dra den om Rödluvan: http://www.latimes.com/politics/washington/la-na-essential-washington-updates-boy-scouts-top-leaders-didn-t-call-1501691219-htmlstory.html
Citat:
The Boy Scouts denied Wednesday that the head of the youth organization called President Donald Trump to praise his recent politically aggressive speech to its national jamboree.

Sluta försvara så uppenbara lögner, det är ju löjligt.
2017-08-03, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Vad kan man dra för slutsats av detta? Trump hade först 50-55% något, men nu nere på 33%?

Jag menar...vad är det som han har gjort dåligt? Obama hade också låga siffror på slutet, men det hade med att Obama gav ut en mycket dålig och dyr politik.

Trump ser till så arbetsmarknaden blomstrar och Trump tar tag i säkerheten. Så vad är det för fel Trump gör?

Är det Twitter?

Nej, Tompa. Twitter är inte något han gör fel, det är något han rätt. Låt bli "polls", vi vet att kombinationen Tompa + "polls" inte fungerar. Du vet för det första inte vad en "poll" är.

Jag förbjuder dig att dra slutsatser. Kolla gärna på mina inlägg i denna tråd dock.
2017-08-03, 09:57
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy

Också oroar sig folk för att Trump ligger på 38%. Det är ju ingen skillnad alls gentemot hur det såg ut på valdagen:
Från samma källa:

Så jag tror inte vi behöver oroa oss för opinionsläget för Trump. Det ser långt mycket värre ut för DNC. Personligen tror jag inte Trump kommer förlora en enda röd stat 2020 (om det inte blir Pence som tar över, Trump är ju faktiskt då 75 år gammal, även om han är viril som en oxe).

Ovanligt med lite klarsyn hos en annars så fanatisk Trumpnisse. För jag utgår från att du vet att en oxe är en kastrerad tjur.
Ingen dum bild för den allt mer försvagade snöflingan i Vita Huset.
Senast redigerad av Slottsherre 2017-08-03 kl. 10:00.
2017-08-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ovanligt med lite klarsyn hos en annars så fanatisk Trumpnisse. För jag utgår från att du vet att en oxe är en kastrerad tjur.
Ingen dum bild för den allt mer försvagade snöflingan i Vita Huset.

Han ser rätt sliten ut. viktnedgången har inte varit hälsosam. Han var säl-liknande förut men nu ser han ut som ett träd utan rötter. Hans förvirrade spökblick irrar efter hållpunkter ser mycket ihålig ut.

Hans lögner nu om Don Jr, om Mexiko, om Scouterna flera gånger om och vad mer?

Han kan inte förhandla med någon. Så han kommer inte att påverka på annat sätt genom att vara frånvarande på den politiska scenen.

I have the best people och är extremt bra på att förhandla och så är ju bara borta. Men ljuga kan han ju än.

Få se hur han reagerar nu när det här med utländskamutorjuristen är inkopplad. Mmm.
2017-08-03, 12:24
Medlem
Trump DISAPPROVE ligger nu på 60% alla polls vare sig republikanskt vänliga eller demokrat.

Ganska klart att folk börjar tröttna på honom, ljuger, pratar om saker ingen bryr sig om.

Att gå längre ut till högern varje dag kommer inte hjälpa eftersom det alltid finns 3-4 republikaner som kommer gå emot honom på det.
2017-08-03, 12:58
Medlem
The art of the deal är en kraft som han inte tog med sig in i presidentskapet. Återstår bara allt mer lögner och bisarra utspel.
2017-08-03, 12:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Är det Twitter?
Vet du inte det vid detta laget, så känns det som du har ignorerat allt du pratat om i tråden.
Det blir så när man är en sheeples och hoppar runt som en hoppetossa att försvar senast galenheten Trump hittat på.
Så är det lätt och missa en sak, då du är blockerad på vissa område.
Och mest av prestige kan jag tänka mig, blir så när man har fel så ofta men alltid ska försvara oavsett.

Trump kommer aldrig komma i närheten av Obamas siffror och på det sättet det går för honom nu.
Det är troligt att han kommer få bra sämre siffror än Bush den yngre i slutändan.
Men sista galenheten är inte gjord än, så vem vet ens om han får komma till mål.
2017-08-03, 12:59
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Trump DISAPPROVE ligger nu på 60% alla polls vare sig republikanskt vänliga eller demokrat.

Ganska klart att folk börjar tröttna på honom, ljuger, pratar om saker ingen bryr sig om.

Att gå längre ut till högern varje dag kommer inte hjälpa eftersom det alltid finns 3-4 republikaner som kommer gå emot honom på det.
Pretty much.
Det här RAISE-påhittet tex, som man var så exalterad över för bara ett par sidor sedan, är ju medvetet spel för galleriet... eller rättare sagt för dem som överhuvudtaget finns kvar i hemmalagets galleri? Krävs 60 kongressröster för att det ska gå igenom och kommer nog bli tveksamt om det ens får 50?
"W-winning!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in