Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Har du inte förstått att det framkommit vissa uppgifter som gör att det inte är speciellt svårt att komma till slutsatsen att tro JB vet mer om mordet och att JJ kan vara inblandad och även kanske hon själv?
Jag valde att radera det ointressanta, det som bara handlar om mig. Kvar vart en mening i ett wall of text inlägg.

Svar får du nedan på din mening.
Citat:
Ursprungligen postat av
joannaw
Att det inte är lätt för barnen förstår jag verkligen. De är så unga och har hamnat i något de inte bett om. Nu är jag inte så insatt på det tekniska och så att jag knappt kan gissa om de är inblandade. Men min känsla är isåfall att de kanske bara vet om saker och har hållit tyst. Även om det inte är det ultimata kan jag då förstå dem. Oavsett är mamma mamma och det är inte lätt att veta vad man ska göra förstås.
Nej inte lätt någonstans och synd nog måste dom orka. Det finns inget tekniskt bara ett utpekande från MR i ett förhör sent jan el feb 2017. Han kommer med en historia där han säger att JJ tagit aki av daga genom att ro ut i båt med aki och där tryckte JJ enligt rajabi ner finnen i vattnet. På en meters djup, känns mega otroligt för JJ att hålla handen om nacken på aki och doppa ner den fullvuxne mannen i hjälmaren där aki lätt kan stå för trampa vatten är inte aktuellt på det grunda vattnet. Därtill säger åk att aki omöjligt kan ha dränkts i hjälmaren med så få kiselalger utan måste dränkts i annat vatten. Men ändå haffar man dessa tre, JJ, JB och DB fast åk inte själva köper MRs historia. Allt för en enda anledning och det är för att få dessa tre skall vittna som medmisstänkta och på så vis får deras förhör läsas upp i rätten, det får inte göras om dessa vittnar som abhöriga. Fulspel!