Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Det där jag fetat får du ge fakta på vilket du inte kommer kunna göra. Läs JB förhör och du skall se att hon pressas, spottas på, förnedras och fhl ljuger henne rätt upp i ansiktet och på inget vis ser du att JB vacklar i sanningen. Till på köpet är dessa förhör otillåtna och aldrig kommer kunna användas men det gör detsamma för man kommer inte åtala JB utan hon har likt många andra utnyttjas av åk.

Det är DU som ska leverera fakta på att hon numera plötsligt är drogfri. Tills du gör det utgår jag från de fakta som tidigare redovisats i utredningen. Hon missbrukar droger. Punkt.
Som läget nu är med den "kära" modern som kommer att få livstid och där det gått upp för större delen av landets innevånare att hon är en kallhamrad, pengakåt, empatistörd mördare med hybris och psykopatiska drag - så tror i alla fall jag att JB nog längtar efter att "flumma bort" lite då och då, slippa tänka på allt hemskt. Att hon sen förmodligen har full vetskap om hur Aki-mordet gick till och kanske t.o.m är inblandad själv - gör nog suget till att få lugn i skallen än värre.
Hon har oddsen emot sig, precis som du.
Inväntar fakta från dig som bevisar motsatsen.
PS: Endast skyldiga håller käften som hon och JJ gjort. De har verkligen inte pressats tillräckligt.
Men, jag ser fram emot när det kommer, när polisen fått mer bevis genom span på dem.
Eller när JM börjar pladdra när hon blir "ganska arg" när hon till slut förstår att hon får straffet - men inte övriga iblandade i Aki-mordet.