2017-07-31, 15:46
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Något namn på någon skapare av den sidan? Eller någon aktivitet medlem på den sidan etc..?

Skaparna angavs inte!
Det stod, att de var några "Flashbackare," som diskuterat via meddelanden och kommit överens om, att starta en grupp!
Jag skrev rätt nyligen, att gruppen anmälts.
Vad jag sett finns inte "nidbloggen" heller kvar!
Citera
2017-07-31, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Ja nämnas skall att när den där "R*a var ute med sin hund i början på sökveckorna såg hon en manlig figur (han såg Inte ut som Patrik) stå mitt på.en åker tittandes neråt.... där grödan växt upp till viss del.
Vad farao gjorde han därute.??
Har också varit orolig sen dess omkring åkrarna.....
Plockade vildhavre kanske? Med paus just då och skrev sms kanske, därav tittandes neråt?
Citera
2017-07-31, 15:49
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
OK, hittade henne inte när jag sökte på namn bland medlemmarna.

Intressant att rapsfälten verkar vara på gång att skördas, har haft dåliga vibbar kring dem

Det kanske går bättre om Du söker på enbart förnamnet! Testa!
I går eller i natt skrev någon, att han / hon hittade "Utropstecknet" när han / hon sökte på efternamnet!
Citera
2017-07-31, 15:52
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Ja nämnas skall att när den där "R*a var ute med sin hund i början på sökveckorna såg hon en manlig figur (han såg Inte ut som Patrik) stå mitt på.en åker tittandes neråt.... där grödan växt upp till viss del.
Vad farao gjorde han därute.??
Har också varit orolig sen dess omkring åkrarna.....

Eva! Nu behöver vi inte nämna alla, som INTE verkar vara eller se ut, som Patrik!
Citera
2017-07-31, 15:55
Medlem
Citat:
Nej. *nnik* *min*photo T... är inte längre med i gruppen! Varken som medlem eller admin.. (givet om man inte är medlem förvisso...&#128514

Redan skrivit svar på det här innan men jo, hon är medlem i gruppen men klev av som admin av fri vilja igår kväll. Inte utkastad alltså.
Citera
2017-07-31, 15:55
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Bara en informationsbank utåt??

Kul för de som skänkt pengar. "Nu har vi fått era pengar. Behöver inte er längre!"

Och vilken info som en av er sa?

Just det! Dessutom måste alla vara medlemmar för, att erhålla informationen!
Citera
2017-07-31, 15:58
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Har varit och jobbat några timmar men slängde mig in här när jag kom hem.
Förklaringen att ändra till sluten grupp är intressant. Citerar en mening

vi funderar nu på att bara vara en informationsbank utåt

Jag undrar då vilken j.vla information? Mig veterligen är det just information som inte delas.

De kan liksom stänga gruppen och låta FIKK och MPS sköta allt istället för denna tramsgrupp

I ett meddelande skrev C, att de är medvetna om, att inte alla kommer åt, att dela "MPS" sökningar, men den kan delas via "MPS!" Hon nämnde inte "FIKK!" De kanske givit upp och gått ur sekten!
Citera
2017-07-31, 15:59
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkpalantan
Redan skrivit svar på det här innan men jo, hon är medlem i gruppen men klev av som admin av fri vilja igår kväll. Inte utkastad alltså.

Ok gick inte att hitta på varken för-, "mellannamn" eller efternamn. När jag skrev i hela namnet stod det att medlem finns ej... Men ok.. du verkar ju veta... kanske du även vet varför hon inte vilken fortsätta som admin?
Citera
2017-07-31, 16:02
Medlem
Citat:
Ok gick inte att hitta på varken för-, "mellannamn" eller efternamn. När jag skrev i hela namnet stod det att medlem finns ej... Men ok.. du verkar ju veta... kanske du även vet varför hon inte vilken fortsätta som admin?

Ja, det vet jag... Dock inget jag kommer gå ut med här som det ser ut nu.
Citera
2017-07-31, 16:02
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Just det! Dessutom måste alla vara medlemmar för, att erhålla informationen!

Exakt. Och dessutom måste C-administratören bokföra och skatta för pengarna hon får in. Tänk om någon utomstående anmäler till Skattemyndigheterna? 🙄😏
Citera
2017-07-31, 16:06
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkpalantan
Ja, det vet jag... Dock inget jag kommer gå ut med här som det ser ut nu.

Ok! Det respekterar jag! 👍👍
Citera
2017-07-31, 16:08
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Exakt. Och dessutom måste C-administratören bokföra och skatta för pengarna hon får in. Tänk om någon utomstående anmäler till Skattemyndigheterna? 🙄😏

MÅNGA skrev:"Swishar en liten slant igen! Använd pengarna till vad ni vill!" Någon tyckte, att sektledarna skulle äta en god middag för pengarna och någon tyckte, att de skulle äta glass med barnen!
Swish blir säkert hållen om ryggen vid klagomål!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in