2017-08-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Tålamod är en dygd
Vad jag har förstått så har det inkommit en del som avslöjar henne.
Det kommer säkert ut under dagen.

Har det framkommit ngt intressant under dagen?
Citera
2017-08-02, 20:09
Medlem
vonDunajewskans avatar
Tipslådan bekräftar: CH är på Böda, norra Öland.

...precis som många i tråden redan skrivit. Flera personer som jobbat/jobbar eller bott/bor på Öland har kunnat bekräfta detta, en del har erbjudit sig ordna foton på exakt dessa platser.

Undrar hur mycket de där resebiljetterna till Öland kostade CH.
Citera
2017-08-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Tipslådan bekräftar: CH är på Böda, norra Öland.

...precis som många i tråden redan skrivit. Flera personer som jobbat/jobbar eller bott/bor på Öland har kunnat bekräfta detta, en del har erbjudit sig ordna foton på exakt dessa platser.

Undrar hur mycket de där resebiljetterna till Öland kostade CH.
Det var kanske mamma Anne som fick lätta lite på plånboken i vanlig ordning.
Citera
2017-08-02, 22:10
Medlem
Jaha, där ser man.
Denna vaycayblä som hon packat och handlat sista minuten grejer till i flera veckar och som skulle vara långt långt bort och upptäcka världen på slutade alltså i Böda camping.

Tja, absolut inget fel att semestra i Sverige.
Jag tar gärna husbilen och drar till Stekenjokk, mest för att jag hatar folk och bara vill vara ifred.

Felet är att du ljuger om saker det inte behöver ljuga om. Varför gör du det Catrin? Ljuger om saker som är så enkel för oss att genomskåda?
Citera
2017-08-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
har hennes äldsta son någon sjukdom förresten? alltid mörka ringar runt ögonen osv :/

Han är otroligt mager också. Han ser inte ut att mår bra. Jag är orolig för att hon straffar fadern genom att inte ge sonen mat och omvårdnad, eller att hon är så störd att hon brister i det mest grundläggande som förälder gentemot denne son.
Citera
2017-08-02, 23:08
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Han är otroligt mager också. Han ser inte ut att mår bra. Jag är orolig för att hon straffar fadern genom att inte ge sonen mat och omvårdnad, eller att hon är så störd att hon brister i det mest grundläggande som förälder gentemot denne son.

Det har med det genetiska att göra.

Det blir lätt defekter så att säga (utan att nämna ordet rasblandning)
Citera
2017-08-03, 09:14
Medlem
Ingen verkar ha uppfattat att hon börjat blogga igen.

http://catrinhedlund.blogg.se/2016/n...g.html#comment
Citera
2017-08-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F

Herre jösses.. bara en sjuk människa har femhundrasjuttielva bloggar & instagramkonton. Vad är det som saknas där uppe? Allt?
Citera
2017-08-03, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F

Jag förstår verkligen inte vad hon vill uppnå med att byta blogg konstant. Eller tänker hon försöka ta sig in på blogg.se topplistan nu med alla sidvisningar? Dags att börja med unvis.it igen då.
Citera
2017-08-03, 09:31
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Jag förstår verkligen inte vad hon vill uppnå med att byta blogg konstant. Eller tänker hon försöka ta sig in på blogg.se topplistan nu med alla sidvisningar? Dags att börja med unvis.it igen då.

Jag tänker att bloggandet är förknippat med en förhöjd risk för återfall i brott.

Jag har svårt att se att någon av hennes bloggar någonsin fyllt en social funktion, hon har inget intresse av genuin förutsättningslös cybervänskap - det är antingen en massa tjafs om hennes kriminalitet, alternativt hjärtlösa emojis när hon emellanåt får en och annan trevlig och stöttande kommentar(som hon kanske själv står för, vad vet jag).

Jag tror det kliar i hennes fingrar, men inte efter att skriva.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-08-03 kl. 09:36.
Citera
2017-08-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat

Det var en vecka sedan som hon uppdaterade, verkar inte vara så seriöst Jag ställde en fråga igår men den visas inte än. Hon har väl fullt upp på Öland.
Citera
2017-08-03, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag tänker att bloggandet är förknippat med en förhöjd risk för återfall i brott.

Jag har svårt att se att någon av hennes bloggar någonsin fyllt en social funktion, hon har inget intresse av genuin förutsättningslös vänskap - det är antingen en massa tjafs om hennes kriminalitet, alternativt hjärtlösa emojis när hon emellanåt får en och annan trevlig och stöttande kommentar(som hon kanske själv står för, vad vet jag).

Det tror jag också. Skulle hon gå totalt incongnito så lär hon inte heller lura folk på pengar. Det känns som att hon har ett behov av att vara aktiv på sociala medier samtidigt som hon begår brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in