2017-07-31, 00:40
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Visst, men det föranleder inte till ändring av grupptillgänglighet och de skulle säkert aldrig erkänna, att de varit oense i ledningen!
Bättre kan Du!

Men OM de hittat Patrik, varför skulle tre adm. försvinna?
Citera
2017-07-31, 00:44
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Men OM de hittat Patrik, varför skulle tre adm. försvinna?

Av sorg!
Citera
2017-07-31, 00:46
Medlem
Har för mig när jag tidigare "snokat" igenom HP-gruppens administratörers Facebooksidor att Utropstecknet är en MPS:are (hon har alltså någon roll i organisationen, inte är med på sök). Någon annan som vet något om detta? Är det isåfall fler admin i HP som inte längre är med som också har en roll i MPS?
Citera
2017-07-31, 00:48
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Av sorg!
Så sant!
Men föräldrarna då? De kanske har annat att tänka på, förstås!
Det här känns inte bra.
Men jag tror ändå att storbråk kan vara en orsak. Flera avsäger sig uppdraget. De stänger ner tills imorgon.
Citera
2017-07-31, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
När han suttit typ 10 minuter fick han för sig att det inte alls var ett enkelt tågstopp utmed resvägen utan tåget hade kommit till slutstationen.
Det var det han på eget bevåg kom fram till., och vidarebefodrade det till sin mor.
Som självklart litade på honom utan en tanke på att tåget i så fall kört så fort så det kommit fram en hel timme för tidigt.....
Tågförseningar händer ju ofta inom SJ, men att tåg kommer en timme för tidigt har väl aldrig hãnt ?

Vad sager ni?

Och därför passar ju inte orden ;vi ses i Mjölby.!inte in någonstans
Mojligtvis att han kunde sagt: Vi ses om en timme vid Malmö-tåget (eftersom han var säker på att han var framme i Mjölby och inom en timme skulle Malmötåget komma in på station.

Du är nog den siste som fortfarande är intygad om att han gick av fel. Tom den innersta faktaresistenta cirkeln i HP gruppen tror att han visste var hsn gick av.
Citera
2017-07-31, 00:52
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Så sant!
Men föräldrarna då? De kanske har annat att tänka på, förstås!
Det här känns inte bra.
Men jag tror ändå att storbråk kan vara en orsak. Flera avsäger sig uppdraget. De stänger ner tills imorgon.

Information skall ju komma under dagen!
"Storbråk och oenigheter" inom sekten lär INTE delges oss!
Citera
2017-07-31, 00:53
Medlem
zippzons avatar
borde vara tillfälligt stängt tills dom har städat upp,en grupp som har till syfte att dela en efterlysning med +20k medlemmar är ju enkel att hålla hemlig & stängd ......NOT
Citera
2017-07-31, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Har för mig när jag tidigare "snokat" igenom HP-gruppens administratörers Facebooksidor att Utropstecknet är en MPS:are (hon har alltså någon roll i organisationen, inte är med på sök). Någon annan som vet något om detta? Är det isåfall fler admin i HP som inte längre är med som också har en roll i MPS?
Postar om min egen. Har nån koll på detta?
Citera
2017-07-31, 00:55
Medlem
Snubban007s avatar
Utropstecknet finns inte med i hp gruppen överhuvudtaget längre....
Citera
2017-07-31, 00:56
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
borde vara tillfälligt stängt tills dom har städat upp,en grupp som har till syfte att dela en efterlysning med +20k medlemmar är ju enkel att hålla hemlig & stängd ......NOT

Nej! NÅGONTING har hänt, som gjort, att gruppen måste omstruktureras!
Möjligen har Patrik hittats!
Citera
2017-07-31, 01:00
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Postar om min egen. Har nån koll på detta?

Hon är en av dem, som stått, som kontaktperson vid sök!
Citera
2017-07-31, 01:02
Medlem
zippzons avatar
även R*** M*** killen och A**A***T*** som fixat alla dokument sedan saknas även Pi* Sa* We*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in