Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Varför skriver du ut JBs namn, bluddra gärna tack du bluddrar ju männen. T ex MOHAMMAD RAJABI
Driver du med mig? Skrev så här:
Mohammad Rajabi är det nu kända redskapet till henne.
Han har erkänt sitt bestialiskt utförda uppdrag.
Han förtjänar att få livstid för det han gjort, anser jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Jag har svarat på detta redan och vill gärna ha en kommentar på nedanstående inlägg. Hur länge orkar du smita ifrån debatten? Ducka är fegt likaså att lämna ut en 20-åring med ett barn likaså hennes JJ pga något en mördare påstår. Fahlander har t media sagt att man gällande dessa två är milsvägar ifrån ett åtal. Du håller inte med?
Snälla söta rara svara

Du har inte svarat på mitt inlägg eller det jag tog upp.
Är det "fegt att lämna ut en 20-åring med barn likaså hennes JJ"?
Vad tycker du om att hennes mamma försökte få JB att ta på sig flyktingsexet då, var det modigt gjort? Vad tycker du om att JM försökte skylla GM-mordet på sin son, var det modigt? Eller att hon ville muta barnen till att ta på sig mordet. Modig, frigjord och häftig kvinna, eller hur?
Du försvarar det fegaste kräket av alla - JM - ändå kallar du andra för "fega", det rimmar illa.
Nåväl, det är ditt problem.
Förstår inte riktigt vad det är du vill att jag ska kommentera? RM:s historia som är andrahandsuppgifter från en upphetsad JJ som verkar vilja imponera och kanske överdriver och lägger till en smula? Som av naturliga skäl inte vill berätta EXAKT hur det gick till. Dock så är det mycket intressant att han ens fört detta på tal, din käre JJ.
Det är ju heller inte enbart MR:s uppgifter som talar i denna riktning.
DB:s flickvän TC hör JB säga till JJ att "inte prata om det där" och hon uppfattade att det handlade om Akis död. JB skämtar och säger till JJ "släpp det".
TC frågar sen DB om det här och då säger han att JJ och JB var med på Granliden och sen säger han att; "jävligt jobbigt att de berättade det för honom för då är det någonting som han måste hålla inom sig."
TC har verkligen inget att vinna på att ljuga, inget att vinna på det hon berättar, snarare tvärtom.
Så ja, jag anser att det var helt rätt att anhålla dessa två som delaktiga i mordet, då mer än ett vittnesmål går i samma rikting. Och, jag tror faktiskt helt säkert att allt detta kommer att lösa sig.
Bevis kan dyka upp, vissa kommer att börja prata. Allra mest så kommer nog JM att börja prata när hon förstår att hon är körd. Då avslöjar hon sina medhjälpare och skyller allt på dem.
Sin vana trogen. Ge barnen skulden.