2009-02-27, 18:37
  #1
Medlem
Sitter just nu o kollar på SVT:s program Gokväll och där är den
ljuvliga och skönsjungande Lisa Nilsson med. Just nu sjunger hon
och hon låter precis som förr när hon sjöng "Himlen runt hörnet".
Men vad gör hon nu för tiden mer än att sjunga?
Och så betackar jag mig för inlägg från smårunkande fjortispojkar
som fått för sig att dom lägrat henne.
__________________
Senast redigerad av Pojken2 2009-02-27 kl. 18:40.
Citera
2009-02-27, 19:05
  #2
Medlem
hängballens avatar
Billy Butt var det som hittade henne och alla vet väl hur kontrakten skrevs med honom
Citera
2009-02-27, 20:54
  #3
Medlem
johnjohns avatar
Jag vill också hångla med Lisa.
Citera
2009-02-27, 23:04
  #4
Avslutad
Å fan.. sjöng hon "himlen runt hörnet"?
Citera
2009-02-28, 00:47
  #5
Medlem
En fruktpizzas avatar
.....

Jag arbetade tillsammans med Lisa Nilsson på en julbordsshow för några år sedan, och jag kan lätt säga att min ursprungligt goda bild av henne kom på skam. Hon skötte sitt uppträdande ytterst professionellt som alltid. Men sen...efter hennes spelning...så var det dags för en helt galen efterfest - med fri bar!

Från att ha varit nästintill pryd i sin framtoning så släppte alla hämningar med ett stort brak. Hon kröp aprak runt på golvet - bland arrangemangets betalande gäster - med sin rejält tilltagna ändalykt i vädret. Och som grädde på moset hade hon ett par gråvita stringtrosor som satt ungefär två decimeter ovanför byxans övre del... (vart är spy-smiliesen när man som bäst behöver den?)

Inte nog med det, utan hon råhånglade med minst tre stycken skäggiga universalpiercade ofräscha killar som arbetade med arrangemangets ljud och ljus. Allt detta skedde alltså under tiden då hon var mitt inne i en relation med sin förra man.

Det som var så tydligt med hennes festande som gick överstyr, det var hur ledsen hon såg ut att vara. Sminket hade sett sina bästa timmar, och Lisa såg mera ut som en felorienterad tvättbjörn i ansiktet. Här kan man alltså inte tala om någon himmel runt något hörn...

.
Citera
2009-07-13, 13:55
  #6
Medlem
Någon som vet mer om hennes Skånska rötter på mors sidan ?
Träffade hennes kusin för många år sedan i Perstorp.
Citera
2009-07-13, 14:19
  #7
Medlem
Alltid undrat vad människan har levt på under alla år. Himlen runt hörnet är snart 20 år sen. Såg just på Wikipedia att hon släppt 4 album till men dom kan ju inte ha sålt nått alls. Var får hon pengar ifrån ?
Citera
2009-07-13, 14:30
  #8
Medlem
Hon har i alla fall ett par rejäla behag som det kan vara svårt att slita blicken ifrån
Citera
2009-07-13, 14:49
  #9
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Hon har i alla fall ett par rejäla behag som det kan vara svårt att slita blicken ifrån
Citera
2009-07-13, 15:11
  #10
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Jag arbetade tillsammans med Lisa Nilsson på en julbordsshow för några år sedan, och jag kan lätt säga att min ursprungligt goda bild av henne kom på skam. Hon skötte sitt uppträdande ytterst professionellt som alltid. Men sen...efter hennes spelning...så var det dags för en helt galen efterfest - med fri bar!

Från att ha varit nästintill pryd i sin framtoning så släppte alla hämningar med ett stort brak. Hon kröp aprak runt på golvet - bland arrangemangets betalande gäster - med sin rejält tilltagna ändalykt i vädret. Och som grädde på moset hade hon ett par gråvita stringtrosor som satt ungefär två decimeter ovanför byxans övre del... (vart är spy-smiliesen när man som bäst behöver den?)

Inte nog med det, utan hon råhånglade med minst tre stycken skäggiga universalpiercade ofräscha killar som arbetade med arrangemangets ljud och ljus. Allt detta skedde alltså under tiden då hon var mitt inne i en relation med sin förra man.

Det som var så tydligt med hennes festande som gick överstyr, det var hur ledsen hon såg ut att vara. Sminket hade sett sina bästa timmar, och Lisa såg mera ut som en felorienterad tvättbjörn i ansiktet. Här kan man alltså inte tala om någon himmel runt något hörn...

.

Vem är du att döma ??. Att hon hade en relation vid den tiden behöver inte betyda någonting. Hört talas om fria förhållanden ??. Avslutningsvis skulle jag få allt annat än spykänslor vid åsynen av en del av Lisas stringklädda stjärt. Troligen skulle det istället bli en spontan "pirrning som åtföljs av en resning" i ett organ som finns mellan benen.
Citera
2009-07-13, 15:57
  #11
Medlem
Public Enemys avatar
Jag stötte på henne för några år sedan, och man kan väl konstatera att hon inte borde dricka - i alla fall inte offentligt, för hon blev bra packad och jobbigt högljudd.
Citera
2009-07-13, 17:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag stötte på henne för några år sedan, och man kan väl konstatera att hon inte borde dricka - i alla fall inte offentligt, för hon blev bra packad och jobbigt högljudd.
Jag var på en fest med henne
i Östersund och mobilnätet
hade pajat i Jämtland så jag
gav henne en kvarting och sen
bad jag henne SKRIKA från balkongen
till Åre där min bror åkte pulka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in