2017-07-31, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Just så. Försökte förklara det i mitt lååånga inlägg. 😉 De har totalt tagit sig vatten över huvudet. Tror inte föräldrarna hade någon aning om vad de drog igång och vad som krävs. Sociala medier är som en växande orm med tio huvuden. Om man inte vet hur man ska domdera den, kommer den till sist att sluka dig. 😈

Såg inte ditt förrän nu, förlåt 😇
Citera
2017-07-31, 21:13
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Såg inte ditt förrän nu, förlåt 😇

Neej, det var inte så jag menade! Ingen anklagelse 😂 Blev bara glad att nån annan tyckte som jag. 😜
Citera
2017-07-31, 21:14
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Dessa admins man undrar ju om de verkligen haft en genuint intresse av att hitta P eller vill dem förverkliga sig själva?
Klart med 20 000 medlemmar måste man faktiskt ha i tanken att folk kommer att ställa frågor som kan upplevas obekväma.
Klarar man inte det skall man inte ta rollen som admin.

Någonting av det mest märkliga är, att det var 14000 och så var det 14-15 bossar! De avtog i tkt med medlemsantalets ökning!
Citera
2017-07-31, 21:16
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
nu är jag ikapp phuuu

det som slår mig är vilken häftig reaktion det blev på att några mumlade om skattemyndigheten ,en öm tå ?
en sådan reaktion förväntas väl bara om man inte har rent mjöl i påsen.

Japp! 😂 Om allt är ärligt och ansvarsfullt gjort så varför bry sig om lite "trams" på flashback?
Citera
2017-07-31, 21:17
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Japp! 😂 Om allt är ärligt och ansvarsfullt gjort så varför bry sig om lite "trams" på flashback?
precis vad jag tänker
du visste inget om grödor ?
jag tänker att nu borde det börja skördas i väskornas närområde ,jag tror vi får en lösning snart
Citera
2017-07-31, 21:18
Medlem
Citat:
nu är jag ikapp phuuu

det som slår mig är vilken häftig reaktion det blev på att några mumlade om skattemyndigheten ,en öm tå ?
en sådan reaktion förväntas väl bara om man inte har rent mjöl i påsen .

en viktigare fråga ,någon som vet när man brukar skörda rapsfält ? alltså ungefär är det dax nu vid den här tiden på året ?

Finns det rapsfält där?
Citera
Medlem
Finns det någon mellanSverigebonde härinne som kan säga när han tänker skörda sin rapsodling?
Citera
Medlem
Citat:
En vän till mig har under dagen försökt gå med i gruppen hitta Patrik, den avslogs förmodligen och sen sökte hon igen.
Nu är hon blockad. Så oseriöst hon har inte tidigare varit medlem eller kommenterat något. Vad är det för fasoner egentligen? Hon är genuint intresserad av att hjälpa till och blir blockad utan anledning. HÄRSKARFASONER! Vill ni ha hjälp eller inte? Hon hade även swishat 200:- och nu är hon inte värd att ens gå med i gruppen.

Ärligt talat så förstår jag inte varför Patriks försvinnande får så mycket uppmärksamhet. Det finns ju fler människor som är försvunna som man inte ägnar en tanke......eller iallafall inte i de måtten mätt som man gör med P.
Citera
Medlem
Citat:
nu är jag ikapp phuuu

en viktigare fråga ,någon som vet när man brukar skörda rapsfält ? alltså ungefär är det dax nu vid den här tiden på året ?
Skrev om det i morse
Dags när som helst skulle jag tro
Citera
2017-07-31, 21:21
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Finns det rapsfält där?

ja enligt tidigare
https://www.flashback.org/sp61360430

Citat:
Det ser ut att vara dags att skörda här i Hallsberg när som helst. Speciellt raps fälten ser klara ut
Citera
2017-07-31, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Hon pratade helt rekordeligt om honom,inget nedlåtande på något sätt,bara att han känslomässigt var trött och ville hem till sitt gamla vanliga liv.
Han saknade bland annat sin bästa kompis som bor i Malmö med sin flickvän.
Tror det var den killen som han hedrade på studenten , det videoklippet, om du vet vad jag menar, vet inte om du sett det. ?
Det går ju dåligt ihop med jobbsökande mm i Falun ?
Om han längtade hem borde han väl sökt jobb i Malmö
Citera
2017-07-31, 21:25
Medlem
Citat:
nu är jag ikapp phuuu

Raps brukar skördas bl.a i början av Augusti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in