2017-07-31, 10:05
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det är ju bara en "samåkningsgrupp!"
"Stockholmsgruppen" var ju tvungen, att stängas ned!

ok men jag ser att dom flesta "tunga" namnen är medlemmar .även en del utkastade
Citera
2017-07-31, 10:06
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Under natten måste detta inlägg( "mer info i morgon) kommit tillbaka. Jag såg det inte fram till kl 2.30...

Nu sitter de säkert internt i chatgrupp och diskuterar vad/hur vilken info som ska ges ut.

Edit: jag menade

för mig va det synligt hela tiden och sist jag kollade va kl 03:30.
Senast redigerad av zippzon 2017-07-31 kl. 10:08.
Citera
2017-07-31, 10:10
Medlem
P kanske har meddelat sig att han är ok o vill bli lämnad i fred. Önsketänkande troligtvis men blir inte lätt för gruppen att förhålla sig till för då är det liksom slut på viktighetsfaktorn 😖
Citera
2017-07-31, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Jag citerar tågkvinnans dotter som skrivit denna kommentar i MP

"Min mamma satt i samma vagn på tåget och säger att Patrik inte hade blommiga skor.
Skorna såg helt nya ut och var brun/beige. Hon tyckte mössan var mörkgrå"

Jag antar att vi kan utgå ifrån att det är sant.
De blommiga kanske gått sönder och är kastade.
Fattar inte hur pappa J kan gå ut med att han vet vad P hade på sig.
Eller så kanske P var tvungen att skcika en daglig rapport om dagens image
Citera
2017-07-31, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Edit: jag menade

för mig va det synligt hela tiden och sist jag kollade va kl 03:30.

Vad märkligt. 🤔
Citera
2017-07-31, 10:16
Medlem
zippzons avatar
Tada
Citat:
Hej, Alla medlemmar
Vill bara informera om varför vi ändrat från offentlig till sluten grupp.
Vi i admin har under längre tid blivit utsatta av en mycket sjuk person som har både skapat troll i Hitta Patrik och skapat hemska grupper/ sidor och falska profiler under en väldigt lång tid, vi har därför beslutat att fortsätta med en sluten grupp under en tid framöver. Vi kommer sedan göra en ny utvärdering, för att sedan se hur vi går vidare. Vi är medvetna om att ni då inte kommer kunna dela inlägg som tidigare, men det är vi beredda att ta, just nu. Vid sök så kan alla gå in på Missing Peoples sida och dela där.
Anhöriga till Patrik mår väldigt dåligt, vilket är helt förståeligt. Idag kommer inga trådar att vara öppna för kommentarer och vi funderar nu på att bara vara en informationsbank utåt.
Patrik är fortfarande försvunnen, så vi hoppas att ni alla fortsätter och letar samt kommer på organiserade sök, så Patrik hittas.
Citera
2017-07-31, 10:16
Avslutad
Jag tror han hittats avliden, men eftersom
gruppen fokuserat hela tiden på att han är i liv, så vet man inte riktigt hur man ska gå ut med det.

Liksom denna sekt som blivit något utöver det vanliga skriver nog inte bara : P har hittats avliden. Tack för all hjälp.
Vi lämnar ingen vidare information...

Blir ju lite galet om han nu hittats död i Hallsberg och varit död sen länge och
admins och föräldrar har jagat upp folk
att han setts i hela landet....

Men någon borde läckt något om nu han har hittats avliden....
Citera
2017-07-31, 10:20
Medlem
Citat:
Hej, Alla medlemmar
Vi i admin har under längre tid blivit utsatta av en mycket sjuk person som har både skapat troll i Hitta Patrik och skapat hemska grupper/ sidor och falska profiler under en väldigt lång tid, vi har därför beslutat att fortsätta med en sluten grupp under en tid framöver. Vi kommer sedan göra en ny utvärdering, för att sedan se hur vi går vidare. Vi är medvetna om att ni då inte kommer kunna dela inlägg som tidigare, men det är vi beredda att ta, just nu. Vid sök så kan alla gå in på Missing Peoples sida och dela där.

Anhöriga till Patrik mår väldigt dåligt, vilket är helt förståeligt. Idag kommer inga trådar att vara öppna för kommentarer och vi funderar nu på att bara vara en informationsbank utåt.
Patrik är fortfarande försvunnen, så vi hoppas att ni alla fortsätter och letar samt kommer på organiserade sök, så Patrik hittas.

Läste det också precis. Snacka om att göra folk nyfikna o oroliga för ingenting
Citera
2017-07-31, 10:22
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Hej, Alla medlemmar

Ja det blir ju jävligt svårt att dela en efterlysning i en sluten grupp som sagt så detta är nog slutet på "sekten" .

och ingen kommentar varför vissa har fått foten/slutat !
Citera
2017-07-31, 10:24
Medlem
Såklart stängde admin i gruppen av kommentarafältet till inlägget så man inte kan kommentera om hur onödigt inlägget igårkväll var..
Citera
2017-07-31, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Läste det också precis. Snacka om att göra folk nyfikna o oroliga för ingenting

Precis lagom tajming då de skulle redovisa swish 😂

Nåja det är väl inte det som ligger bakom får vi hoppas. Bättre man stänger Hp tråden om man agerar så här.
Citera
2017-07-31, 10:28
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Tada

Många Facebookgrupper med sån här typ av inriktning verkar bli utsatta för aggressiva troll.
Den gamla Hailey gruppen, som nu heter svenska fall, blev ju jätte utsatta ett tag där med en del hot verkade det som.
Man kanske skulle göra en Patrik tråd i den gruppen istället, aldrig gillat HP gruppen så är inte medlem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in