Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Den där jävla CNN Jim Acosta har en sådan jävla jag vet allt attityd.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Det hela påminner mig om när nysvensken från Telemundo eller vad det var blev deporterad från en av Trumps presskonferenser. Detta var närmare två år sedan. Detta hade behövt göras igen. En presskonferens är till för att ställa frågor, inte för att hålla tal. Hålla tal har han all möjlighet att göra på CNN:s program.
Orkar inte längre följa amerikansk inrikespolitik i detalj. Men det där var löjligt patetiskt av Jim Acosta. Om nu CNN vill försöka lappa ihop deras sargade rykte kan de fan inte ha ideologer som beter sig som yrande schamaner på vita husets presskonferenser.

Dessutom hade Miller 100% rätt angående frihetsgudinnan. Rätt typiskt av nutida jänkare att vara så historielösa. De känner fan inte sitt egna jävla land, allt de babblar om nu är the second amendment och HBTQ crap.
Hon Sanders sköter för övrigt sitt jobb rätt bra.

Säkerligen bättre än pajasen Spicer, åtminstone i min smak.
En Trumpseger i propagandakriget: J.K. Rowling
tvingades be om ursäkt för en rad aggressiva tweets om Trump efter att de visat sig vara -- wait for it --
fake news.
Slutligen kan jag rekommendera PBS dokumentär om Trumps valseger -- "How Donald Trump won the election" -- som finns att tillgå på youtube. Även "The Divided States of America" -- om den ökade klyftan mellan D och R sedan Obamas valseger -- är mycket sevärd. PBS är jänkarnas svar på SVT, fast av mycket högre kvalitet. Vissa tycker ovanstående filmer har en "liberal bias", men jag tycker det var rätt ofarligt. De är hursomhelst ljusår från den propaganda och fake news som CNN pumpar ut.