Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Försök sansa ert hat och er avsky så öppet. kanske PM sinsemellan? Det är extrakilon, det är röst, det är utseende, det är fitta, det är promiskiös, det är påhopp på hennes barn ja t o m JBs val av namn på sin son skall det mobbas om. Sen ondgör ni er också på JM för att hon anklagar sina barn för medverkan de barn ni själva hånar i tråden dagar och nätter och förevigt lämnar ut på nätet som skyldiga. Kom med dom utlovade karamellerna ist och fokusera inte så mycket på att göra er "roliga" på andras utseende. Sen skrivs det brev med t media från er där ni angriper pressen för vad dom orsakar familj o barn. Media är 1000 ggr mildare i sina kommentarer än vad ni är. Skärpning ni är pinsamma.
Om jag nu använder mig av JM:s vokabulär och kallar dig för IDIOT så ursäktar du mig väl? Du högaktar ju henne och allt hon presenterat hittills, som brev där hon inleder med att kalla någon för "idiot".
Jag kommenterade hur JM lät när hon ljög om när hon försökte muta häktesvakten, inget annat. Det är faktiskt nästan plågsamt att lyssna på henne. Hon överbetonar vissa ord, pratar som barnspråk - ja, hon låter ungefär som en programledare på Bollibompa som berättar sagor för småbarn, som anpassar rösten, språket och hur hon betonar orden utifrån det.
"Fitta, promiskuös, påhopp på barnen"? Vad fan får du det ifrån? Det är ju bara DU som skriver om det, och du som tog upp hennes pattar också.
Är du seriös när du jämför hur hon kastat sina barn till vargarna med när vi diskuterar fallet på nätet? Hon som försöker få ena dottern att framstå som psykfall och sonen som "otäck" och mördare, den "mamman" försvarar du?
"Hånar och lämnar ut"? Du hittar på, överdriver och feltolkar "mellan raderna".
För att du tror att du blir mer trovärdig då när du i själva verket inte har något att komma med i ditt patetiska, agressiva skygglapps-försvar av den kallblodiga Mördar-Johanna. Är det någon som har kränkt och hängt ut sina barn och svärson, så är det ju hon.
Frågan är varför du låtsas som att du inte förstår det?
Är inte konstigt alls om vi diskuterar om JB är inblandad, eller i vart fall vet hur det gick till - när det gäller Aki-mordet. Är inte så att det är en hemlighet att hon verkar veta mer än hon sagt.
Enligt dig är det tydligen FÖRBJUDET att diskutera JB:s eventuella inblandning. Gör man det så blir du skogstokig, kommer med lögner och personangrepp.
DET är inte lite skumt.
Det är MYCKET skumt.
Skärpning Du pinsamma.