2017-08-02, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gilgamesheposet
Såg allsång på Skansen där Lisa spelade. Hon har gått upp mycket i vikt eller var det den säckiga klänningen! Är hon deprimerad men hon såg frisk ut.

Gått upp i vikt ?
Hon såg faktiskt gigantisk ut.
Hoppas det var klädernas fel !
Blev lite chockad. Inte så länge sedan jag såg henne smal !!
Citera
2017-08-02, 14:02
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Såg allsång på Skansen där Lisa spelade. Hon har gått upp mycket i vikt eller var det den säckiga klänningen!

Är hon deprimerad men hon såg frisk ut.
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Ja, hon var kraftigare än vad jag sett tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Gått upp i vikt ?
Hon var ju ganska rund om ansiktet också, så enbart klädvalet tror jag inte på.

Jag kom nästan att tänka på om hon skulle kunna äta kortison eller liknande, då drar man väl inte sällan på sig några extrakilon och blir lite plufsig även i ansiktet. Samma sak gällande t.ex. många antidepressiva läkemedel, att det kan leda till en snabb viktökning. Därmed inte sagt att varken det eller kortison är fallet för Lisa... men tanken slog mig spontant.
Senast redigerad av emma80 2017-08-02 kl. 14:05.
Citera
2017-08-02, 14:33
Medlem
fredrikdenstores avatar
Utan tvekan har hon gått upp i vikt. Hon var ju bred som en ladugårdsdörr över röven.
Citera
2017-08-02, 23:21
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Såg allsång på Skansen där Lisa spelade. Hon har gått upp mycket i vikt eller var det den säckiga klänningen! Är hon deprimerad men hon såg frisk ut.
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Gått upp i vikt ?
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hon var ju ganska rund om ansiktet också, så enbart klädvalet tror jag inte på.

Jag kom nästan att tänka på om hon skulle kunna äta kortison eller liknande, då drar man väl inte sällan på sig några extrakilon och blir lite plufsig även i ansiktet. Samma sak gällande t.ex. många antidepressiva läkemedel, att det kan leda till en snabb viktökning. Därmed inte sagt att varken det eller kortison är fallet för Lisa... men tanken slog mig spontant.

Lisa Nilsson har aldrig varit pinnsmal utan tvärtom bejakat sina former. Innan hon slog igenom som sångerska så satsade hon på att bli dansare och gick bland annat på Balettakademin. I äldre intervjuer har hon pratat om att det var hård press för henne att hålla kroppen i det skick som krävdes av en yrkesdansare, därav att hon istället kom att satsa mer på sången.

Så vikten har pendlat genom åren men nu verkar hon ha nått en all time high.
Jag fick dock intrycket att hon verkade harmonisk, välmående och trygg i sig själv så jag tror inte att det handlar om nån depression eller sjukdom. Snarare hennes livsnjutartendenser som fått gå lite överstyr...

Kläderna är en annan historia. Hon har länge klätt sig tantigt och märkligt. En duktig stylist hade inte skadat.
Citera
2017-08-03, 11:41
Medlem
Lisa är vacker oavsett storlek.
Citera
2017-08-04, 08:51
Medlem
Jag hade hoppats att hon skulle ha ett par tajta skinnbrallor på sig
Citera
2017-08-05, 21:38
Medlem
Wandras avatar
Tjock, mullig eller smal, who cares?

Hon är en av Sveriges bästa sångerskor.
Citera
2017-08-06, 18:08
Medlem
godboys avatar
Citat:

Ja, jag såg det med. Hon såg ut att ha gått upp stadigt i vikt. Har hon varit på turné och haft svårt att hålla kosten? Jag fattar att det kan vara jobbigt. Hoppas hon får ordning på kilona, varken bra för utseende eller hälsa.
Citera
2017-11-18, 10:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Hon ser mer o mer sleten ut, nu i Nyhetsmorgons studio o pratar om Rikard Wolffs bortgång.

Har hon problem med vinet? Får sådana vibbar.

Det är Lisa Ekdahl som är i Nyhetsmorgon...
Citera
2017-11-18, 10:52
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är Lisa Ekdahl som är i Nyhetsmorgon...
Ja
Citera
2017-12-16, 10:00
Medlem
Lisa har hela tiden försvarat Billy Butt, som snart söker rättvisa för elfte gången enligt intervju.

Nu är han säker på att han frias.

https://m.youtube.com/watch?v=8lJabID3gIs
Citera
2017-12-21, 15:15
Medlem
Efter att ha sett avsnittet med henne Jills Veranda och en hel del twitter som bara kan skrattas åt, hon verkar vara ganska enformigt dumskallig innanför det där enormt stora pannbenet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in