2017-08-02, 11:20
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Frågan är ju plötsligt om Stigs självmord egentligen var något annat. Vad är oddset för att mannen begår självmord och frun fem år senare blir mördad på öppen gata?

En tysk kvinna som invandrar från Ryssland och blir mördad. En svensk man som slutar sina dagar som Cats Falck. Det luktar DDR-byk.
Citera
2017-08-02, 11:21
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilians
Där ser jag också bara 2 av 3.

Är du ett "kriminellt" svin som jag?

Vi kanske kan lösa fallet, må hon vila i frid.

Men det kanske är en jävel där som blockar andra kriminella som är kriminell själv.

Nu jävlar ska jag har alla 3 namnen för nu blev det spännande.
Senast redigerad av Kozitas 2017-08-02 kl. 11:23.
Citera
2017-08-02, 11:22
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
En tysk kvinna som invandrar från Ryssland och blir mördad. En svensk man som slutar sina dagar som Cats Falck. Det luktar DDR-byk.

Nåt säger även mig att dem hade med en del starka krafter att göra, politiskt eller kriminella människor där dem kanske lånat pengar eller på annat vis stört den aktiva rörelsen så att säga.

Kan du se hennes profilbild?

Och alla 3 likes?
Citera
2017-08-02, 11:24
Medlem
juttes avatar
Citat:
Det finns en man, 64 år, som är väldigt aktiv i att gilla hennes bilder på fb. Vad tror vi om honom?
Denne man återfinns på lexbase när man googlar, har dock inget konto där så jag kan inte ladda ner domen
Citera
2017-08-02, 11:24
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Det finns en man, 64 år, som är väldigt aktiv i att gilla hennes bilder på fb. Vad tror vi om honom?
Jag ser bara några stycken bilder, endast två av dom är 'gillade' av en medelålders man, han kan inte ens skruva ihop jyskmöbler, verkar inte vara någon som springer på återvinningsstationer och stabbar snälla tanter. edit: fast iofs, skriver man ett sånt inlägg för att man är inkompetent så kanske man är mentalt instabil.

Tvivlar på att hon haft GM som vän på facebook, troligen är det någon hon haft dåliga vibbar för ända sedan maken försvann.
Senast redigerad av nudebrainsurgeon 2017-08-02 kl. 11:26.
Citera
2017-08-02, 11:25
Medlem
leifi.plomeross avatar
Citat:
Även jag tror att det är han
Citera
2017-08-02, 11:27
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Varför tycker du det tyder på något annat än kniv? Kniv får nog sägas vara det vanligaste stickvapnet som använts vid mord. Eller vad tror du det spetsiga tillhygget är? En säkerhetsnål?
Ett kebabspett är standard idag. Häng med lite.
Citera
2017-08-02, 11:27
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Där ser jag också bara 2 av 3.

Länk till hennes fb?
Citera
2017-08-02, 11:29
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Kan du skicka alla namn på henne profilbild?

Jag kan nämligen inte se alla 3 likes enbart 2/3.
Kan detta röra sig om en extremt lättkränkt man, med låg impulskontroll, som sett svart efter att kvinnan nobbat honom eller slagit upp förhållandet?
Citera
2017-08-02, 11:34
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Kan detta röra sig om en extremt lättkränkt man, med låg impulskontroll, som sett svart efter att kvinnan nobbat honom eller slagit upp förhållandet?

Nej jag tror att hon haft fiender kvar efter sin mans död och gubben som är misstänkt har väl tänkt att jävla kärring jävel om jag ändå ska dö pga min ålder så ska du ner med mig.
Citera
2017-08-02, 11:36
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Länk till hennes fb?

https://www.facebook.com/lena.asberg.3
Citera
2017-08-02, 11:37
Medlem
Alpha00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
Denne man återfinns på lexbase när man googlar, har dock inget konto där så jag kan inte ladda ner domen

Reij* *lavi Niittyvu*pi*
* = o

Från lexbase, strafföreläggande:
Datum:
2015-05-12

Åklagarmyndigheten:
Åklagarkammaren i Uppsala

Brott:
Brott mot lagen om förbud beträffande knivar och andra farliga föremål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera