2017-07-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Att hitta på pranks och att inte kunna se sig om efter en informationstavla på en tågstation är ändå lite skillnad... eller fråga någon om hjälp. Strax innan kunde han ju fråga kvinnan om hjälp med telefon.
Gick det så snabbt utför med depression/psykos då är det här något väldigt exceptionellt - kanske tom världens story!!

Du vet ju att en informationstavla ändrar sig ju hela tiden, men när inte Malmö dök upp på lång tid borde han ha frågat någon., (och då insett sitt misstag...)men jag vet utifrån någon jag känner med problematik, att fråga gör man bara sin mamma typ,så jag säger det igen.!
Det vãrsta som kunde hända Patrik, är att mobilen inte funkade.Tror han som person i ett kritiskt lãge, hade behövt sin mamma, för att kunna lotsats tillbaka till station på tryggt sätt....
för att med hjãlp av henne i luren kunnat inhandla ny biljett osv.
Senast redigerad av evaveva 2017-07-31 kl. 20:35.
Citera
2017-07-31, 20:32
Medlem
Antalet medlemmar sjunker så sakteliga...
Och en färre admin (7st)
Senast redigerad av mot-alla-odds 2017-07-31 kl. 20:36.
Citera
2017-07-31, 20:38
Avslutad
En vän till mig har under dagen försökt gå med i gruppen hitta Patrik, den avslogs förmodligen och sen sökte hon igen.
Nu är hon blockad. Så oseriöst hon har inte tidigare varit medlem eller kommenterat något. Vad är det för fasoner egentligen? Hon är genuint intresserad av att hjälpa till och blir blockad utan anledning. HÄRSKARFASONER! Vill ni ha hjälp eller inte? Hon hade även swishat 200:- och nu är hon inte värd att ens gå med i gruppen.
Citera
2017-07-31, 20:47
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
En vän till mig har under dagen försökt gå med i gruppen hitta Patrik, den avslogs förmodligen och sen sökte hon igen.
Nu är hon blockad. Så oseriöst hon har inte tidigare varit medlem eller kommenterat något. Vad är det för fasoner egentligen? Hon är genuint intresserad av att hjälpa till och blir blockad utan anledning. HÄRSKARFASONER! Vill ni ha hjälp eller inte? Hon hade även swishat 200:- och nu är hon inte värd att ens gå med i gruppen.

Swishade hon utan medlemskap? Söker någon dit i detta läge misstänks de säkert komma härifrån eller vara våra bekanta!
Citera
2017-07-31, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Swishade hon utan medlemskap? Söker någon dit i detta läge misstänks de säkert komma härifrån eller vara våra bekanta!

Japp hon följde gruppen när den var offentlig, men ville inte bli medlem i den på grund av hennes arbete. Så hon swishade utan medlemskap. Om dem ser på hennes profil vad hon arbetar med så tror jag inte de tror att hon kommer härifrån.... därför så konstigt.
Citera
2017-07-31, 20:53
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Antalet medlemmar sjunker så sakteliga...
Och en färre admin (7st)
Ja, nu är hon som var beredd att åka från Malmö till Grängesberg, för att banka på dörren hos en person som sett "Patrik", borta ur ledningen
Citera
2017-07-31, 20:54
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Japp hon följde gruppen när den var offentlig, men ville inte bli medlem i den på grund av hennes arbete. Så hon swishade utan medlemskap. Om dem ser på hennes profil vad hon arbetar med så tror jag inte de tror att hon kommer härifrån.... därför så konstigt.

Sekten är säkert snart inte bara sluten utan slut!
Citera
2017-07-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Du vet ju att en informationstavla ändrar sig ju hela tiden, men när inte Malmö dök upp på lång tid borde han ha frågat någon., (och då insett sitt misstag...)men jag vet utifrån någon jag känner med problematik, att fråga gör man bara sin mamma typ,så jag säger det igen.!
Det vãrsta som kunde hända Patrik, är att mobilen inte funkade.Tror han som person i ett kritiskt lãge, hade behövt sin mamma, för att kunna lotsats tillbaka till station på tryggt sätt....
för att med hjãlp av henne i luren kunnat inhandla ny biljett osv.
Vi får helt enkelt enas om att vi är oeniga i frågan om vad en 22-åring bör klara av 😊
Jag hade kanske tänkt som dig ifall det hade funnits en lång historik med psykiskt dåligt mående och panikångestattacker. Men att från att fungers bra på tåget till att minuter senare vara fullständigt mentalt utslagen får jag inte ihop. Såvida han inte knaprat piller på resan?
Citera
2017-07-31, 20:57
Avslutad
Mitt första inlägg i denna tråd:
Inte hängt med i alla turerna här, men iom att jag lagt in i min signatur om försvunne Patrik här och där bl. a hänvisar till Facebook- sidan om försvunne Patrik så undrar jag nu om jag i min signatur här på Flashback borde ta bort länken som går till nämnda Facebook- sida?
Det mest önskvärda är och vore ju om Patrik kunde hittas?
Det tror jag även att Patriks föräldrar tycker.
Citera
2017-07-31, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Sekten är säkert snart inte bara sluten utan slut!

Dessa admins man undrar ju om de verkligen haft en genuint intresse av att hitta P eller vill dem förverkliga sig själva?
Klart med 20 000 medlemmar måste man faktiskt ha i tanken att folk kommer att ställa frågor som kan upplevas obekväma.
Klarar man inte det skall man inte ta rollen som admin.
Citera
2017-07-31, 21:06
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Klart med 20 000 medlemmar måste man faktiskt ha i tanken att folk kommer att ställa frågor som kan upplevas obekväma.
Klarar man inte det skall man inte ta rollen som admin.

Just så. Försökte förklara det i mitt lååånga inlägg. 😉 De har totalt tagit sig vatten över huvudet. Tror inte föräldrarna hade någon aning om vad de drog igång och vad som krävs. Sociala medier är som en växande orm med tio huvuden. Om man inte vet hur man ska domdera den, kommer den till sist att sluka dig. 😈
Citera
2017-07-31, 21:07
Medlem
zippzons avatar
nu är jag ikapp phuuu

det som slår mig är vilken häftig reaktion det blev på att några mumlade om skattemyndigheten ,en öm tå ?
en sådan reaktion förväntas väl bara om man inte har rent mjöl i påsen .

en viktigare fråga ,någon som vet när man brukar skörda rapsfält ? alltså ungefär är det dax nu vid den här tiden på året ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in